Κομβικό για την έκβαση του αγώνα, το πρώτο σετ, το οποίο ο ΟΦΗ έχασε στη λεπτομέρεια (24-26), χαρακτήρισε ο κεντρικός του ΟΦΗ, Ανδρέας Ανδρεάδης, μιλώντας για την ήττα του ΟΦΗ απο τον Ολυμπιακό, με 1-3, στο κλειστό του ΒΑΚ (24-26, 18-25, 25-21, 16-25).
Οπως είπε ο Ανδρέας Ανδρεάδης, "κομβικό ήταν το πρώτο σετ. Ισως δεν το πιστέψαμε, δεν εκμεταλλευτήκαμε κάποιες καταστάσεις, όπως θα έπρεπε. Υπάρχει μια πικρία, γιατί παίξαμε ωραίο βόλεϊ και κοιτάξαμε τον Ολυμπιακό, στα μάτια. Ελπίζω να ευχαριστήθηκε το παιχνίδι και ο κόσμος και οι τηλεθεατές.
Εμείς κοιτάζουμε πλέον το επόμενο παιχνίδι μέσα στην Κηφισιά, που είναι πολύ κρίσιμο για μας.
Αν κρατήσουμε αυτή την εμφάνιση που κάναμε σήμερα, έχουμε πολλές ελπίδες να πάρουμε μια νίκη μέσα στην Κηφισιά".
Για το γεγονός, ότι ο ΟΦΗ πλέον διεκδικεί τέτοια μεγάλα παιχνίδια, ο Ανδρεάδης, ανέφερε ότι "η διοίκηση και ο προπονητής Γιάννης Καλμαζίδης, έχουν ανεβάσει το επίπεδο της ομάδας, αλλά και οι παίκτες που έχουν έρθει. Εχουμε κάποια νεκρά διαστήματα στα παιχνίδια, όπως χάσαμε στον ΠΑΟΚ, ενώ έπρεπε να κερδίσουμε ή με τη Σύρο στην έδρα μας.
Πρέπει όλοι να δώσουμε το κάτι παραπάνω και να βοηθήσουμε το διαγώνιο μας. που είναι το στήριγμα μας, στο σέρβις και την επίθεση. Εχουμε καλή ομάδα και μπορούμε να κάνουμε εκπλήξεις".
Τέλος, για την φανταστική ατμόσφαιρα στο γήπεδο, ανέφερε ότι " κάθε αθλητής θέλει να παίζει σε γεμάτο γήπεδο. Το γήπεδο γέμισε. Δεν ήταν όπως πέρσι στους τελικούς με τον Πανιώνιο, αλλά ήταν μια ωραία ατμόσφαιρα. Με τις εμφανίσεις μας, θέλω να πιστεύω ότι θα φέρουμε ακόμα περισσότερο κόσμο στο γήπεδο".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Το ευχαριστώ του ΟΦΗ στον κόσμο του: Διαφήμιση του βόλεϊ, σε μια φανταστική ατμόσφαιρα
Ο ΟΦΗ μετά το παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ, στην Θεσσαλονίκη, κοίταξε στα μάτια και τον Ολυμπιακό, δείχνοντας ότι έχει ανεβάσει το επίπεδο του, σαν ομάδα.
Ό προπονητής του ΟΦΗ Γιάννης Καλμαζίδης, δήλωσε ικανοποιημένος απο την προσπάθεια των παικτών του, στην ήττα με 1-3 απο τον Ολυμπιακό, στο κλειστό του ΒΑΚ (24-26, 18-25, 25-21, 16-25).
Οπως είπε "ο Ολυμπιακός ήρθε με όλα του τα όπλα. Έπαιξε πολύ σοβαρά, απέναντι σε μας. Κάναμε καλό παιχνίδι θεωρώ. Τους φέραμε σε δύσκολες καταστάσεις. Και στο πρώτο σετ, που ήμασταν πάρα πολύ κοντά και στο σετ που πήραμε. Μετά ο Ολυμπιακός, ανέβασε λίγο την ταχύτητα και δεν μπορούσαμε να ακολουθήσουμε. Στο τελευταιο σετ, μείναμε απο ενέργεια και οι μπαταρίες μας ήταν λίγο άδειες".
Για το γεγονός ότι ο ΟΦΗ πλέον, κοντράρει ομάδες με μεγάλη ιστορία στο Ελληνικό βόλεϊ, όπως ο ΠΑΟΚ και ο Ολυμπιακός, ο προπονητής του ΟΦΗ, ανέφερε πως "αυτό ακριβώς είναι το ευχάριστο, που νιώθω και εγώ σαν προπονητής. Σε όλα τα παιχνίδια, παίζουμε καλά. Μπορούμε βέβαια και καλύτερα, ενώ εξαρτάται και απο τον αντίπαλο. Παίζουμε στα όρια των ικανοτήτων μας και αυτό είναι πάρα πολύ θετικό. Κάποια στιγμή ανεβάζοντας τα όρια σου, μπορείς να κάνεις κάποια έκπληξη και να είσαι πιο ανταγωνιστικός".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Το ευχαριστώ του ΟΦΗ στον κόσμο του: Διαφήμιση του βόλεϊ, σε μια φανταστική ατμόσφαιρα
Ο ΟΦΗ κοίταξε στα μάτια τον Ολυμπιακό, αλλά γνώρισε την ήττα στην Κρήτη με 1-3 σετ (24-26, 18-25, 25-21, 16-25).
Μετά το τέλος του αγώνα, η ομάδα του ΟΦΗ ευχαρίστησε τους φιλάθλους, κάνοντας λόγο για ένα παιχνίδι "διαφήμιση του βόλεϊ σε φανταστική ατμόσφαιρα".
"Η αγάπη που δείχνει ο κόσμος μας, για αυτήν την ομάδα, είναι η μεγαλύτερη νίκη μας!" τόνισε η ομάδα του ΟΦΗ, αναφέροντας ένα περιστατικό με ένα φίλαθλο να κερνάει γλυκά τους παίκτες, του ΟΦΗ, μετά το τέλος του αγώνα!
"Το χειροκρότημα των φιλάθλων στους παίκτες μας, για την μεγάλη προσπάθεια που έκαναν απέναντι στον Ολυμπιακό, τα λέει όλα" τόνισε στην ανακοίνωση του, το ΤΑΑ ΟΦΗ.
Η ανακοίνωση του ΤΑΑ ΟΦΗ, μετά το παιχνίδι με τον Ολυμπιακό:
ΟΦΗ-Ολυμπιακός 1-3 (24-26, 18-25, 25-21, 16-25).
Το χειροκρότημα των φιλάθλων στους παίκτες μας, για την μεγάλη προσπάθεια που έκαναν απέναντι στον Ολυμπιακό, τα λέει όλα.
Θα θέλαμε κάτι παραπάνω απο το παιχνίδι, αλλά ότι και να πείς για αυτόν τον υπέροχο κόσμο, είναι λίγο!
Διαφήμιση του βόλεϊ, σε μια φανταστική ατμόσφαιρα!
Το αποκορύφωμα: Μετά το τέλος του αγώνα, ένας φίλαθλος, κερνούσε γλυκά τους παίκτες μας!
Η αγάπη που δείχνει ο κόσμος μας, για αυτήν την ομάδα, είναι η μεγαλύτερη νίκη μας!
Ραντεβού, στο παιχνίδι με τον Παναθηναϊκό!
Σας ευχαριστούμε!
Δείτε τα παρακάτω VIDEOS