Στο Ηράκλειο, βρίσκεται ο 27χρονος Θανάσης Ανδρούτσος, ο οποίος θα περάσει ιατρικές εξετάσεις και θα αποτελέσει την πρώτη μεταγραφή του ΟΦΗ, για τον Ιανουάριο, υπογράφοντας για 1,5 χρόνο.
Ο Ανδρούτσος, υπολογίζεται απο τους ανθρώπους του ΟΦΗ, για τη θέση του κεντρικού μέσου.
Ο ποδοσφαιριστής, δήλωσε χαρούμενος για την μεταγραφή του στον ΟΦΗ, τον οποίο χαρακτήρισε μεγάλη ομάδα.
Ενώ, o άλλοτε παίκτης του Ολυμπιακού και του Ατρομήτου, παραδέχθηκε ότι και στο παρελθόν υπήρχε ενδιαφέρον, αλλά δεν προέκυψε συμφωνία.
Μετά τον Ανδρούτσο, ο ΟΦΗ βλέπει και ένα αριστερό εξτρέμ.
Στο παιχνίδι ΟΦΗ-Ολυμπιακός που θα γίνει την Κυριακή (19/1, 5μμ) στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου, θα είναι με απόφαση του προέδρου του ΟΦΗ, Γιάννη Δανδάλη, ΕΛΕΥΘΕΡΗ Η ΕΙΣΟΔΟΣ, σε όλους τους αθλητές των ακαδημιών, των τμημάτων του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, τους γονείς και τους προπονητές τους.
Ήδη, έχουν ενημερωθεί ΟΛΑ τα τμήματα του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, ώστε οι αθλητές και οι προπονητές, ντυμένοι ομοιόμορφα να δώσουν "ασπρόμαυρο χρώμα", στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου.
"Γεμίζουμε, το παλατάκι του ΟΦΗ" είναι το σύνθημα που κυριαρχεί, για το μεγάλο παιχνίδι της Κυριακής.
Στον ΟΦΗ, έχουν ήδη γίνει συστάσεις στους φιλάθλους, να προστατεύσουν το γήπεδο, που αποτελεί τη μεγάλη δύναμη της ομάδας και στο οποίο έχει πανηγυρίσει φέτος 6 νίκες μέχρι τώρα (4 για το πρωτάθλημα και δυο για το Λίγκ Καπ).
Στο παιχνίδι ΟΦΗ-Ολυμπιακός, θα βρίσκονται μόνο φίλαθλοι του ΟΦΗ, κάτοχοι των εισιτηρίων διαρκείας, μέλη του συλλόγου και αθλητές-προπονητές-γονείς απο τα τμήματα του Ερασιτέχνη ΟΦΗ.
Στην δεύτερη θέση, του πρωταθλήματος της Α2 βόλεϊ γυναικών συνεχίζουν τα κορίτσια του ΟΦΗ, μετά την ήττα τους με 3-0 στο ντέρμπι κορυφής με τη Δάφνη Δαφνίου, στην Αθήνα (29 - 27, 25 - 20, 32 - 30).
Επόμενο παιχνίδι για τα κορίτσια του ΟΦΗ, αυτό με την Αγία Παρασκευή, το προσεχές Σάββατο (25/1, 4μμ) στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου.
Αναλυτικά η εικόνα της Α2 βόλεϊ γυναικών:
13η Αγωνιστική-Aποτελέσματα
ΓΕ Παναχαϊκή- ΝΟΠ Ρεθύμνου 3 - 2 (25 - 23, 12 - 25, 18 - 2,5 25 - 17, 15 - 9)
ΑΠΟ Δάφνη Αγίου Δημήτριου- ΟΦΗ 3 - 0 (29 - 27, 25 - 20, 32 - 30)
ΣΦΑΜ Φοίβος- ΑΟΝ Αργυρούπολης 1 - 3 (23 - 25, 12 - 25, 27 - 25, 19 - 25)
ΑΟ Θρίαμβος Χαϊδαρίου- ΓΣ Ηλιούπολης 3 - 2 (25 - 23, 25 - 18, 23 - 25, 20 - 25, 15 - 11)
ΑΕ Αγ. Παρασκευής- ΑΟ Αιγάλεω 1 - 3 (20 - 25, 25 - 16, 19 - 25, 23 - 25)
ΑΟ Κύδων- ΓΣ Πετρούπολης 0 - 3 (10 - 25, 14 - 25, 20 - 25)
Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗΝ Α2 ΓΥΝΑΙΚΩΝ
1. ΑΠΟ Δάφνη Αγίου Δημήτριου 33
2. ΟΦΗ 30
3. ΑΟΝ Αργυρούπολης 30
4. ΣΦΑΜ Φοίβος 28
5. ΑΟ Θρίαμβος Χαϊδαρίου 26
6.ΓΣ Ηλιούπολης 26
7. ΓΣ Πετρούπολης 20
8. ΑΟ Αιγάλεω 15
9. Παναχαική 12
10. ΝΟΠ Ρεθύμνου 10
11. ΑΕ Αγ.Παρασκευής 4
12. ΑΟ Κύδων 0
Η ΕΠΟΜΕΝΗ-14η αγωνιστική (Σάββατο 25 Ιανουαρίου 2025)
ΓΣ Ηλιούπολης - ΑΟ Κύδων
ΓΣ Πετρούπολης - ΣΦΑΜ Φοίβος
ΑΟΝ Αργυρούπολης - ΓΕ Παναχαϊκή
ΝΟΠ Ρεθύμνου - ΑΠΌ Δάφνη
ΟΦΗ - ΑΕ Αγ. Παρασκευής (Σάββατο 25/1, 4μμ)
ΑΟ Αιγάλεω - ΑΟ Θρίαμβος
(Πηγή φωτογραφίας: Δημήτρης Τσίτας)
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Εχασαν το ντέρμπιμ κορυφής τα κορίτσια του ΟΦΗ σε παιχνίδι για γερά νεύρα