karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Στο Ηράκλειο, βρίσκεται ο 27χρονος Θανάσης Ανδρούτσος, ο οποίος θα περάσει ιατρικές εξετάσεις και θα αποτελέσει την πρώτη μεταγραφή του ΟΦΗ, για τον Ιανουάριο, υπογράφοντας για 1,5 χρόνο.

Ο Ανδρούτσος, υπολογίζεται απο τους ανθρώπους του ΟΦΗ, για τη θέση του κεντρικού μέσου.

Ο ποδοσφαιριστής, δήλωσε χαρούμενος για την μεταγραφή του στον ΟΦΗ, τον οποίο χαρακτήρισε μεγάλη ομάδα.

Ενώ, o άλλοτε παίκτης του Ολυμπιακού και του Ατρομήτου, παραδέχθηκε ότι και στο παρελθόν υπήρχε ενδιαφέρον, αλλά δεν προέκυψε συμφωνία.

Μετά τον Ανδρούτσο, ο ΟΦΗ βλέπει και ένα αριστερό εξτρέμ.

Στο παιχνίδι ΟΦΗ-Ολυμπιακός που θα γίνει την Κυριακή (19/1, 5μμ) στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου, θα είναι με απόφαση του προέδρου του ΟΦΗ, Γιάννη Δανδάλη, ΕΛΕΥΘΕΡΗ Η ΕΙΣΟΔΟΣ, σε όλους τους αθλητές των ακαδημιών, των τμημάτων του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, τους γονείς και τους προπονητές τους.

Ήδη, έχουν ενημερωθεί ΟΛΑ τα τμήματα του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, ώστε οι αθλητές και οι προπονητές, ντυμένοι ομοιόμορφα να δώσουν "ασπρόμαυρο χρώμα", στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου.

"Γεμίζουμε, το παλατάκι του ΟΦΗ" είναι το σύνθημα που κυριαρχεί, για το μεγάλο παιχνίδι της Κυριακής.

Στον ΟΦΗ, έχουν ήδη γίνει συστάσεις στους φιλάθλους, να προστατεύσουν το γήπεδο, που αποτελεί τη μεγάλη δύναμη της ομάδας και στο οποίο έχει πανηγυρίσει φέτος 6 νίκες μέχρι τώρα (4 για το πρωτάθλημα και δυο για το Λίγκ Καπ).

Στο παιχνίδι ΟΦΗ-Ολυμπιακός, θα βρίσκονται μόνο φίλαθλοι του ΟΦΗ, κάτοχοι των εισιτηρίων διαρκείας, μέλη του συλλόγου και αθλητές-προπονητές-γονείς απο τα τμήματα του Ερασιτέχνη ΟΦΗ.

 Στην δεύτερη θέση, του πρωταθλήματος της Α2 βόλεϊ γυναικών συνεχίζουν τα κορίτσια του ΟΦΗ, μετά την ήττα τους με 3-0 στο ντέρμπι κορυφής με τη Δάφνη Δαφνίου, στην Αθήνα (29 - 27, 25 - 20, 32 - 30).

 Επόμενο παιχνίδι για τα κορίτσια του ΟΦΗ, αυτό με την Αγία Παρασκευή, το προσεχές Σάββατο (25/1, 4μμ) στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου.

Αναλυτικά η εικόνα της Α2 βόλεϊ γυναικών:

13η Αγωνιστική-Aποτελέσματα

ΓΕ Παναχαϊκή- ΝΟΠ Ρεθύμνου 3 - 2 (25 - 23, 12 - 25, 18 - 2,5 25 - 17, 15 - 9)

ΑΠΟ Δάφνη Αγίου Δημήτριου- ΟΦΗ 3 - 0 (29 - 27, 25 - 20, 32 - 30)

ΣΦΑΜ Φοίβος- ΑΟΝ Αργυρούπολης 1 - 3 (23 - 25, 12 - 25, 27 - 25, 19 - 25)

ΑΟ Θρίαμβος Χαϊδαρίου- ΓΣ Ηλιούπολης 3 - 2 (25 - 23, 25 - 18, 23 - 25, 20 - 25, 15 - 11)


ΑΕ Αγ. Παρασκευής- ΑΟ Αιγάλεω 1 - 3 (20 - 25, 25 - 16, 19 - 25, 23 - 25)

ΑΟ Κύδων- ΓΣ Πετρούπολης 0 - 3 (10 - 25, 14 - 25, 20 - 25)


Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗΝ Α2 ΓΥΝΑΙΚΩΝ
1.  ΑΠΟ Δάφνη Αγίου Δημήτριου  33
2. ΟΦΗ 30
3. ΑΟΝ Αργυρούπολης 30

4. ΣΦΑΜ Φοίβος 28
5.  ΑΟ Θρίαμβος Χαϊδαρίου 26               
6.ΓΣ Ηλιούπολης 26
7. ΓΣ Πετρούπολης 20

8. ΑΟ Αιγάλεω 15

9. Παναχαική 12
10. ΝΟΠ Ρεθύμνου 10

11.  ΑΕ Αγ.Παρασκευής 4  
12. ΑΟ Κύδων  0

Η ΕΠΟΜΕΝΗ-14η αγωνιστική  (Σάββατο 25 Ιανουαρίου 2025)

ΓΣ Ηλιούπολης - ΑΟ Κύδων
ΓΣ Πετρούπολης - ΣΦΑΜ Φοίβος
ΑΟΝ Αργυρούπολης - ΓΕ Παναχαϊκή
ΝΟΠ Ρεθύμνου - ΑΠΌ Δάφνη
ΟΦΗ - ΑΕ Αγ. Παρασκευής (Σάββατο 25/1, 4μμ)
ΑΟ Αιγάλεω - ΑΟ Θρίαμβος

(Πηγή φωτογραφίας: Δημήτρης Τσίτας)

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Εχασαν το ντέρμπιμ κορυφής τα κορίτσια του ΟΦΗ σε παιχνίδι για γερά νεύρα

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi