Την ήττα με 3-0 (25-20, 25-22, 25-10), γνώρισαν τα κορίτσια του ΟΦΗ, στον δεύτερο τελικό ανόδου της Α2 Γυναικών, με αντίπαλο την Αργυρούπολη στην Αθήνα.
Οι δυο ομάδες είναι πλέον 1-1 στις νίκες και η άνοδος στην Pre League Γυναικών, θα κριθεί στο τρίτο και τελευταίο παιχνίδι που θα γίνει την Τετάρτη 23/4 στο κλειστό Γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου.
"Με την βοήθεια του κόσμου μας, θέλουμε να γράψουμε ιστορία!" αναφέρει στην ανακοίνωση του, το ΤΑΑ ΟΦΗ.
Kοντά στα κορίτσια του ΟΦΗ, ήταν και πάλι, ο πρόεδρος της ομάδας, Γιάννης Δανδάλης, που βρέθηκε στην Αθήνα, όπως και ο Δήμος Αυτζιόγλου, στατιστικολόγος της ανδρικής ομάδας του ΟΦΗ και συνεργάτης του Γιάννη Καλμαζίδη, αλλά και γονείς των αθλητριών.
Το πρώτο σετ ήταν ντέρμπι, με την Αργυρούπολη να ξεφεύγει στο τελος του σετ και να το κερδίζει με 25-20.
Στο δεύτερο σετ, ο ΟΦΗ επέστρεψε, ήταν μπροστά (15-19), αλλά οι γηπεδούχες έκαναν ένα μεγάλο come back και έκαναν το 2-0 με 25-22, παίρνοντας ένα κομβικό σέτ για την έκβαση του αγώνα.
Η απογοήτευση απο το χαμένο δεύτερο σετ, ήταν εμφανής στα κορίτσια του ΟΦΗ, που δεν κατάφεραν να διαχειριστούν το τρίτο σετ, που κατέληξε εύκολα στην Αργυρούπολη με 25-10.
Πλέον όλα θα κριθούν στον τελευταίο τελικό, που θα γίνει την Τετάρτη του Πάσχα, στο κλειστό του ΒΑΚ, στο Ηράκλειο.
Τα κορίτσια του ΟΦΗ, στο σπίτι τους, με τον κόσμο στο πλευρό τους, έχουν την μεγάλη ευκαιρία να γράψουν ιστορία και να ανέβουν για πρώτη φορά στην Pre League Γυναικών.
Δεύτερος τελικός ανόδου. Α2 Γυναικών.
Αργυρούπολη-ΟΦΗ 3-0 (25-20, 25-22, 25-10).
Διακύμανση πρώτου σετ: 9-8, 16-13, 19-15, 22-18, 25-20.
Διακύμανση δεύτερου σετ: 9-11, 15-19, 17-19, 21-20, 23-22, 25- 22.
Διακύμανση τρίτου σετ: 5-1, 9-3, 14-5, 18-6, 20-8, 25-10).
Την αναμέτρηση σφύριξαν οι διαιτητές Μουλά Ειρ., Λιδωρικιώτη, Παρατηρητής: Τσάκωνας, Επόπτες: Πολάτος, Νικολάου Λ., Γραμματεία: Μέντη
ΟΦΗ (Νίκος Προύφας): Μαραθοκαμπίτου, Μανάι Σ, Πρινιωτάκη, Ποδαρά, Γκουασταβίνο, Κοζωνάκη, Φανιουδάκη Ελ, Βούλγαρη, Φανιουδάκη Νικ, Γαρεφαλάκη, Βερβεράκη, Γαραζανάκη, Μπελενιώτη, Πιτσούλη.
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
"Εχετε μια μεγάλη ευκαιρία μπροστά σας, να γράψετε ιστορία" είπε στα κορίτσια της ομάδας βόλεϊ του ΟΦΗ, ο πρόεδρος Γιάννης Δανδάλης, στην επίσκεψη του, στην προπόνηση, παραμονές της έναρξης των τελικών ανόδου της Α2 βόλεϊ γυναικών.
Το Σάββατο (14/4, 5μμ) τα κορίτσια του ΟΦΗ, υποδέχονται στο κλειστό του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου, την Αργυρούπολη, στον πρώτο τελικό των δυο ομάδων.
Εκείνη που θα κάνει δυο νίκες, θα πάρει τον τίτλο και την άνοδο στην Pre League Γυναικών.
Ο Γιάννης Δανδάλης, είχε βρεθεί την προπόνηση και παραμονές των αγώνων με τη Δάφνη Αγίου Δημητρίου και είχε εκφράσει την πίστη του, προς τις αθλήτριες. Το ίδιο έκανε και αυτή τη φορά.
"Ηταν πολύ σημαντικό, ότι θα έχουμε το πλεονέκτημα έδρας, που ήταν ένα δώρο για μας. Μια εβδομάδα έμεινε, δώστε τα όλα και μετά πάμε να ξεκουραστούμε όλοι μαζί" συμπλήρωσε ο Γιάννης Δανδάλης, στην ομιλία του στις αθλήτριες του ΟΦΗ, ενώ κάλεσε και τους φιλάθλους, να στηρίξουν την προσπάθεια των κοριτσιών.
"Εχετε κάνει μεγάλη προσπάθεια και αξίζετε την στήριξη του κόσμου. Καλώ τους φιλάθλους του ΟΦΗ, να είναι δίπλα σας και να σας δώσουν την ώθηση που χρειάζεται για την πρώτη μεγάλη νίκη", ανέφερε ο πρόεδρος του ΟΦΗ.
Ο προπονητής του ΟΦΗ, Νίκος Προύφας, ανέφερε με τη σειρά του, ότι "δουλεύουμε όλη τη χρονιά για να βρεθούμε στους τελικούς. Παίζουμε με ένα δυσκολο και ποιοτικό αντίπαλο. Θέλουμε να μπούμε δυνατά στο πρώτο παιχνίδι και να ξεκινήσουμε με το δεξί τους τελικούς. Περιμένουμε τον κόσμο δίπλα μας, να στηρίξει τα κορίτσια".
To παιχνίδι ΟΦΗ-Αργυρούπολη, στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου, θα σφυρίξουν οι διαιτητές Τραχαλάκη-Κόκκας, Παρατηρητής: Βλαχάκης, Επόπτες: Πετροπούλου, Λινοξυλάκη, Γραμματεία: Παπαδάκη Ανθ.
Μεγάλο παιχνίδι, για τα κορίτσια του ΟΦΗ!
Την Κυριακή (13/4, 4μμ) υποδέχονται τον Παναθηναϊκό, στο Βαρδινογιάννειο Αθλητικό Κέντρο, για την 18η αγωνιστική στο πρωτάθλημα της Α' Εθνικής ποδοσφαίρου γυναικών.
Τα κορίτσια του ΟΦΗ, θέλουν τη νίκη, ώστε, να προσπεράσουν τον Παναθηναϊκό, στη δεύτερη θέση (40 ο ΠΑΟ, 38 ο ΟΦΗ)
Στη βαθμολογία, ΑΕΚ 46, Παναθηναϊκός 40, ΟΦΗ 38, Αστέρας Τρίπολης 36, ΠΑΟΚ 32.
Ο διαιτητής Κουκλάκης (Χανίων), θα σφυρίξει το ντέρμπι ΟΦΗ-Παναθηναϊκός, για την 18η αγωνιστική της Α' Εθνικής ποδοσφαίρου γυναικών, που θα γίνει την Κυριακή (13/4, 4μμ) στο Βαρδινογιάννειο Αθλητικό Κέντρο και να περιμένουν κάπιο στραβοπάτημα της ΑΕΚ, ώστε να πλησιάσουν στην κορυφή (πρώτη η ΑΕΚ με 46β).
Γ. Κορτς