Φανταστική ατμόσφαιρα, απο τους φιλάθλους του ΟΦΗ στη μεγάλη νίκη των κοριτσιών επί της Αργυρούπολης με 3-1 (25-11, 21-25, 25-18, 25-21) , στον πρώτο τελικό ανόδου, γισ την Α2 βόλεϊ γυναικών, στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου!
Όμορφες στιγμές, στο φινάλε του αγώνα.
Τα κορίτσια του ΟΦΗ, είπαν συνθήματα με τους φιλάθλους και τους ευχαρίστησαν για την συμπαράσταση τους!
Δείτε παρακάτω το VIDEO.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Γράφουν ιστορία τα κορίτσια του ΟΦΗ
Τα κορίτσια του ΟΦΗ, γνώρισαν την ήττα με 3-0 (25-20, 25-22, 25-10) στην Αθήνα, απο την Αργυρούπολη, στον δεύτερο τελικό ανόδου της Α2 Γυναικών και η άνοδος στην Pre League, θα κριθεί στο τρίτο και τελευταίο παιχνίδι των δυο ομάδων, που θα γίνει την Τετάρτη 23/4 στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου.
"Συγχαρητήρια στην Αργυρούπολη για τη δίκαιη νίκη της. Ολα πλέον θα κριθουν, στο σπίτι μας, με τον κόσμο μας. Θέλω να καλέσω απο τώρα τους φιλάθλους μας, να είναι μαζί μας. Τα κορίτσια μας το αξίζουν" ανέφερε ο Νίκος Προύφας.
Για το παιχνίδι, τόνισε ότι "η Αργυρούπολη, μπήκε πολύ δυνατά στο παιχνίδι. Εμείς επιστρέψαμε στο δεύτερο σετ, ήμασταν μπροστά, αλλά κάναμε εύκολα λάθη στο φινάλε και το χάσαμε. Ηταν κομβικό το δεύτερο σετ. Στο τρίτο σετ, δεν μπήκαμε ποτέ στο ρυθμό του αγώνα. Συνεχίζουμε και η σκέψη όλων μας είναι πλέον στο παιχνίδι της επόμενης Τετάρτης".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Η άνοδος των κοριτσιών του ΟΦΗ, θα κριθεί στο κελιστό του ΒΑΚ
Στο πλευρό των κοριτσιών του ΟΦΗ, στην Αθήνα, βρέθηκε ο πρόεδρος του ΟΦΗ Γιάννης Δανδάλης, ο οποίος δεν θα μπορούσε να λείψει απο το δεύτερο τελικό, απέναντι στην Αργυρούπολη.
Ο Γιάννης Δανδάλης, πήρε αυθημερόν το αεροπλάνο και ανέβηκε στην Αθήνα για το παιχνίδι.
Μετά το τέλος του αγώνα, παρά την ήττα των κοριτσιών με 3-0, εμφανίστηκε ψύχραιμος, απέναντι στις αθλήτριες του ΟΦΗ.
"Κορίτσια, ψηλά το κεφάλι. Τίποτα δεν έχει τελειώσει. Εχουμε το τελευταίο και κρίσιμο παιχνίδι στην έδρα μας και μπορούμε να τα καταφέρουμε", ήταν τα λόγια του προέδρου του ΟΦΗ, που είναι πολύ κοντά και στην προσπάθεια των κοριτσιών του ΟΦΗ.
ΟΦΗ και Αργυρούπολη, είναι πλέον στο 1-1 στις νίκες στους τελικούς ανόδου της Α2 Γυναικών και η άνοδος στην Pre League Γυναικών, θα κριθεί την Τετάρτη 23 Απριλίου στο κλειστό γυμναστήριο, του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου.
Στόχος του ΟΦΗ, είναι να γεμίσει το γήπεδο και τα κορίτσια να μπορέσουν να γράψουν ιστορία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Η άνοδος των κοριτσιών του ΟΦΗ, θα κριθεί στο κελιστό του ΒΑΚ