Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Την 3η σερί ήττα, στα πλει-οφ (5-8), γνώρισε ο ΟΦΗ, ο οποίος αν και προηγήθηκε με εύστοχο χτύπημα πέναλτι του Μπάκιτς, τελικά ηττήθηκε με 2-1, απο τον Αστέρα, στην Τρίπολη.
Οι Αρκάδες, με ανατροπή και γκολ των Χατζηγιοβάννη (35’) και Γκιοακίνι (49'), πήραν τη νίκη.
Ο ΟΦΗ, προηγήθηκε στο 14' με εύστοχο χτύπημα πέναλτι, το οποίο κέρδισε ο Ανδρούτσος, μετά απο ανατροπή του, απο τον Καστάνιο.
Με το σκορ στο 0-1, είχε τη μεγάλη ευκαιρία, να κλειδώσει το παιχνίδι, αλλά ο τερματοφύλακας Τσιντώτας νίκησε στο τετ-α-τετ τον Σενγκέλια, έπειτα από την κάθετη πάσα του Θεοδοσουλάκη.
Αντί για το 0-2, έγινε το 1-1, με τον Χατζηγιοβάνη να σουτάρει στην κίνηση με δύναμη στο αριστερό «γάμα» της εστίας του Ναούμοβ.
Στο ξεκίνημα του δευτέρου ημιχρόνου, ο Αστέρας Τρίπολης ολοκλήρωσε την ανατροπή. Σέντρα του Καλτσά από τα δεξιά, με τον Τζοακίνι να σηκώνεται και με κεφαλιά να κάνει το 2-1 στο 49’.
Ο Βούλγαρος τερματοφύλακας Νούμοφ, είχε ξανά κάποιες καλές επέμβάσεις, ενώ ο ΟΦΗ δεν έγινε απειλητικός στο δεύτερο ημίχρονο και το παιχνίδι έληξε με 2-1.
Ο ΟΦΗ, είναι με το μυαλό στον τελικό Κυπέλλου Ελλάδος με τον Ολύμπιακό στις 17 Μαίου στο ΟΑΚΑ, ενώ ο Αστέρας, πήρε μια νίκη, περισσότερο παρηγοριάς, για τον αποκλεισμό τους στα ημιτελικά του Κυπέλλου απο τον ΟΦΗ.
Για τον ΟΦΗ-και είναι λογικό-δεν υπάρχει τίποτε άλλο αυτήν την εποχή, απο τον τελικό του Κυπέλλου και τα πλει-οφ (5-8), είναι απλά διαδικαστικού χαρακτήρα.
Asteras Aktor – ΟΦΗ 2-1
Γκολ: 14′ πεν. Μπάκιτς (ΟΦΗ), 35′ Χατζηγιοβάνης (Asteras Aktor), 49′ Γκιοακίνι (Asteras Aktor)
Κίτρινες κάρτες: Μούμο, Καλτσάς, Χουχούμης – Λαμπρόπουλος, Θεοδοσουλάκης, Νους, Νέιρα
Asteras AKTOR (Σάββας Παντελίδης): Τσιντώτας, Χουχούμης, Ντελί, Καστάνιο, Άλβαρες, Μούμο (81′ Γιαμπλόνσκι), Έντερ, Χατζηγιοβάννης (62′ Αλάγκμπε), Καλτσάς (69′ Κρεσπί), Μπαρτόλο (81′ Μακέντα), Γκιοακίνι (70′ Ζουγλής).
ΟΦΗ (Μίλαν Ράσταβατς): Ναούμοφ, Μαρινάκης, Λαμπρόπουλος, Σίλβα, Χατζηθεοδωρίδης, Μπάκιτς, Ανδρούτσος (68′ Ριέρα), Καραχάλιος (54′ Νους), Θεοδοσουλάκης (78′ Σαλτσέντο), Σενγκέλια (68′ Αποστολάκης), Φούντας (54′ Νέιρα).
Πλήθος κόσμου, παραβρέθηκε και φέτος, στον εορτασμό του Αγίου Ραφαήλ στο Τεφέλι, το πανέμορφο εκκλησάκι που έχει κατασκευάσει ο Γενικός Αρχηγός του Ερασιτέχνη ΟΦΗ Κώστας Ζερβάκης, για να τιμήσει τον Αγιο, μετά απο προσωπικό βίωμα που είχε.
Παραμονές της εορτής του Αγίου Ραφαήλ, το εκκλησάκι της οικογένειας Ζερβάκη, γέμισε και φέτος απο κόσμο, που έσπευσε να ευχηθεί στη Χάρη του Αγίου.
Χωριανοί συγγενείς και φίλοι, της οικογένειας Ζερβάκη, ήταν εκεί.
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, δεν θα μπορούσε να απουσιάσει και παραβρέθηκε με ισχυρή εκπροσώπηση, προκειμένου να τιμήσει τον Κώστα Ζερβάκη και την οικογένεια του.
Το εκκλησάκι του Αγίου Ραφαήλ, σαν οίκημα μετράει 100 και πλέον χρόνια ζωής. Πρωτοκατοικήθηκε το 1922, απο τον παππού του Κώστα Ζερβάκη (Γεώργιο Χατζηπαρασκευά), που πήγε ως πρόσφυγας στο Τεφέλι και το 2022, ανακατασκευάστηκε σε εκκλησάκι, απο τον εγγονό Κώστα Ζερβάκη.
Μετά την λειτουργία, η οικογένεια Ζερβάκη, παρέθεσε δείπνο στους προσκεκλημένους, στο σπίτι της, στο Τεφέλι.
"Πάντα άξιοι. Να έχετε την υγειά σας και να τιμάτε τον Αγιο σας" αναφέρει η ανακοίνωση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Είδε ζωντανή τη μορφή του Αγίου Ραφαήλ και κατασκεύασε εκκλησία για να τον τιμήσει