Στην μάχη των πλέι-αουτ με στόχο την παραμονή στην Α2 πόλο ρίχνεται η ομάδα πόλο του ΟΦΗ. Η πρώτη φάση των πλέι-άουτ θα γίνει στο κολυμβητήριο Περιστερίου το Σαββατοκύριακο (16-17 Ιουλίου) και η δεύτερη φάση στο Ηράκλειο (23-24 Ιουλίου). Στην πρώτη φάση ο ΟΦΗ θα αντιμετωπίσει κατά σειρά τον Ηλυσιακό (Σάββατο, 6μμ), τον Ηρακλή (Κυριακή, 10.30 π.μ.) και το Περιστέρι (Κυριακή, 5.30μμ). «Ξεκινάμε την προσπάθεια μας για να σωθεί η ομάδα. Τα παιχνίδια δεν είναι εύκολα και το γνωρίζουμε. Πιστεύω ότι τελικά θα τα καταφέρουμε να σωθούμε» τονίζει ο επικεφαλής του τμήματος πόλο του ΟΦΗ Μιχάλης Σπαγουλάκης. Να σημειωθεί ότι από τις 7 ομάδες που μετέχουν στα πλει-άουτ, υποβιβάζονται τρείς ομάδες.
Νέα σπουδαία επιτυχία για αθλήτρια του τμήματος στίβου του ΟΦΗ-VODAFONE. Η Ζωή Μπαλαμούτη, κατέλαβε την δεύτερη θέση στο μήκος με επίδοση 5.64, στην Παγκόσμια γυμνασιάδα που διεξάγεται στην Τραπεζούντα.
Η 16χρονη αθλήτρια του ΟΦΗ είναι από τις μεγάλες ελπίδες για το μέλλον του τμήματος στίβου του ΟΦΗ.
Η επιτυχία αυτή είναι μια συνέχεια της μεγάλης επιτυχίας που είχε το τμήμα στίβου του ΟΦΗ, το οποίο αναδείχθηκε στην πρώτη θέση στην Ελλάδα στην κατηγορία Εφήβωn-Νεανίδων.
Στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Παμπαίδων-Παγκορασίδων κολύμβησης που γίνεται στο Βόλο, συμμετέχει η κολυμβήτρια του ΟΦΗ, Μαρία Τσουδή. Η αθλήτρια θα αγωνιστεί στα αγωνίσματα 50μ-100μ και 200μ ύπτιο.
Την αθλήτρια συνοδεύει ο προπονητής της Χάρης Ζουράρης.