Στο αθλητικό κέντρο του Καιμακτσαλάν (νομός Πέλλας) θα χτιστεί ο φετινός Εργοτέλης της Γ' Εθνικής. Σε αυτήν την απόφαση κατέληξε η διοίκηση του συλλόγου και την ανακοίνωσε και επίσημα. Οπως αναφέρει στην ανακοίνωση της: «Συνεχίζονται εντατικά οι ενέργειες της διοίκησης του Συλλόγου για το «χτίσιμο» του νέου Εργοτέλη σε επαγγελματικά πρότυπα, τόσο σε αγωνιστικό όσο κι οργανωτικό επίπεδο, με τελικό στόχο την επιστροφή κι εδραίωση της ποδοσφαιρικής ομάδας στην Super League.
Στα πλαίσια αυτού του σχεδιασμού, το βασικό στάδιο της προετοιμασίας της 1ης ομάδας θα πραγματοποιηθεί στον Παλαιό Άγιο Αθανάσιο του νομού Πέλλας από 31 Ιουλίου έως 13 Αυγούστου.
Το παραδοσιακό αυτό χωριό βρίσκεται σε υψόμετρο 1.200 μέτρων στους πρόποδες του όρους Καϊμακτσαλάν. Η αποστολή της ομάδας μας θα καταλύσει στο ξενοδοχείο Lithos Hotel Spa και οι προπονήσεις θα πραγματοποιηθούν στο γήπεδο-προπονητήριο που βρίσκεται δίπλα στο ξενοδοχείο.ΞΕΚΙΝΑΜΕ!»
Υπέγραψε ο Καντούτσης
Συναντήθηκε στην Αθήνα με τον Πρόεδρο του ΓΣ Εργοτέλης, Γιώργο Βρέντζο, το πιο πρόσφατο μεταγραφικό απόκτημα της ομάδας Τάσος Καντούτσης, ο οποίος υπέγραψε το συμφωνητικό συνεργασίας.
Διακοπές τέλος για τους παίκτες του ΟΦΗ, οι οποίοι απο την Δευτέρα (18/7) μπαίνουν στα «βάσανα» της προετοιμασίας.
Η «πρώτη» προπόνηση θα γίνει επίσημα για τον κόσμο στις 6.30 το απόγευμα στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, ωστόσο όπως ανακοινώθηκε το πρώτο ραντεβού του Νίκου Νιόπλια με τους πάικτες του, έχει δοθεί την Δευτέρα το πρωί (8 π.μ.) στο αθλητικό κέντρο όπου θα γίνει και η πρώτη προπόνηση της ομάδας.
Στην πρώτη συγκέντρωση του ΟΦΗ, θα είναι παρόντα όλα τα νέα μεταγραφικά αποκτήματα της ομάδας (Δάφκος, Μιλοσάβλιεφ, Μασάδο, Κομεσίδης, Μάνος και Ογκμποε), οι οποίοι βρίσκονται ήδη στο Ηράκλειο, ενώ είναι πιθανό στην πρώτη συγκέντρωση να βρίσκεται και κάποιος απο τους Οστοιτς και Βαλλιάνο, οι οποίοι αποτελούν τις τελευταίες μεταγραφικές επιλογές, με τους παίκτες να αναμένονται στο Ηράκλειο, ώστε να υπογράψουν τα συμβόλαια τους και να συμφωνήσυν και τυπικά με τον ΟΦΗ.
Στην πρώτη συγκέντρωση του ΟΦΗ θα δώσουν ακόμη το «παρών» οι 11 παίκτες που έχουν ανανεώσει απο το περσινό ρόστερ της ομάδας (Χαντί, Κώτσιος, Νάστος, Μπουρσέλης, Κοιλιάρας, Μπολάκης, Κιάσσος, Δερμιτζάκης, Κασμερίδης, Φουκαράκης, Φαζός), οι δανεικοί παίκτες που είχε δώσει ο ΟΦΗ σε διάφορες ομάδες και για τους οποίους θέλει να έχει εικόνα ο Νίκος Νιόπλιας, αλλά και παίκτες απο την Κρήτη και όχι μόνο που θα περάσουν απο το μικροσκόπιο της τεχνικής ηγεσίας του ΟΦΗ.
Να σημειωθεί ότι η πρώτη συγκέντρωση του ΟΦΗ, θα είναι «ανοιχτή» στους φιλάθλους.
Απο εργομετρικά τέστ περνούν οι παίκτες του ΟΦΗ, ενόψει της πρώτης συγκέντρωσης της ομάδας, που θα γίνει τη Δευτέρα (18/7) στις 6.30μμ στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Απο το πρωί της Κυριακής και με την επίβλεψη του γυμναστή-εργοφυσιολόγου του ΟΦΗ Νίκου Κουνδουράκη, οι παίκτες του ΟΦΗ, κάνουν μετρήσεις, καθώς απο την Δευτέρα (18/7) μπαίνουν στα «βάσανα» της προετοιμασίας.
Η φωτογραφία που δημοσιεύει η επίσημη σελίδα του ΟΦΗ, είναι απο τα εργομετρικά της Κυριακής (17/7) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.