Παρελθόν απο την ομάδα μπάσκετ του Ρεθύμνου, πριν καν αρχίσει το πρωτάθλημα της Α1, αποτελεί και επισημα ο Κώστας Φλεβαράκης. Η Ρεθυμνιώτικη ομάδα ανακοίνωσε το διαζύγιο με τον Ελληνα προπονητή. Η ανακοίνωση αναφέρει:
"Η ΚΑΕ Ρέθυμνο Cretan Kings ανακοινώνει την λύση της συνεργασίας της με τον προπονητή, Κώστα Φλεβαράκη, στον οποίο ευχόμαστε καλή συνέχεια, υγεία και προπονητικές επιτυχίες".
Μπορεί να διαφώνησαν για το θέμα της εκκαθάρισης, μπορεί να αντάλλαξαν κουβέντες σε υψηλούς τόνους, μπορεί να κινήθηκαν νομικά ο ένας εναντίον του άλλου, αλλά τελικά τα...βρήκαν. Ο λόγος για τον πρώην μεγαλομέτοχο του Εργοτέλη Δημήτρη Παπουτσάκη και τον σημερινό πρόεδρο του Εργοτέλη Γιώργο Βρέντζο. Με ανακοίνωση του ο Εργοτέλης, έκανε γνωστό ότι υπάρχει μεταξύ τους συμφωνία και κοινή γραμμή στην εκκαθάριση της ΠΑΕ.
Η ανακοίνωση αναφέρει:
"Ο ΓΣ ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ με χαρά ανακοινώνει την επικύρωση της συμφωνίας με την Οικογένεια Παπουτσάκη για την εκκαθάριση της ΠΑΕ Εργοτέλης. 4 μήνες μετά την τελευταία γενική συνέλευση της ΠΑΕ και την άστοχη απόφαση του μεγαλομετόχου, η οποία δίχασε τον Εργοτέλη και κόντεψε να αποτελέσει "ταφόπλακα" για τον Σύλλογο, κάτι που τελικά απεφεύχθη κυρίως χάρη στην τεράστια πολυμέτωπη προσπάθεια της νέας διοίκησης, ο Εργοτέλης πλέον προχωράει ΕΝΩΜΕΝΟΣ. Ξεκινάμε ΜΑΖΙ, Ερασιτέχνης και μεγαλομέτοχος, να κερδίσουμε το σημαντικό χαμένο έδαφος και να ολοκληρώσουμε την εκκαθάριση της ΠΑΕ όσο το δυνατόν γρηγορότερα, ώστε να μπορέσουμε του χρόνου τέτοιο καιρό να δημιουργήσουμε την νέα ΠΑΕ Εργοτέλης. Μια ΠΑΕ που δεν θα έχει καμιά σχέση με την προηγούμενη, μια ΠΑΕ όπως την ονειρεύονται οι φίλαθλοι της ομάδας, μια ΠΑΕ όπως την οραματίστηκε ο αείμνηστος Απόστολος Παπουτσάκης.
ΥΓ. Θέλουμε να ευχαριστήσουμε τους έγκριτους νομικούς Μάνο Παπαντωνάκη, Αντρέα Δημητρέλο, Γιάννη Μπροκαλάκη και Δημήτρη Φιλιππάκη για την πολύ σημαντική συμβολή τους στην επίτευξη αυτής της συμφωνίας.
ΞΕΚΙΝΑΜΕ!"
Στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα στίβου Εφήβων-Νεανίδων που διεξάγεται στην Πολωνία από τις 19-24 Ιουλίου, θα αγωνιστεί η ακοντίστρια του ΟΦΗ Αφροδίτη Μανιού, σε μια ακόμη τιμητική παρουσία για την ίδια και τον ΟΦΗ, σε μια μεγάλη διοργάνωση.
Να σημειωθεί, ότι αρχηγός της αποστολής της Εθνικής ομάδας στίβου θα είναι ο επικεφαλής του τμήματος στίβου του ΟΦΗ Παναγιώτης Αντωνακάκης, σε μια επίσημης τιμητική κίνηση του ΣΕΓΑΣ προς το πρόσωπο του.
Παράλληλα συνοδός προπονητής θα είναι ο προπονητής του ΟΦΗ Γιάννης Αντωνακάκης.