Ο κόσμος του ΟΦΗ δεν θα μπορούσε να είναι «απών» απο την πρώτη προπόνηση του ΟΦΗ. Περίπου 1000 φίλαθλοι βρέθηκαν στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, για να δουν απο κοντά την ομάδα, που ξεκίνησε να χτίζει ο Νίκος Νιόπλιας, μέχρι τις 25 Σεπτεμβρίου που θα αρχίσει το πρωτάθλημα.
Οι οργανωμένοι άναψαν τα καπνογόνα τους, είπαν τα συνθήματα τους και μαζί με τους υπόλοιπους φιλάθλους του ΟΦΗ που βρέθηκαν στο αθλητικό κέντρο, παρακολούθησαν με ενδιαφέρον το δίτερμα, έχοντας την προσοχή τους στα νέα μεταγραφικά αποκτήματα του ΟΦΗ, αλλά και στους παλιούς παίκτες της ομάδας.
Τα «πηγαδάκια» για τον φετινό ΟΦΗ ήταν πολλά και κάπως έτσι πέρασε ένα ευχάριστο απόγευμα για τους φίλους της ομάδας στο αθλητικό κέντρο, όπου φάνηκε για μια ακόμη φορά η αγάπη του κόσμου, για το σύλλογο.
Στην φωτογραφία που δημοσιεύει η επίσημη σελίδα του ΟΦΗ ofi1925.gr οι φίλαθλοι του ΟΦΗ στην πρώτη συγκέντρωση της ομάδας.
«Ο ΟΦΗ και ο Αρης θα είναι τα φαβορί της Football league. Εύχομαι να το επιβεβαιώσουμε και στο γήπεδο» δήλωσε οΑγγελος Χαντί στην πρώτη συγκέντρωση του ΟΦΗ στο Βαρδινογιάννεο αθλητικό κέντρο.
Οπως ανέφερε ο μεσοεπιθετικός της κρητικής ομάδας «τώρα αρχίζει για τον ΟΦΗ, το πραγματικό ποδόσφαιρο στις επαγγελματικές κατηγορίες».
Ο Αγγελος Χαντί, ανέφερε πως «είναι ένα ξεκίνημα με όνειρα και φιλοδοξίες και εύχομαι να πάνε όλα καλά. Τώρα αρχίζει για τον ΟΦΗ, το πραγματικό ποδόσφαιρο στις επαγγελματικές κατηγορίες. Η Football league είναι ένα δύσκολο πρωτάθλημα. Ενας μαραθώνιος, με δυνατές ομάδες. Δεν έχει σχέση με την Γ' Εθνική. Είναι ένα επαγγελματικό πρωτάθλημα».
Για την δική του παρουσία, ο Αγγελος Χαντί ανέφερε ότι «νοιώθω δικαιωμένος που ήρθα στον ΟΦΗ. Δεν ήρθα για την Γ' Εθνική, ήρθα για την Σούπερ Λίγκ και αυτό θα προσπαθήσυμε να κάνουμε».
Στην φωτογραφία που δημοσιεύει η επίσημη σελίδα του ΟΦΗ ofi1925.gr ο Αγγελος Χαντί, κάνει δηλώσεις στους εκπροσώπους του Τύπου.
Η επιστροφή του ΟΦΗ στην Σούπερ Λίγκ, είναι ο στόχος του ΟΦΗ, όπως δήλωσαν τα νέα μεταγραηςά αποκτήματα του ΟΦΗ στην «πρώτη» συγκέντρωση της ομάδας, που έγινε τη Δευτέρα (18/7) το απόγευμα στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Ο γκολκήπερ Κώστας Δάφκος, ανέφερε ότι «ειμαι πολύ χαούμενος που βρίσκομαι στην οικογένεια του ΟΦΗ. Η δυναμική και το όνομα της ομάδας με κέρδισε και πιστεύω ότι όλα θα πάνε καλά. Υπάρχει πίεση, αλλά αυτό είναι λογικό, καθώς το όνομα της ομάδας είναι μεγάλο και θα κάνει πρωταθλητισμό».
Ο Δημήτρης Κομεσίδης ο οποίος αποκτήθηκε για τη θέση του κεντρικού αμυντικού και του δεξιού μπάκ, ανέφερε ότι «ήρθα σε μια ομάδα με απαιτήσεις και αυτό μου αρέσει. Δεν γίνεται μια ομάδα με το όνομα του ΟΦΗ να μην έχει απαιτήσεις. Η ομάδα θα τα δώσει όλα για την άνοδο και πρέπει απο την αρχή να είμαστε σοβαροί. Απο το πρώτο παιχνίδι, απο το πρώτο λεπτό. Το πρωτάθλημα, είναι δύσκολο, αλλά πιστεύω ότι θα πετύχουμε».
Ο Δημήτρης Μάνος, ο οποίος αγωνίζεται στην επίθεση, ανέφερε ότι «είναι πρόκληση να παίζεις σε μια ομάδα, όπως ο ΟΦΗ, με ωραίο κόσμο και όμορφη ατμόσφαιρα. Με σύνθημα τη πολύ δουλειά θα επαναφέρουμε τον ΟΦΗ στην Σούπερ Λίγκ. Ο προσωπικός μου στόχος είναι να βάλω όσο το δυνατόν περισσότερα γκολ και να βοηθήσω τον ΟΦΗ».
Ο Μάριος Ογκμποε, τον οποίο ο ΟΦΗ απέκτησε απο τον Φωστήρα, ανέφερε πως «δεν το περίμενα ότι πέρσι που ήμουν αντίπαλος του ΟΦΗ, θα έρθω στην ομάδα. Οι άνθρωποι του ΟΦΗ με είδαν και ήρθα εδώ. Είμαι πολύ χαρούμενος. Είδα και πέρσι τη δυναμική και τον κόσμο της ομάδας, ερχόμενος στο Γεντί Κουλέ. Θα κάνουνε ότι καλύτερο, για να τα καταφέρουμε» ανέφερε ο Ογκμποε.
Να σημειωθεί ότι στην πρώτη του ΟΦΗ έδωσαν το παρών απο τις μεταγραφές και ο Σέρβος επιθετικός Βλάνταν Μιλοσάβλιεφ, αλλά και ο Πορτογάλος μέσος Ούγκο Μασάδο. Παράλληλα το «παρών» έδωσε και το 28χρονος αριστερός μπακ Βασίλης Βαλλιάνος, ενώ ο Μπράνκο Οστοις αναμενόταν στο Ηράκλειο το βράδυ της Δευτέρας και απο την Τρίτη θα ξεκινήσει προπονήσεις.
Στην φωτογραφία που δημοσιεύει η επίσημη σελίδα του ΟΦΗ ofi1925.gr o Δημήτρης Κομεσίδης, απο τα τελευταία μεταγραφικά αποκτήματα του ΟΦΗ, κάνει δηλώσεις στους εκπροσώπους των ΜΜΕ.