Δύο αθλητές και μία αθλήτρια της κολύμβησης του ΟΦΗ, θα συμμετάσχουν στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Παίδων-Κορασίδων/ Εφήβων-Νεανίδων που γίνεται στη Θεσσαλονίκη 21 με 24 Ιουλίου 2016. Πρόκειται για τους:
Τους αθλητές του ΟΦΗ θα συνοδεύσει ο προπονητής Ζουράρης Χάρης.
Η Επιτροπή μπάσκετ του ΟΦΗ «τρέχει» τις εξελίξεις στο τμήμα μπάσκετ του ΟΦΗ, με στόχο τη συμμετοχή της ομάδας στο νέο πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής. Οι άνθρωποι που έχουν αναλάβει τις πρωτοβουλίες αυτές, βρέθηκαν στο τελευταίο διοικητικό συμβούλιο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ και είχαν μια συνάντηση γνωριμίας με το διοικητικό συμβούλιο, ενημερώνοντας για τις ενέργειες που έχουν κάνει μέχρι σήμερα, για την εξεύρεση των οικονομικών πόρων, μέσα από χορηγίες, ώστε το μπάσκετ του ΟΦΗ να μπορέσει να επιστρέψει στις Εθνικές κατηγορίες. Τα μέλη της επιτροπής μπάσκετ του ΟΦΗ, που απαρτίζουν μέχρι στιγμής την προσπάθεια που γίνεται, αποτελούνται από τους Συμμεών Καμπάκα, Τάκη Χωραίτη, Θωμά Καρβούνη, Δημήτρη Παπαδάκη, ενώ νέο μέλος της επιτροπής μπάσκετ του ΟΦΗ είναι ο Σωτήρης Καταρτζόγλου.Στην φωτογραφία που δημοσιεύει η επίσημη σελίδα του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, ofierasitechnis.gr τα μέλη της επιτροπής μπάσκετ με τον Γιάννη Κόκκινο, ο οποίος θα είναι προπονητής του ΟΦΗ τη νέα περίοδο, στα γραφεία του Ερασιτέχνη ΟΦΗ.
Την Δευτέρα 25 Ιουλίου ξεκινάει την προετοιμασία της η Κ-19 του ΟΦΗ, η οποία θα συμμετάσχει στο αντίστοιχο πρωτάθλημα της Football league.
Οπως ανακοινώθηκε και επίσημα, το πρώτο ραντεβού του προπονητή Βασίλη Πλεσίτη με τους παίκτες του, είναι για τις 5 το απόγευμα στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Στην πρώτη συγκέντρωση της Κ-19 του ΟΦΗ, ο Βασίλης Πλεσίτης και ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας Μηνάς Πίτσος, θα δώσουν το πρόγραμμα προπονήσεων στους ποδοσφαιριστές.
Να σημειωθεί ότι με την Κ-19 του ΟΦΗ θα ξεκινήσουν προπονήσεις 25-30 ποδοσφαιριστές. Μάλιστα, το τεχνικό επιτελείο έχει προγραμματίσει να τσεκάρει και άλλους παίκτες απο την Κρήτη, που έχουν εντοπιστεί.
Mέσα απο αυτην την διαδικασία συνολικά, θα επιλεγούν οι παίκτες που θα στελεχώσουν την Κ-19 του ΟΦΗ.