
Δυο παιδιά του ΟΦΗ, έκαναν το μεγάλο βήμα για την πρώτη ομάδα.
Ο Γιώργος Κοντογιάννης (μέσος, 24/7/1998) και ο Στέλιος Μανιαδής (μέσος, 22/6/1998) υπέγραψαν το πρώτο τους επαγγελματικό συμβόλαιο, για 5 χρόνια με την ΠΑΕ ΟΦΗ 1925.
Και τα δυο αυτά παιδιά, προέρχονται απο τις υποδομές του ΟΦΗ και όπως αναφέρει στην ανακοίνωση της η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 «οι δυο αυτοί ποδοσφαιριστές, θέλουμε να είναι μια νέα αρχή και το παράδειγμα για τα επόμενα χρόνια, ώστε κάθε χρόνο, παιδιά που έχουν τις προυποθέσεις απο τις υποδομές του ΟΦΗ, να ανεβαίνουν στην πρώτη ομάδα».
Κοντογιάννης και Μανιαδής ανήκουν στο δυναμικό της Κ-19 του ΟΦΗ, ωστόσο θα κάνουν κάποιες προπονήσεις και με την πρώτη ομάδα και θα είναι συνεχώς υπο παρακολούθηση απο το Νίκο Νιόπλια και τους συνεργάτες του.
Ο τεχνικός διευθυντής της Κ19 του ΟΦΗ Μηνάς Πίτσος ανέφερε για τα δυο αυτά τα δυο παιδιά ότι «ειναι χαρά μου όταν παιδιά που αξίζουν, απο τις υποδομές της ομάδας, γίνονται επαγγελματίες. Κάπως έτσι και εγώ πριν απο πολλά χρόνια, μπήκα στο επαγγελματικό ποδόσφαιρο, μέσα απο τον ΟΦΗ.
Ξέρω τι νοιώθουν και αυτό που θα ήθελα να τα συμβουλέψω, είναι να δουλέψουν σκληρά με κάτω το κεφάλι. Εχουν όλες τις προυποθέσεις για να πετύχουν. Οι υποδομές του ΟΦΗ έχουν καλό υλικό και περιμένουμε και άλλα παιδιά στο μέλλον. Είμαστε εδώ για να τους δώσουμε την ευκαιρία. Θα ήθελα να συγχαρώ τους προπονητές που δούλεψαν με αυτά τα παιδιά, όλα αυτά τα χρόνια και σήμερα τους δικαιώνουν, με το να υπογράψουν επαγγελματικό συμβόλαιο με την ομάδα μας».
«Είναι για μένα ένα όνειρο ζωής αυτή η εξέλιξη. Είμαι απο μικρό παιδί στια τάξεις του ΟΦΗ και θέλω να ευχαριστήσω τους ανθρώπους της ομάδας, για την εμπιστοσύνη. Θα κάνω ότι μπορώ για να τους το ανταποδώσω» τόνισε με δηλώσεις του στην επίσημη σελίδα του ΟΦΗ ofi1925.gr o Γιώργος Κοντογιάννης. Ο Κοντογιάννης ξεκίνησε και πέρσι στο δυναμικό της πρώτης ομάδας, αλλά τον Ιανουάριο δόθηκε δανεικός στον ΠΟΑ, για να πάρει ευκαιρίες και τώρα επέστρεψε ξανά στον ΟΦΗ.
Ο Στέλιος Μανιαδής με την σειρά του υπογράμμισε ότι «είναι μεγάλη τιμή για μένα και ταυτόχρονα μεγάλη στιγμή να υπογράψω επαγγελματικό συμβόλαιο. Τώρα αρχίζουν τα δύσκολα που λένε και θα συνεχίσω να δουεύω σκληρά για να πετύχω τους στόχους μου. Ευχαριστώ τους προπονητές μου και τους ανθρώπους του ΟΦΗ, για την εμπιστοσύνη και θα δώσω τον καλυτερο μου εαυτό».
Ο Μανιαδής είναι γέννημα-θρέμμα των ακαδημιών του ΟΦΗ και πέρσι ήταν απο τους καλύτερους παίκτες του ΟΦΗ' 94.
Στην φωτογραφία που δημοσιεύει η επίσημη σελίδα του ΟΦΗ ofi1925.gr οι Στέλιος Μανιαδής και Γιώργος Κοντογιάννης με το Μηνά Πίτσο, μετά τις υπογραφές των συμβολαίων τους.
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο Εργοτέλης είναι ο πρωταθλητής των μεταγραφών στον 4ο όμιλο της Γ' Εθνικής.
Θα είναι όμως και η ομάδα που θα κόψει πρώτη το νήμα και θα πανηγυρίσει την άνοδο-όπως έκανε πέρσι ο ΟΦΗ-στην Football league;
Είναι -ασφαλώς-πολύ νωρίς, για να κάνουμε προγνωστικά για μια «σκληρή» κατηγορία, όπως είναι η Γ' Εθνική, στην οποία πέρα απο την αγωνιστική ποιότητα, σημαντικό ρόλο παίζει η δύναμη και το ανορθόδοξο ποδόσφαιρο, ενώ πολλά αποτελέσματα κρίνονται απο τα «πλαστικά» γήπεδα που διαθέτουν πολλές ομάδες.
Πέρσι ο ανέτοιμος ΟΦΗ, γονάτισε σε κάποια απο αυτά και απομένει να δούμε, αν θα πάθει τα ίδια ο Εργοτέλης.
Η ομάδα του Γιάννη Χατζηνικολάου, ξεκινάει με τον τίτλο του φαβορί λόγω των μεταγραφών που έχει κάνει.
Για αυτό και θα θέλουν όλοι να κερδίσουν τον Εργοτέλη. Το φαβορί της κατηγορίας.
Ο Εργοτέλης έχει δείξει μέχρι σήμερα, μια εντυπωσιακή για τα δεδομένα της κατηγορίας, κεντροεπιθετική ποιότητα, με τους Λέαλ, Καλέ, Κατσικοκέρη και τον Βραζιλιάνο μέσο Μισέλ, να ξεχωρίζουν και να δείχνουν ότι θα είναι πολυτέλεια για την Γ' Εθνική.
Ωστόσο, η αμυντική λειτουργία του Εργοτέλη, δεν είναι στο ίδιο επίπεδο.
Και η κατηγορία αυτή, χρειάζεται καλό αμυντικό σχέδιο, με κύριο στόχο το «μηδέν» πίσω και απο εκεί και πέρα ένα γκολ για να κερδηθούν οι τρείς βαθμοί, ειδικά στα δύσκολα εκτός έδρας παιχνίδια.
Το «σχέδιο» αυτό, είχε πέρσι ο Φωστήρας, με το ...αγαπημένο του 1-0 να τον κρατάει μέχρι το τέλος στην μάχη του τίτλου, ενώ ο ΟΦΗ συνηδειτοποίησε τι πρέπει να κάνει (ειδικά εκτός έδρας) μόνο στο δεύτερο γύρο, όταν με το Νιόπλια στον πάγκο, βρήκε το στυλ παιχνιδιού που χρειαζόταν, ώστε να καθαρίζει επικίνδυνα παιχνίδια εκτός έδρας, να μείνει ζωντανός και να σηκώσει τελικά, αλλά πολύ δύσκολα, την κούπα.
Ο ΟΦΗ όμως είχε κόσμο, είχε έδρα, διαχειρίστηκε ψύχραιμα (ευτυχώς) σφοδρές εσωτερικές και αγωνιστικές κρίσεις κατά τη διάρκεια της χρονιάς, μέχρι να τα καταφέρει.
Ας ελπίσουμε ότι και ο Εργοτέλης θα έχει το ίδιο αποτέλεσμα. Για να το κάνει αυτό όμως, θα πρέπει να είναι έτοιμος για πόλεμο και όχι για...περίπατο.
Ενα είναι βέβαιο. Ο Εργοτέλης δεν παίζει ...μόνος του στο φετινό πρωτάθλημα.
Αντίπαλοι του στην μάχη της ανόδου, θα είναι σίγουρα ο Ιωνικός, μια ιστορική ομάδα, με έδρα, δυναμική και κόσμο.
Φέτος, κατάφερε να ανασυγκροτηθεί διοικητικά και απο ότι λένε εκείνοι που γνωρίζουν, έχει μια ισχυρή διοίκηση.
Ενώ αγωνιστικά, επέλεξε ένα προπονητή (Καλοπήτας) που ξέρει πολύ καλά την κατηγορία και πέρσι παρουσίασε μια εξαιρετική ομάδα (Τριγία Ραφήνας), η οποία ήταν ίσως η πιο σταθερή σε απόδοση σε όλο το πρωτάθλημα και διεκδίκησε μέχρι το τέλος την άνοδο!
Μαλιστα απο την εν λόγω ομάδα, ο προπονητής έχει επιλέξει 3-4 βασικούς ποδοσφαιριστές, οι οποίοι μαζί με κάποιες μεταγραφές που έχουν γίνει, έχουν ανεβάσει σημαντικά την αγωνιστική ποιότητα του φετινού Ιωνικού, ο οποίος, μπορεί να μην ...βροντοφωνάζει ότι θα πάρει το πρωτάθλημα, αλλά φαίνεται να έχει όλες τις προυποθέσεις, για να είναι ο περσινός...Φωστήρας της κατηγορίας!
Καλή ομάδα -λένε εκείνοι που γνωρίζουν-έχει φτιάξει και ο Αγιος Ιερόθεος, με καλούς παίκτες Γ' Εθνικής και ένα δυνατό σύνολο, όπως έχει δείξει μέχρι σήμερα στα φιλικά.
Ενώ, όλες τις προυποθέσεις για να είναι η ομάδα -έκπληξη έχει ο Πανθηραικός (Σαντορίνη), η οποία με τον Μανόλη Παπαματθαιάκη στο τιμόνι και καλές προσθήκες (Πουρρής, Πόνσε, Κουμπαρούλης, Σαββίδης κ.λ.π), μας έδειξε στα φιλικά με ΟΦΗ (1-1 στο ΒΑΚ) και Εργοτέλη (νίκη 3-1) ότι δεν είναι ομάδα που απλά θα βαδίσει μόνο για μια καλή πορεία.
Δυνατές ομάδες, με στόχο μια εύκολη παραμονή και ότι γίνει θα είναι και φέτος ο ιστορικός Εθνικός, η Τριγλία Ραφήνας (με προπονητή τον περσινό του Φωστήρα Κώστα Ψυρρόπουλο), η ιστορική Προοδευτική (προπονητής Θανέλας και γήπεδο κλουβί με πλαστικό τάπητα πλέον), η Κηφισιά, ο ΠΟΑ, που έχει προυποθέσεις για μια άνετη χρονιά χωρίς άγχος, ενώ απο τη Ρόδο, ο Ιάλυσος και η Ρόδος, δεν δείχνουν να είναι ομάδες που μπορούν να παλέψουν για το κάτι παραπάνω.
Ο Ερμής Ζωνιανών με τον φιλόδοξο προπονητή Γιώργο Πετράκη στον πάγκο, με όπλο τη δυνατή έδρα στα Ζωνιανά, θα επιχειρήσει και φέτος να είναι στις καλές ομάδες του πρωταθλήματος, ενώ το ΙΝΚΑ Χανίων μια νέα ποδοσφαιρική δύναμη απο την Κρήτη, είναι ένα φιλόδοξο και νεανικό σύνολο που θα αρκεστεί στο στόχο της σωτηρίας, όπως και η Θύελλα Ραφήνας, που δεν φαίνεται να είναι κανή για κάτι περισσότερο, στην φετινή Γ' Εθνική, στην οποία ο πρώτος ανεβαίνει κατηγορία και ο τελευταίος (μόνο) υποβιβάζεται!
Αυτό το τελευταίο στοιχείο, ότι πέφτει δηλαδή μόνο ένας, ίσως παίξει ρόλο στις τελευταία δέκα αγωνιστικές, όπου οι ομάδες που θα έχουν εξασφαλιστεί και δενέχουν βλέψεις για κάτι περισσότερο, πιθανόν να πάνε για...μπάνια απο νωρίς και αυτό δεν αποκλείεται να επηρεάσει την τελική εικόνα της κατάταξης σε κορυφή και ουρά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Δεν θα είναι εύκολο για τον Εργοτέλη

Του Γιώργυ Κορτσιδάκη
Ο «παλμός» του ΟΦΗ «χτύπησε» δυνατά την Κυριακή (5/9) το βράδυ, στην ετήσια συνάντηση των οπαδών του ΟΦΗ της Θύρας 4, που έγινε στην προβλήτα του Λιμεναρχείου Ηρακλείου.
Με φόντο το κάστρο του Κούλε, σημείο αναφοράς για την πόλη του Ηρακλείου, οι φίλαθλοι του ΟΦΗ έστησαν μια «ασπρόμαυρη» γιορτή, με αθλητικά και κοινωνικά μηνύματα, όπως «Ο.Φ.Η. Ιστορία….Αθλητική Παιδεία….Και Ενεργό Συμμετοχή....Μέσα στην Κοινωνία», όπως ήταν ένα απο τα συνθήματα των διοργανωτών.
Ενώ, θα πρέπει να σημειωθεί ότι ένα σημαντικό μέρος των εσόδων της εκδήλωσης, διατέθηκαν σε ιδρύματα του Ηρακλείου (Ίδρυμα <Το Σπίτι των Αγγέλων>, στην Ομάδα Αλληλεγγύης Ηρακλείου Κρήτης< ΚΙΤΡΙΝΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ> και στην εθελοντική ομάδα <ΟΙ ΑΤΑΧΤΟΙ>).
Δυναμικό «παρών» στην «ασπρόμαυρη» αυτή συνάντηση έδωσαν διοίκηση, τεχνικό επιτελείο και ποδοσφαιριστές του ΟΦΗ,
Στην όμορφη αυτή γιορτή του ΟΦΗ, η οποία ανέδειξε για μια ακόμη φορά τη δυναμική της ομάδας, το «παρών» έδωσε ο προπονητής του ΟΦΗ Νίκος Νιόπλιας, ο οποίος συζήτησε με τους φιλάθλους, έβγαλε φωτογραφίες μαζί τους και όλοι μαζί ευχήθηκαν η φετινή χρονιά, να έχει επιτυχίες για τον ΟΦΗ.
Απο τη διοίκηση του ΟΦΗ, βρέθηκαν ακόμη οι Γιάννης Βάβουλας, Μιχάλης Μυλωνάκης και ο μέτοχος Βασίλης Ζηδιανάκης.
Ο κ. Ζηδιανάκης και τα αναψυκτικά ΦΗΜΗ ήταν χορηγός της εκδήλωσης, ενώ ευχαριστήθηκε τόσο απο την ατμόσφαιρα, που υποσχέθηκε μια ακόμη χορηγία στους φιλάθλους, καθώς μέρος των εσόδων της εκδήλωσης, θα διατεθούν -όπως προαναφέραμε- για φιλανθρωπικούς σκοπούς.
Οι ποδοσφαιριστές του ΟΦΗ, δεν θα μπορούσαν να λείψουν απο αυτήν την γιορτή. Ο Μάριος Ογκμποε, ο Δημήτρης Κομεσίδης, ο Νίκος Βρεττός και ο Κέβι Χίσι, έδωσαν το «παρών» και εντυπωσιάστηκαν απο την ατμόσφαιρα, που ….θύμιζε Γεντί Κουλέ, με καπνογόνα, συνθήματα για τον ΟΦΗ και τραγούδια.
Οι παίκτες του ΟΦΗ, το...χάρηκαν, αντάλλαξαν απόψεις με τους φιλάθλους του ΟΦΗ και όλοι μαζί έδωσαν ...ραντεβού στο γήπεδο και στα επίσημα παιχνίδια της ομάδας, όπου ο ΟΦΗ θα δώσει την μάχη της ανόδου απο την Football league στην μεγάλη κατηγορία.
Ακόμη, παρόντες απο τον ΟΦΗ, οι δημόσιες σχέσεις της ομάδας, ο Δημήτρης Αποστολάκης ,ο Νίκος Ανδριαδάκης, ο υπεύθυνος τύπου του ΟΦΗ Γιώργος Κορτσιδάκης, οι προπονητές της Κ19 του ΟΦΗ, οι Βασίλης Πλεσίτης και Λευτέρης Πουπάκης, οι φυσικοθεραπευτές του ΟΦΗ Κώστας Παππάς και Κίμωνας Φρουδάκης, τα μέλη του Δ.Σ. του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, Κώστας Βαρβεράκης, Μιχάλης Σπαγουλάκης, Κώστας Ζερβάκης.
Ηταν μια «ζεστή» ομιλίτικη βραδιά, όπου επιβεβαιώθηκε για μια ακόμη φορά, η μεγάλη δύναμη του ΟΦΗ.
«Η πόλη μας ανήκει, η Κρήτη είναι ασπρόμαυρη» ήταν ένα απο τα σλόγκαν της εκδήλωσης, στην οποία τιμήθηκε ο προπονητής των μεγάλων επιτυχιών του ΟΦΗ Ευγένιος Γκέραρντ, αλλά και η μνήμη του μεγάλου κρητικού και ομιλήτη ΝΙΚΟΥ ΞΥΛΟΥΡΗ.
Ηταν μια καλά οργανωμένη οπαδική βραδιά, κόντρα στην καχυποψία, που υπάρχει γενικώς, για το συνδεσμικό κίνημα.
Μια βραδιά που ήρθε να επιβεβαιώσει, ότι στις τάξεις των οργανωμένων, δεν υπάρχει μόνο καφρίλα, η οποία (καφρίλα) μπορεί να είναι και η μειοψηφία, η οποία πολλές φορές αδικεί τους πολλούς.
Υπάρχουν πρόσωπα με σκέψη και όμορφες ιδέες και πρωτοβουλίες, όπως ήταν αυτή.
Η βραδιά κύλησε με σουβλάκια απο την «καντίνα το Μανωλιό», μπύρες και αναψυκτικά και δυνατά μουσικά ακούσματα απο το ροκ συγκρότημα ΗΧΟΣ ΑΝΟΧΗΣ και τον Κρητικό Καλλιτέχνη ΜΙΧΑΛΗ ΚΟΥΝ ΑΛΗ, με το οποίο οι φίλαθλοι του ΟΦΗ τραγούδησαν «ανάψαμε φωτιά και μεγαλώνει, απο άκρη σε άκρη καίει το νησί...», με φόντο τα καπνογόνα να φωτίζουν το κάστρο του Κούλε και τον λιμενοβραχιόνα, σε μια πραγματικά εντυπωσιακή εικόνα...
Αυτό το στιγμιότυπο, με ...3 χιλιόμετρα καπνό κατά μήκος του λιμενοβραχίονα, με τα αμέτρητα «ειρηνικά» καπνογόνα που άναψαν ταυτόχρονα οι ακροβολισμένοι φίλαθλοι του ΟΦΗ απο το Κάστρο, μέχρι και τον Φάρο, με φόντο τον Κούλε, ήταν η κορυφαία στιγμή της εκδήλωσης, το βράδυ της Κυριακής (4/9/2016).
Τα ...κινητά των φιλάθλων πήραν φωτιά, με φωτογραφίες και VIDEO απο την εντυπωσιακή εικόνα και στο Facebook έγινε πραγματικός χαμός.
Ηταν το καλύτερο φινάλε της ασπρόμαυρης βραδιάς!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Διοίκηση, Νιόπλιας και παίκτες του ΟΦΗ στην ασπρόμαυρη συνάντηση
Η...στιγμή που ο Κούλες πήρα φωτιά!
ΔΕΙΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΜΕΡΙΚΑ ΑΠΟ ΤΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΑ ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΑ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ