Tα 28 του χρόνια έκλεισε ο αμυντικός του ΟΦΗ Βασίλης Βαλλιάνος και η οικογένεια του ΟΦΗ δεν τον ξέχασε.
Στην προπόνηση της Δευτέρας (13/9) μια τούρτα με το σήμα του ΟΦΗ και την ευχή «Χρόνια πολλά Βασίλη» περίμενε τον αμυντικό της κρητικής ομάδας, στα αποδυτήρια, όπου έσβησε και ...κεράκια!
Εκ μέρους του τμήματος δημοσίων σχέσεων της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 ο Νίκος Ανδριαδάκης, ευχήθηκε υγεία και επιτυχίες με τον ΟΦΗ στον ποδοσφαιριστή, ο οποίος δέχθηκε τα...πειράγματα των συμπαικτών του για την τούρτα, η οποία έγινε ασφαλώς ανάρπαστη!
Να σημειωθεί ότι η τούρτα ήταν μια προσφορά των Ζαχαροπλαστείων «Πλατάκης» τα οποία θα προσφέρουν μια τούρτα, σε κάθε παίκτη του ΟΦΗ, την ημέρα των γεννεθλίων του!

Η τοποθέτηση κλειστού κυκλώματος παρακολούθησης στο γήπεδο του ΟΦΗ, μετά από γρήγορες και αποτελεσματικές ενέργειες της διοίκησης της κρητικής ομάδας, ήταν ο λόγος που η ΕΠΟ όρισε το παιχνίδι Κυπέλλου με τον Αχαρναικό στο γήπεδο του ΟΦΗ.
Σε ανακοίνωση της η διοίκηση του ΟΦΗ τονίζει ότι ανέλαβε την τοποθέτηση καμερών στο γήπεδο, ώστε «να μην ξενιτευτεί η ομάδα μας και να παίξει σε άλλη έδρα, το πρώτο επίσημο φετινό εντός έδρας παιχνίδι της». Ενώ ευχαριστεί την αστυνομική διεύθυνση Ηρακλείου και τον ταξίαρχο, αστυνομικό διευθυντή, Κώστα Λαγουδάκη, για την άριστη συνεργασία, που είχαμε στην επίλυση του ζητήματος».
Η ανακοίνωση του ΟΦΗ αναφέρει:
"Η διοίκηση του ΟΦΗ οφείλει να ενημερώσει ότι από την πρώτη στιγμή, που προέκυψε το θέμα με την ανάγκη τοποθέτησης κλειστού κυκλώματος παρακολούθησης, για την διεξαγωγή του αγώνα Κυπέλλου με τον Αχαρναικό, η βασική της σκέψη, ανεξάρτητα από το οικονομικό κόστος της ενέργειας αυτής, ήταν να γίνει ότι είναι δυνατόν, ώστε το παιχνίδι να γίνει στο γήπεδο μας.
Δεν θέλαμε η ομάδα μας να ξενιτευτεί και να δώσει σε άλλη έδρα, το πρώτο επίσημο φετινό εντός έδρας παιχνίδι της.
Παρ’ ότι ο χρόνος που είχαμε στην διάθεση μας ήταν περιορισμένος, καταφέραμε να ολοκληρώσουμε όλες τις απαραίτητες διαδικασίες για την τοποθέτηση κλειστού κυκλώματος παρακολούθησης, στο γήπεδο μας, το οποίο θα μας επιτρέψει πλέον, ώστε όλα τα επίσημα παιχνίδια της ομάδας μας, τόσο φέτος στο πρωτάθλημα της Football league και του Κυπέλλου Ελλάδος, όσο και στο πρωτάθλημα της Σούπερ Λίγκ, όπου ευελπιστούμε ότι θα βρισκόμαστε σύντομα, να γίνονται στο σπίτι μας.
Η διοίκηση του ΟΦΗ και προσωπικά ο πρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Γιάννης Πολεμαρχάκης, θα ήθελε να ευχαριστήσει την αστυνομική διεύθυνση Ηρακλείου και τον ταξίαρχο, αστυνομικό διευθυντή, Κώστα Λαγουδάκη, για την άριστη συνεργασία, που είχαμε στην επίλυση του ζητήματος».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Στο γήπεδο του ΟΦΗ το ΟΦΗ-Αχαρναικός
Την προσεχή Τετάρτη (14/9) στις 4μμ θα γίνει το παιχνίδι του ΟΦΗ με τον Αχαρναικό για την πρώτη φάση του Κυπέλλου Ελλάδος, σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση της ΕΠΟ στον ΟΦΗ.
Απο την πλευρά του ΟΦΗ γίνεται γνωστό ότι τοποθετήθηκε κλειστό κύκλωμα παρακολούθησης στο γήπεδο "Θόδωρος Βαρδινογιάννης".
Η ανακοίνωση του ΟΦΗ αναφέρει για το θέμα αυτό:
«Η ΕΠΟ ενημέρωσε και εγγράφως τον ΟΦΗ, ότι το παιχνίδι Κυπέλλου με τον Αχαρναικό, για το Κύπελλο Ελλάδος, θα γίνει την Τετάρτη (14/9) στις 4μμ στο γήπεδο «Θεόδωρος Βαρδινογιάννης». Η διοίκηση του ΟΦΗ, ανέλαβε όλες τις ενέργειες για την τοποθέτηση κλειστού κυκλώματος παρακολούθησης, στο γήπεδο του ΟΦΗ».