Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Βλέποντας το παιχνίδι Κέρκυρα-Πλατανιάς 0-1 και το υποδειγματικό στήσιμο της ομάδας των Χανίων απο τον Παράσχο, στο νησί των Φαιάκων, σκέφτηκα ότι : Και όμως, αυτόν τον Πλατανιά, που είχε εξαιρετική αμυντική λειτουργία, δύναμη και πάθος στο παιχνίδι του, καλή κυκλοφορία της μπάλας και έξυπνο τρόπο παιχνιδιού, ο ΟΦΗ όχι μόνο τον κέρδισε στο Γεντί Κουλέ, στο μεταξύ τους φιλικό παιχνίδι, αλλά σε κάποιες στιγμές τον έκανε να υποφέρει στο γήπεδο!
Θα μου πείτε, άλλο επίσημο και άλλο φιλικό παιχνίδι. Σωστά.
Και πάλι όμως, κόντρα σε μια ομάδα, που θα είναι και φέτος απο τις καλές μικρομεσαίες της Σούπερ Λίγκ, ο ΟΦΗ είχε τέτοιο τέμπο στο παιχνίδι του, που την έκανε να μοιάζει τουλάχιστον ...ισοδύναμη, που δεν είναι ασφαλώς, καθώς μιλάμε για δυο ομάδες που της χωρίζει μια κατηγορία!
Ο Πλατανιάς του Γεντί Κουλέ (1-0 ο ΟΦΗ), όχι μόνο δεν άρεσε, αλλά και προβλημάτισε ένα ουδέτερο παρατηρητή.
Αυτό μπορεί να οφειλόταν, στο γεγονός ότι οι παίκτες του Παράσχου, δεν είδαν με την δέουσα σοβαρότητα το φιλικό, όμως η μέτρια εικόνα της ομάδας των Χανίων, είχε να κάνει οπωσδήποτε και με το πολύ «ώριμο» και «οργανωμένο» παιχνίδι του ΟΦΗ, στο Γεντί Κουλέ, το οποίο θα πρέπει να είναι και φέτος το μεγάλο όπλο της ομάδας του Νίκου Νιόπλια, στο πρωτάθλημα της Football league.
Επιβεβαιώθηκε δηλαδή ότι στο γήπεδο του, ο φετινός ΟΦΗ, μπορεί να τους κερδίσει όλους, όταν καταφέρνει να γονατίζει -έστω και σε φιλικό ματς-μια ομάδα που είναι μια κατηγορία, πάνω απο αυτόν!
Στο φιλικό παιχνίδι που ακολούθησε στα Περβόλια, ο Πλατανιάς «καθάρισε» εύκολα τον ΟΦΗ (3-1), καθώς επέβαλε την ποιότητα και την ανωτερότητα του, ενώ δεν υπήρχε και η «έδρα» του ΟΦΗ, η οποία είναι σαφώς ότι δίνει δύναμη στην προσπάθεια των παικτών του.
Και σε αυτήν, θα πρέπει να στηρίξει ένα μεγάλο μέρος απο τα φετινά του όνειρα στην Football league, για την οποία οι γνώστες της κατηγορία λένε, ότι «το μυστικό για να διεκδικήσεις το πρωτάθλημα είναι, να πάρεις όλα τα παιχνίδια μέσα και να μαζέψεις ότι μπορείς έξω».

Εντυπωσιακή ήταν πραγματικά η στιγμή που ο λιμενοβραχίονας δίπλα στο φρούριο του Κούλε, «λαμπάδιασε» απο τα καπνογόνα που άναψαν οι οπαδοί του ΟΦΗ, στο περιθώριο της ετήσιας συνάντησης των οπαδών του ΟΦΗ της Θύρας 4, που έγινε στην προβλήτα του Λιμεναρχείου Ηρακλείου (Διαβάστε και εδώ για τη συνάντηση).
Φίλαθλοι του ΟΦΗ, οι οποίοι ήταν παρατεταγμένοι σε όλο το μήκος του λιμενοβραχίονα, άναψαν ταυτόχρονα τα καπνογόνα και το λιμάνι....πήρε «φωτιά».
Την ίδια ώρα οι φίλαθλοι του ΟΦΗ τραγουδούσα το σύνθημα «ανάψαμε φωτιά και μεγαλώνει».
Δείτε το εντυπωσιακό VIDEO
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Kαι ο Νιόπλιας στην ετήσια συνάντηση της Θυρας 4
Τρία χιλιόμετρα καπνός για το χατίρι του ΟΦΗ με φόντο τον Κούλε
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Οσες φορές και αν δω τον Πλατανιά, η προσοχή μου πέφτει σε ένα ποδοσφαιριστή: Τον Ηρακλειώτη φορ Γιώργο Γιακουμάκη και την εξέλιξη του.
Δυστυχώς ο ΟΦΗ, άφησε ένα παιδί απο το ποδόσφαιρο του Ηρακλείου (απο τον ΠΟΑ και αυτός), να του ξεφύγει μέσα απο τα χέρια του και να αισθάνονται σήμερα δικαιωμένοι οι Χανιώτες, για την επιλογή τους.
Ο ΟΦΗ στο πρόσωπο του Γιακουμάκη (22 ετών, 1μ85), μπορεί να βλέπει μια χαμένη ευκαιρία για ένα φόρ για τα επόμενα δέκα χρόνια!
Ενα παιδί απο το Ηράκλειο, με ταλέντο, διάθεση και χαρακτήρα, που θα μπορούσε να είναι σήμερα σημείο αναφοράς του ΟΦΗ.
Ενας παίκτης, για το σήμερα και το αύριο.
Και να φανταστεί κανείς, ότι το παιδί αυτό, στις κατά καιρούς συνεντεύξεις του, είχε δηλώσει ότι το όνειρο του ήταν να παίξει στον ΟΦΗ!
Μάλιστα πέρσι, το καλοκαίρι, όπου μόλς είχε επιστρέψει απο τον σοβαρό τραυματισμό του, έκανε προπονήσεις στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, για να επιβεβαιωθεί το πόσο διαφορετικά είναι τα πράγματα απο τον ΟΦΗ του σήμερα, απο εκείνον του χθες.
Το πουλάκι -για την ώρα- έχει πετάξει όμως!
Ο Γιακουμάκης σήμερα πυροβολεί για τον Πλατανιά και πέτυχε το πρώτο γκολ του φετινού πρωταθλήματος στο διπλό της ομάδας των Χανίων στην Κέρκυρα, δείχνοντας έτοιμος για μια πολύ καλή χρονιά.
Εχει την τύχη να έχει δίπλα του ένα δίκαιο προπονητή (Παράσχος), ο οποίος στηρίζει τους Ελληνες ποδοσφαιριστές και μπορεί να κάνει μεγάλα όνειρα για το μέλλον.
Ετσι είναι όμως το ποδόσφαιρο. Και αυτή είναι η ομορφιά του.
Κάποιοι μπορούν να χαίρονται και να δικαιώνται και κάποιοι να...μουτζώνουν τους εαυτούς τους.
Γιατί, αντί να δώσουν, μερικά χιλιάρικα (ευρώ) και να πάρουν τον παίκτη απο τον ΠΟΑ του Καλέμπουμπα, προτίμησαν να φέρουν στον ΟΦΗ ένα μάτσο ξένους β' διαλογής και να εξυπηρετήσουν «ορέξεις» και χατίρια κάποιων μάνατζερ, για να μην πω κιόλας ότι κάποιοι παράγοντες, έκαναν και οι ίδιοι τους μάνατζερ εκείνων που έφερναν!
Με τον ίδιο τρόπο, χάθηκε και ο άλλος Γιακουμάκης (Πέτρος) και αυτός γέννημα-θρέμμα του Ηρακλειώτικου ποδοσφαίρου (σήμερα στο Λεβαδειακό), γιατί στον ΟΦΗ προτίμησαν να φέρουν κάθε λογής απίθανο, απο το να εμπιστευθούν ένα παιδί απο την πόλη τους, το οποίο σήμερα (και αυτό) διαπρέπει κάπου αλλού.
Η σημερινή διοίκηση του ΟΦΗ (τουλάχιστον) δεν έπεσε στο ίδιο λάθος (βλέπε υπόθεση Βρετού), αλλά θα πρέπει να έχει τα μάτια της ανοιχτά, καθώς παιδιά με ταλέντο υπάρχουν πολλά στην Κρήτη και τις χαμηλές κατηγορίες (π.χ Ογκμποε που πήρε απο το Φωστήρα) που περιμένουν την ευκαιρία για να δικαιώσουν τους εαυτούς τους, αλλά και εκείνους που τους εμπιστεύθηκαν...