Στο ντεμπούτο του Γιάνννη Ταουσιάνη στον πάγκο του Εργοτέλη, οι κιτρινόμαυροι ήταν σοβαροί και με καλή εμφάνιση πήραν τη νίκη επί του ΟΦΙεράπετρας με 0-3. Κόντρα σε μια ομάδα Football league ο Εργοτέλης είχε πολύ καλή εικόνα.
Στο 10' ο Ροβίθης με κοντινή προβολή πέτυχε το 0-1, συνεχίζοντας να σκοράρει ανελλιπως στα φιλικά παιχνίδια του Εργοτέλη. Στο 40', ο Κουατένγκ πλάσαρε υποδειγματικά για το 0-2 ενώ στο 55' ο Μανουσάκης σημείωσε το 3ο γκολ του Εργοτέλη.
Διαιτητής: Ταμπουρατζής
Βοηθοί: Κασελάκης, Δασκαλάκης
ΟΦΙ (Γιάννης Μάγγος): Τσάμης (Μπένκο 46'), Δερμιτζάκης (Αναστασόπουλος 46'), Μπάμπης (Χιντζίδης 46'), Σμίλτος, Μάγγας, Σέχου (Σκόνδρας 46'), Βογιατζής, Ανυφαντάκης Παπαδόπουλος (Τζελέπης 46'), Μέμος (Κατσικοκέρης 46'), Χρυσοφάκης (Αποστολόπουλος 46')
Εργοτέλης (Γιάννης Ταουσιάνης): Καλογεράκης (Κατσιμήτρος 46'), Προβυδάκης (Βουτσάς 78'), Οικονόμου (Πέϊος 78'), Μπάτζιος, Κοιλιάρας (Κατσούρι 78'), Bruce (Μπούσης 78'), Barata (Σταθόπουλος 78'), Kwateng, Μπουτσάκης (Γροντής 46'), Μπουρσέλης (Τσέλιος 46'), Ροβίθης (Μανουσάκης 46').
ΔΗΛΩΣΕΙΣ
Ο Γιάννης Ταουσιάνης, ανέφερε:
«Ήταν ένα σημαντικό φιλικό ιδιαίτερα για μένα, διότι ήταν η πρώτη μου επαφή με τους ποδοσφαιριστές σε αγωνιστικό επίπεδο. Σαφώς και είμαι πολύ ευχαριστημένος απ’ αυτά που είδα διότι σε ένα παιχνίδι με ιδιαίτερα δύσκολες συνθήκες μπορέσαμε και βγάλαμε πράγματα της ταυτότητας του αγωνιστικού μας στυλ, τα οποία σε ανάλογες συνθήκες θα μας χρειαστούν.
Είμαι ευχαριστημένος απ’ όλα τα παιδιά. Σαφώς και απ’ αυτά τα ματς βγαίνουν χρήσιμα συμπεράσματα για να μπορέσουμε και εμείς τις επόμενες μέρες να προσθέσουμε ένα λιθαράκι για να ολοκληρωθούμε και να εξελιχθούμε σαν ομάδα».
*Η Π.Α.Ε. Εργοτέλης ευχαριστεί την διοίκηση το προσωπικό και όλο το ποδοσφαιρικό τμήμα του Ο.Φ.Ιεράπετρας για την άψογη φιλοξενία που δέχτηκε η ομάδα μας στο πλαίσιο του μεταξύ μας φιλικού παιχνιδιού που πραγματοποιήθηκε στο Βουζουνεράκειο στάδιο. Το κλίμα ήταν εξαιρετικό, εντός και εκτός γηπέδου, και σας αξίζουν συγχαρητήρια. Σας ευχόμαστε καλή επιτυχία στο πρωτάθλημα Football League.
Τσέλιος για δυο χρόνια
Παίκτης του Εργοτέλη είναι και επίσημα πλέον ο Ηλίας Τσέλιος. Ο 22χρονος μέσος βρέθηκε στα γραφεία της ομάδας όπου και υπέγραψε το νέο του συμβόλαιο το οποίο είναι διάρκειας δυο χρόνων. Ιδιαίτερα ικανοποιημένος για την επιστροφή του ο Ηλίας Τσέλιος ανέφερε: « Είμαι πραγματικά παρά πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ και θα συνεχίσω να φοράω την φανέλα του Εργοτέλη! Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους ανθρώπους της ομάδας για την επιμονή τους να επιστρέψω καθώς και για την εμπιστοσύνη που μου δείχνουν! Θα κάνω οτιδήποτε είναι δυνατό για να πετύχει ο Εργοτέλης τους στόχους του και να πάρει ότι του αξίζει! Εύχομαι να έχουμε μια καλή ποδοσφαιρική χρόνια!».
Ισοπαλία με ΟΦΗ η Κ19
Ισόπαλο με σκορ 1-1 έληξε το φιλικό παιχνίδι που πραγματοποιήθηκε στο γήπεδο Καλεσσών ανάμεσα στην Κ19 του Εργοτέλη και το αντίστοιχο συγκρότημα του ΟΦΗ.
Στο πρώτο ημίχρονο ο Εργοτέλης ελέγχοντας το παιχνίδι ευτύχησε στο 32’ να προηγηθεί μετά από σουτ του Καπουράνη από τα όρια της μεγάλης περιοχής. Εκτός από τη φάση του γκολ οι κιτρινόμαυροι είχαν ακόμα τρεις καλές ευκαιρίες για γκολ με τους Αλεξάκη, Λούσι και Αζίζι.
Στο δεύτερο ημίχρονο ο ΟΦΗ ανέβασε την πίεση του παρ’ όλα αυτά η ομάδα μας είχε τη δυνατότητα ν’ αυξήσει το δείκτη του σκορ με σημαντικές ευκαιρίες που δημιούργησαν Καπουράνης και Σαϊτακης.
Ο ΟΦΗ στο 86' και μετά από εκτέλεση φάουλ κατάφερε να ισοφαρίσει σε 1-1 με κοντινή κεφαλιά του Αυγουστάκη.
Κ19 Εργοτελη: Ψιμόπουλος (46' Βλαχάκης) Λούσι (75' Μανωλιτσάκης), Θεοδωράκης (75' Πλαϊτάκης), Κόλα, Βενεράκης (46' Στεφανάκης), Πάγια (46' Κουτάντος), Αλεξάκης (60' Λουσιο), Δασκαλάκης(46' Κομνηνός), Χαϊντίνι(60' Σαϊτάκης), Καπουράνης(60 Σταματάκης), Αζιζι(75' Μπερνίκου)
Κ19 ΟΦΗ: Νεοκοσμίδης, Δολαψάκης, Γαϊτάνης, Αυγουστάκης, Κουγιουμτζής, Μπέκου, Ψαράς, Παπιπομίτογλου, Κουράκης, Σκέντζος, Σταυρακάκης
Επίσης αγωνίστηκαν οι: Σηφάκης, Καλαϊτζάκης, Σαβουϊδάκης, Μακρυδάκης, Παπαδάκης, Μαρινάκης, Μπέρκης.
Στον ΠΟΑ πήγε ο πρώτος τίτλος της χρονιάς, για το Ηρακλειώτικο ποδόσφαιρο. Η ομάδα του Ατσαλένιου αν και βρέθηκε να χάνει με 2-0 απο τον Πόρο με τον οποίο θα ανταγωνιστεί φέτος στην Γ' Εθνική, τελικά έκανε την ανατροπή και με τρία τέρματα, πήρε τη νίκη με 2-3 και σήκωσε το Σούπερ Kαπ της ΕΠΣΗ, σε ενα ωραίο παιχνίδι και σε μια όμορφη ατμόσφαιρα στο γήπεδο της Δαμάστας.
Ο Πόρος ξεκίνησε δυνατά το ματς και πήρε το προβάδισμα στο 11’ με κεφαλιά του Μεταξάκη. Στο 49’ ο Καρβελάς, έκανε το 2-0 για τον Πορο, καθώς σκόραρε κόντρα στην πρώην ομάδα του (δεν πανηγυρισε το γκολ που πέτυχε ο πρώην παίκτης του ΠΟΑ).
Με το 2-0 υπέρ του Πόρου, οι δυο ομάδες πήγαν στα αποδυτήρια.
Το παιχνίδι όμως δεν είχε τελειώσει.
Το δεύτερο ημίχρον, ανήκε εξ' ολοκλήρου στον ΠΟΑ.
Στο 60’ ο Λέκκας μείωσε σε 2-1 και έξι λεπτά αργότερα, ο Καϊμακαμούδης σημείωσε το γκολ της ισοφάρισης (2-2).
Στο 70’ ολοκληρώθηκε η ανατροπή με τον Ξυλούρη να πετυχαίνει το 2-3.
Ο ΠΟΑ λίγο αργότερα έμεινε με δέκα παίκτες λόγω αποβολής του Πλουσή.
Ο Πόρος πίεσε και στις καθυστερήσεις είχε την ευκαιρία του αγώνα με τον Πονκόνγκ απο κοντά να μην μπορεί να νικήσει τον γκολκίπερ Μανουσάκη του ΠΟΑ.
Ετσι το 2-3 έμεινε μέχρι το τέλος.
ΠΟΡΟΣ (Λεωνίδας Τιτομιχελάκης): Ζαφείρης, Σηφάκης (71’ λ.τ. Σκουλάς), Μαυροειδής (55’ Δαμιανάκης), Καρβελλάς, Λουμπάκης, Πήλιος (81’ Ποκόνγκ), Μαγάκης, Τορομανίδης (50 λ.τ. Τριανταφυλλίδης), Μαραθιανός, Πλευράκης, Μεταξάκης.
ΠΟΑ (Μανώλης Σκύβαλος): Μανουσάκης, Βρεττός (81’ Γιαλυτάκης), Μαρκουλάκης (66’ Τζουανάκης), Χαμαλάκης, Πετράκης, Σαμουηλίδης, Λέκκας, Νίκολι (66’ Ξυλούρης), Κερμενίδης (88’ Ρωμανάκης), Πλουσής, Καϊμακαμούδης.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO του Crete2day τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης.
Το Γεντί Κουλέ...ετοιμάζεται για το πρώτο εντός έδρας παιχνίδι του ΟΦΗ, κόντρα στον Παναιτωλικό στις 14 Σεπτεμβρίου.
Η μεγάλη νίκη επί του Παναθηναικού, έχει σκορπίσει ενθουσιασμό και όλα δείχνουν ότι το γήπεδο, θα έχει πολύ κόσμο.
Την ίδια ώρα, στο Γεντί Κουλέ, επικρατεί αυτήν την εποχή οργασμός εργασιών. Συνεργεία βάθουν τους τολιχους και τις εξέδρες του γηπέδου, αντικαθίστανται τα σπασμένα καθίσματα και όπως ενημέρωσε η ΠΑΕ, γίνεται στεγανοποίηση και αδιαβροχοποίηση, των σκεπάστρων.
Ακόμη γίνεται αγώνας δρόμου για την μπουτίκ της ΠΑΕ ΟΦΗ, η οποία θα λειτουργήσει στη γωνία των θυρών 8 και 9, ενώ γίνονται και κάποιες βελτιώσεις εξωτερικά του γηπέδου.
Στο παιχνίδι με τον Παναιτωλικό, θα έχει την ευκαιρία ο κόσμος του ΟΦΗ, να διαπιστώσει όλες αυτές τις αλλαγές.
Γ.Κορτς