Η προετοιμασία της ομάδας βόλει του ΟΦΗ συνεχίζεται σε σκληρούς ρυθμούς, με διπλές προπονήσεις καθημερινά και έμφαση στο θέμα της φυσικής κατάστασης.
Την Πέμπτη (5/9) το πρωί, ο Δημήτρης Ζλατιλίδης, έβγαλε το… λάδι στους παίκτες του, καθώς το πρόγραμμα στο Παγκρήτιο στάδιο, ήταν ιδιαίτερα επίπονο.
Οι αθλητές του ΟΦΗ πάντως, ως γνήσιοι επαγγελματίες, το εκτέλεσαν με συνέπεια και χαρά και χαμόγελο, καθώς το κλίμα στην ομάδα, σε αυτό το πρώτο στάδιο της προετοιμασίας (2η εβδομάδα), είναι πραγματικά εξαιρετικό.
Σαν μια οικογένεια και αυτό μπορεί να αποτελέσει και το μεγάλο μυστικό για την επιτυχία της φετινής προσπάθειας στην Volley League.
Γ.Κορτς
Δείτε παρακάτω VIDEO και φωτογραφίες

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Επιστρέφω παλι, με ένα ιδιαίτερο, ποδοσφαιρικό κουιζάκι, χωρίς να θίγουμε ονόματα και διευθύνσεις, αν και σε τούτη εδώ την ιστορία, θα έπρεπε, καθώς έχει πολλά διδάγματα για τους επίδοξους παράγοντες.
Δεν ήθελε, μου λέει ο καλά ενημερωμένος φίλος μου, ο πρόεδρος της μιας ομάδας, να κάνει τη ζημιά στον φίλο του πρόεδρο απο την άλλη, την πόρτα της οποίας, χτύπησε ο παιχταράς, σε μια ενδιαφέρουσα ποδοσφαιρική ιστορία, στην περιοχή μας.
Το τηλέφωνο, χτύπησε και ο παίκτής ήταν έτοιμος να μαζέψει τα παπούτσια του, αν απο την άλλη άκρη της τηλεφωνικής γραμμής, άκουγε το μεγάλο "ναι", απο τον πρόεδρο, της ...άλλης ομάδας.
Θα είχε γίνει -μου λέει ο φίλος που γνωρίζει πρόσωπα και πράγματα-το κόλπο αν στην θέση του προέδρου της ομάδας, που δέχθηκε το τηλεφώνημα, υπήρχε κάποιος άλλος πρόεδρος, που να μην χαμπάριαζε.
Που να έβλεπε το συμφέρον της ομάδας του και μόνο αυτό.
Στο ποδόσφαιρο, όμως υπάρχουν και κάποιοι ηθικοί κανόνες.
Μην κάνεις λένε, αυτά που δεν θέλεις να σου κάνουν.
Ετσι, αν και η ομάδα του προέδρου (που δέχθηκε το τηλέφωνο) έχει ανάγκη ενίσχυσης στην συγκεκριμένη θέση, τελικά η απάντηση στον παίκτη ήταν αρνητική.
To ποδόσφαιρο και ο αθλητισμός γενικά, πέρα απο τις χαρές και τις πίκρες, χτίζει και ισχυρές ανθρώπινες σχέσεις, οι οποίοιες, δεν αξίζει τον κόπο να διαταράσσονται, για τέτοιου είδους θέματα.
Γ.Κορτς
Και πάνω που είμαι σε ένα όμορφο γάμο και διασκεδάζω, να' τος πάλι ο άνθρωπος μου, που είναι "μέσα" στα πράγματα, να μου δώσει το...κουιζάκι!
Βρε, άφησε με να χαρώ, τα λέμε αύριο, του λέω. Επιμένει αυτός.
Τι να κάνω, τον ακούω.
Δεν είμαι και αχάριστος.
Τόσα πετυχημένα κουιζάκια, μου έχει δώσει τελευταία.
Απο τον προπονητή που ήταν "φευγάτος" και ...τελικά έφυγε, τον αμυντικό που ετοίμαζε βαλίτσες και τελικά κούνησε μαντίλι, τον επιθετικό, που γκρίνιαζε και ήταν έτοιμος να επιστρέψει στην πρώην ομάδα του, αλλά η καλή σχέση των προέδρων, απέτρεψε το διαζύγιο και άλλα πολλά, που έχετε διαβάσει απο τη στήλη.
"Η ομάδα, δεν τσουλάει" μου λέει. Και αναφέρεται φυσικά σε ομάδα της (ευρύτερης) περιοχής μας.
Ο πρόεδρος φραγκάτος, έχει ξοδέψει πολλά, πέρσι και φέτος.
"Στο πρόσφατο φιλικό, η ομάδα δεν βλεπόταν!" μου λέει ο δικός μου.
Μάλιστα στην εξέδρα, που καθόταν κάποιοι απογοητευμένοι απο αυτά που έβλεπαν, παράγοντες της ομάδας, ακούστηκαν να λένε: "κακώς χαλάσαμε την περσινή ομάδα. Οι παίκτες που φέραμε, είναι πολύ χειρότεροι, απο αυτούς που είχαμε".
Ολα θα φανούν, στο γήπεδο όμως.
Εκεί θα δούμε, αν η...πρόβλεψη του δικού μου, ότι η συγκεκριμένη ομάδα, δεν θα περπατήσει, θα επιβεβαιωθεί.
Τα λεφτά πάντως που έχουν δοθεί και φέτος είναι πολλά και είναι κρίμα.
Συμβαίνουν αυτά όμως, στον όμορφο κόσμο του ποδοσφαίρου.
Γ.Κορτς