Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Δεν είναι η ήττα στη Λάρισα.
Είναι ο τρόπος που χάνεις.
Καμια ομάδα δεν έχει υπογράψει συμβόλαιο με τη νίκη και το ίδιο ισχύει και για τον ΟΦΗ.
Ομως, όταν προηγείσαι με 0-2 στο 7' και με τόσο ωραία γκολ (Σεμέντο-Τσλιανίδης), δεν πετάς στα σκουπίδια αυτή τη μεγάλη ευκαιρία για μια (εκτός έδρας) νίκη-θρίαμβο.
Κανένα παιχνίδι, δεν κρίθηκε απο το πρώτο δεκάλεπτο. Αυτό συνέβη και στο AEL FC Arena.
O ΟΦΗ νόμισε απο το 7' όταν ο Τσιλιανίδης με το υπέροχο σλάλομ έκανε το 0-2, ότι το παιχνίδι τελείωσε εκεί.
Δεν ήταν όμως έτσι. Η συνέχεια ήταν για τον ΟΦΗ, μια αρνητική έκπληξη.
Στη Λάρισα, είδαμε το εξής παράδοξο: Τον ΟΦΗ να κάνει πάρτι στο ξεκίνημα του αγώνα με το γρήγορο 0-2 και αντί να επιχειρήσει να "τελειώσει" το παιχνίδι, απέναντι σε μια ομάδα, που έδειχνε να έχει χάσει τα αυγά και τα καλάθια, να της δίνει απλόχερα το χέρι να σηκωθεί και να μείνει στο παιχνίδι.
Ο ΟΦΗ δεν έδωσε τη χαριστική βολή στη Λάρισα και το πλήρωσε πολύ ακριβά.
Η Λάρισα με το 0-2 στην πλάτη, έδειξε -με την ανοχή του ΟΦΗο οποίος κατέβασε ταχύτητα- να μεταμορφώνεται και να παίρνει ψυχολογία και μέτρα στο γήπεδο.
Την ίδια ώρα ο ΟΦΗ, προσπαθούσε απο πολύ νωρίς, να "καλύψει" αυτό που κέρδισε, να γυρίζει πίσω και να δίνει γήπεδο στην αντίπαλη ομάδα.
Το πρώτο καμπανάκι, ήρθε νωρίς, για τον ΟΦΗ, με το γρήγορο γκολ του αφύλακτου Μόρα, μέσα απο την μεγάλη περιοχή για το 1-2 στο 14'.
Στην φάση αυτή, η άμυνα του ΟΦΗ μένει μεταξεταστέα. Ο πιο ψηλός παίκτης της Λάρισας, ο Μόρας, μένει αφύλακτος, μέσα στην περιοχή, απο το πλάγιο φάουλ του Κάτσε και ο έμπειρος αμυντικός πλασάρει προς τα δίχτυα.
Βέβαια, για να καταλήξει η μπάλα στα δίχτυα, χρειάστηκε να "κολλήσει" ο γκολκίπερ Γουάιλι στον οποίο ο τεχνικός του ΟΦΗ Σίμος, έδωσε φανέλα βασικού, για πρώτη φορά φέτος.
Η αντίδραση του Ισπανού τερματοφύλακα, ήταν πολύ αργή, στην συγκεκριμένη φάση.
Το 2-1, χειροτέρεψε ακόμη περισσότερο τα πράγματα για τους παίκτες του ΟΦΗ.
Οι παίκτες της Λάρισας ξαναμπήκαν στο παιχνίδι και πίεσαν άμεσα για την ισοφάριση.
Το VAR (σωστά) έσωσε τον ΟΦΗ, στον φανταστικό γκολ του Ουάρντα, με άπιαστο σουτ στο παράθυρο στο 35' (στη φάση αυτή είναι οφσάιντ ο Μιλοσάβλιεβιτς που έχει συμμετοχή στη φάση).
Ενώ και στο 40' ο Κομίνης ακύρωσε (πάλι σωστά) το γκολ του Νούνιτς, ως οφσάιντ.
Το ημίχρονο τελειώνει με 1-2, αλλά το παιχνίδι έχει ανάψει.
Ο Κούγιας αφήνει τα επίσημα και κατεβαίνει στο γήπεδο, για να διαμαρτυρηθεί στους διαιτητές για το γκολ του Ουάρντα που ακυρώθηκε και η ένταση που δημιουργείται δείχνει ότι στον δεύτερο 45λεπτο θα πέσουν κορμιά.
Αντί λοιπόν, να δούμε ένα ΟΦΗ "υποψιασμένο" στο δεύτερο 45λεπτο, είδαμε μια ομάδα που δεν κατέβηκε στο γήπεδο. Εμεινε στα αποδυτήρια. Περίμενε το μοιραίο.
Δεν υπήρχε και ο τραυματίας Μεγιάδο, για να σταματήσει αυτόν τον "δαίμονα" Ουάρντα, που έκανε ότι ήθελε είτε απο το άξονα, είτε απ τα πλάγια.
Η Λάρισα ισοφάρισε στο 68' με τον Μιλοσάβλιεβιτς να σουτάρει και τη μπάλα να κοντράρει στο Γιαννούλη και να καταλήγει στα δίχτυα.
Ενώ στο 78' η "χρυσή αλλαγή" της Λάρισας ο Ντάουντα, αφού κέρδισε τη μάχη απο το Γιαννούλη, έστειλε αδιάβαστο τον τερματοφύλακα Ουάιλι, ο οποίος και πάλι έπεσε με καθυστέρηση στον εξαιρετικό διαγώνιο σουτ του επιθετικού της Λάρισας.
Η ανατροπή είχε ήδη γίνει απο 0-2 σε 3-2 και ο ΟΦΗ πλήρωσε την αδυναμία του να διαχειριστεί όπως έπρεπε ένα παιχνίδι που είχε στα χέρια του, χάνοντας μια μεγάλη ευκαιρία για ένα σπουδαίο διπλό, απέναντι σε μια πολύ καλή ομάδα.

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Και αυτό το κουιζάκι για τον προπονητή που τα έχει "βροντήξει" απο την ομάδα του, βρήκε τη λύση του, με την ανακοίνωση του διαζυγίου.
Η στήλη μας, πρόσθεσε μια ακόμη...δικαίωση στην πλούσια φετινή της συλλογή.
Δεν θέλετε και ονόματα φαντάζομαι.
Χωριό που φαίνεται...κολαούζο δεν θέλει.
Πρώτη και αήττητη η ομάδα...Λούης ο κόουτς.
Και ασφαλώς υπάρχουν λόγοι για αυτό και τους ξέρουν και οι πέτρες.
Ο κόουτς είναι ασυμβίβαστος.
Ετσι ήταν και σαν ποδοσφαιριστής.
Δεν υπάρχει καμία έκπληξη στο διαζύγιο.
Οχι μόνο δεν ήταν ξαφνικό, που πήρε κάπου το μάτι μου, αλλά αντίθετα ήταν αναμενόμενο και μαλλον...άργησε και λίγο.
Ηταν το χρονικό ενός προαναγγελθέντος χωρισμού!
Ο προπονητής, έχει παραιτηθεί σχεδόν ένα μήνα!
Επεσαν πάνω του, να τον μεταπείσουν, όμως το μόνο που κατάφεραν, ήταν να τον κρατήσουν μερικές μέρες παραπάνω.
Το ήθελε, βλέπετε και ο ίδιος, να μπορέσει η ομάδα να βρεί μια διάδοχη κατάταση και να μην αφήσει τη δουλειά που έκανε στη μέση.
Αφήνει, στον διάδοχο του, την καλύτερη παρακαταθήκη.
Πρώτη και αήτητη η ομάδα.
Και η ζωή συνεχίζεται για όλους...
YΓ. Ποιος και απο πού φεύγει αυτήν την Κυριακή;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τα βρόντηξε ο κόουτς-Θα τον μεταπείσουν;
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο ΟΦΗ, έχασε στη Λάρισα (3-2), αλλά τα "πιστόλια" του σκόραραν ξανά!
Ο Λισάνδρο Σεμέντο, που έβαλε το γκολ της αγωνιστικής με ψηλοκραμαστό σουτ και ο Κοσμάς Τσιλιανίδης, που έβαλε επίσης ένα υπέροχο γκο με ατομική προσπάθεια, πρόσθεσαν ένα ακόμη γκολ στο ενεργητικό τους.
Και οι δυο έφτασαν τρα 5 τέρματα στη φετινή σεζόν και είναι οι πρώτοι σκόρερ του ΟΦΗ, με τρίτο τον Μάνο, ο οποίος έχει "κολλήσει" στα τρία τέρματα.
Παράλληλα, οι δυο σκόρερ του ΟΦΗ, είναι μόλις ένα τέρμα πίσω απο τον Σιντέρφσκι του ΠΑΟΚ, ο οποίος οδηγεί την κούρσα των κορυφαίων σκόρερ του πρωταθλήματος, με έξι γκολ.
Είναι χαρακτηριστικό, ότι Σεμέντο και Τσιλιανίδης, έχουν πετύχει τα 10 απο τα 19 γκολ που έχει βάλει ο ΟΦΗ.
Δηλαδή, οι δυο αυτοί παίκτες, έχουν βάλει πάνω απο το 50% των γκολ που έχει πετύχει φέτος η κρητική ομάδα!
Ο ΟΦΗ με 19 γκολ, έχασε την πρωτιά στην επίθεση, απο τον ΠΑΟΚ, που έχει πετύχει 20, αλλά είναι πάνω απο τον Ολυμπιακό, που έχει πετύχει 16.
Διαθέτει δηλαδή, τη δεύτερη καλύτερη επίθεση του πρωταθλήματος και στο προσεχές ντέρμπι με τον ΠΑΟΚ στο Γεντί Κουλέ, θα παίξουν δηλαδή, οι ομάδες που μέχρι σήμερα έχουν πετύχει τα περισσότερα γκολ (19 ο ΟΦΗ-20 ο ΠΑΟΚ).
Σε ότι αφορά στην άμυνα, τα 11 τέρματα που έχει δεχθεί ο ΟΦΗ, τον φέρνουν μαζί με τον ΠΑΟΚ (και αυτός έχει δεχθεί 11), την τέταρτη καλύτερη άμυνα (στατιστικά πάντα) στην Σούπερ Λίγκ, με καλύτερες εκείνες της Λάρισας, της Ξάνθης και του Αρη, που έχουν δεχθεί απο 10 τέρματα, ένα δηλαδή λιγότερο απο τον ΟΦΗ!