
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Βιάστηκε ο δημοσιογράφος της Cosmote να κάνει λόγο, μετά τη λήξη του αγώνα, για ...σκορ πρόκρισης που πήρε η Καβάλα, απέναντι στον ΟΦΗ, στο παιχνίδι Κυπέλλου (2-0).
Γύρισε και τον κοίταξε ο Παύλος Δερμιτζάκης, που γνωρίζει τι εστί Γεντί Κουλέ και έβαλε στην...τάξη τον ενθουσιασμένο σπίκερ.
"Είναι προβάδισμα, αλλά σκορ πρόκρισης δεν είναι" του είπε σε μια προφανή διάθεση να μιλήσει σοβαρά και χωρίς τις ανούσιες θριαμβολογίες του συνομιλητή του.
"Ξέρω τι εστί Γεντί Κουλέ και τι μπορεί να κάνει ο ΟΦΗ εκεί μέσα" του είπε, σε ένα μάθημα σοβαρότητας και χαμηλών τόνων.
Ξέρει ο Παύλος, ότι ακόμα και με το 2-0 η Καβάλα δεν θα είναι το φαβορί στον επαναλληπτικό, αν βρεί μπροστά της ένα σοβαρό ΟΦΗ και όχι εκείνον της Καβάλας, που έκανε μάλλον αγγαρεία και ηττήθηκε δίκαια και φυσιολογικά, απο μια ομάδα, που είχε μεγαλύτερο κίνητρο, έτρεξε περισσότερο στο γήπεδο και πήγε πρώτη σχεδόν σε όλες τις μονομαχίες.
Η Καβάλα, του Παύλου Δερμιτζάκη, έδειξε με τον ΟΦΗ αρετές, κέρδισε το παιχνίδι και τις εντυπώσεις, αλλά ο Παύλος που ξέρει απο Ηράκλειο και ΟΦΗ και έχει καθίσει στον πάγκο της ομάδας, γνωρίζει ότι υπάρχει ένα ακόμη 90λεπτο και δεν αποκλείεται και κάτι περισσότερο, για να κάνει η ομάδα του την μεγάλη έκπληξη, απέναντι στον ΟΦΗ και να βρεθεί στην επόμενη φάση της διοργάνωσης.
Ο Παύλος και η αξιόλογη ομάδα του, μπορεί να ελπίζουν, μόνο αν βρούν και πάλι απέναντι τους, μια τελείως αδιάφορη ομάδα, όπως εκείνη, στην αναμέτρηση της Καβάλας.
Στη ρεβάνς, όμως, κρίνεται ουσιαστικά ο στόχος-πρόκριση και το πρώτο παιχνίδι που έγινε, δεν θα έχει καμία σχέση, με εκείνο που θα γίνει στις αρχές του Δεκέμβρη...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο ΟΦΗ έχασε στη Λάρισα με 3-2, αν και προηγήθηκε με 0-2 στο ξεκίνημα του αγώνα, ωστόσο όπως μας ενημερώνει η επίσημη σελίδα της Σούπερ Λίγκ (slgr.gr) o OΦΗ, κατέρριψε ένα ιστορικό ρεκόρ: Αυτό του ταχύτερου αιφνιδιασμού στην ιστορία του, σε αγώνα Α' Εθνικής/Σούπερ Λίγκ.
Τα "πιστόλια" του ΟΦΗ, ο Σεμέντο και ο Τσιλιανίδης "έγραψαν" τον ταχύτερο αιφνιδιασμό που έχει πετύχει ποτέ σε εκτός έδρας παιχνίδι, η κρητική ομάδα, με τα δυο έξοχα γκολ, που σημείωσαν στο AEL FC Αrena!
Τα δυο γκολ που σημείωσαν οι παίκτες του ΟΦΗ, στο 4' και στο 6', ήταν ...κατά δυο λεπτά τα πιο γρήγορα γκολ που έχει πετύχει ποτέ ο ΟΦΗ, σε εκτός έδρας αναμέτρηση.
Το προηγούμενο ρεκόρ, ήταν πριν απο 32 ακριβώς χρόνια (20/12/1987), στην ιστορική νίκη του ΟΦΗ, επί του Παναθηναικού στο ΟΑΚΑ (2-5).
Στο αξέχαστο αυτό παιχνίδι, ο ΟΦΗ είχε προηγηθεί με 0-2, με δυο τέρματα του ανθρώπου που έχει σήμερα την αγωνιστική ευθύνη, για ότι γίνεται σήμερα στον ΟΦΗ: Toυ Γιάννη Σαμαρά!
Ο Σαμαράς, είχε σκοράρει στο 2' και το 8' βάζοντας τον ΟΦΗ μπροστά στο σκόρ (0-2), για να κερδίσει τελικά το παιχνίδι η κρητική ομάδα!
Στη Λάρισα, ο Σεμέντο και ο Τσιλιανίδης, σκόραραν στο 4' και το 6', οπότε κατά...ένα λεπτό, ο ΟΦΗ σημειώνει το γρηγορότερο...0-2, που έχει κάνει ποτέ!
Κρίμα, που αυτό το ονειρεμένο και ιστορικό όπως αποδεικνύεται ξεκίνημα, του ΟΦΗ στη Λάρισα, δεν συνδιάστηκε επίσης, με μια μεγάλη νίκη.
Τουλάχιστον "έγραψε" ένα ρεκόρ, που θα συζητιέται για αρκετό καιρό, όπως το προηγούμενο, του Σαμαρά, που κρατούσε 32 χρόνια!

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Η ομάδα μπάσκετ του ΟΦΗ, δεν έχει ξεκινήσει καλά στο πρωτάθλημα της Β' Εθνικής μπάσκετ.
Με τρείς ήττες σε τέσσερα παιχνίδια, ο ΟΦΗ, φαίνεται να μην έχει βρεί ακόμη, την ισορροπία του.
Με αφορμή αυτό το κακό ξεκίνημα, κάποιοι άρχισαν να "ψιθυρίζουν" ότι σε περίπτωση νέου κακού αποτελέσματος στο ντέρμπι της Κυριακής με την Ελευσίνα σττα Δυο Αοράκια, δεν αποκλείεται να τεθεί θέμα προπονητή.
Ο πρόεδρος της επιτροπής μπάσκετ του ΟΦΗ Μανόλης Αλεξάκης, δεν συμμερίζεται αυτήν την άποψη και με δήλωση του, στο Ράδιο Κρήτη και στην εκπομπή "κόσμος των σπορ" με τον Στέλιο Σβολιαντόπουλο, διέψευσε τα όποια σενάρια.
Μάλιστα όπως είπε "με το Βασίλη θα συνεχίσουμε και με το Βασίλη θα ολοκληρώσουμε το πρωτάθλημα!", αφήνοντας να ενοηθεί ότι αν γίνει κάποια "αλλαγή" στην ομάδα, δεν θα είναι ο προπονητής!
Ο επικεφαλής της επιτροπής μπάσκετ του ΟΔΦΗ, διευρίνησε μάλιστα, ότι "δεν εκφράζω μόνο τον ευατό μου, με αυτό που λέω αλλά όλη τη διοίκηση της ομάδας’’.
Στον ΟΦΗ εκτιμούν ότι, η ευθύνη για τη μέχρι τώρα κακή πορεία της ομάδας, είναι συνολική και δεν χρειάζονται ακραίες αποφάσεις, αλλά συνολική ανάληψη ευθύνης, προκειμένου η ομάδα να βγεί απο την κρίση.
"Πιστεύω ότι είναι θέμα χρόνου να επιστρέψει η ομάδα στις επιτυχίες’’ τόνισε ο Μ. Αλεξάκης, κλείνοντας ουσιαστικά το όποιο θέμα πήγε να δημιουργηθεί, ενώ πέρασε και "μηνύματα" εντός και εκτός ομάδας.
Το πρωτάθλημα είναι μακρύ, ο ΟΦΗ έχει στερηθεί μέχρι σήμερα την βοήθεια το έμπειρου Γιάννη Λιανού και εκείνο που οι άνθρωποι του ΟΦΗ πιστεύουν ότι πρέπει να αλλάξει προς το καλύτερο, είναι η εκ των έσω προσπάθεια και η ομάδα να βγάλει μεγαλύτερη ψυχή στο παρκέ, καθώς διαθέτει και την εμπειρία, αλλά και την ποιότητα.
Το επόμενο διάστημα, θα δείξει αν όλες οι εσωτερικές κινήσεις, που γίνονται αυτήν την εποχή στον μπασκετικό ΟΦΗ, αλλάξουν προς το καλύτερο την κατάσταση, με πρώτο βήμα το προσεχές παιχνίδι με την Ελευσίνα, το οποίο αναμένεται ντέρμπι.