karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Οι φόβοι για τον χρόνο απουσίας του Μιγκέλ Μεγιάδο, τελικά επιβεβαιώθηκαν και σύμφωνα με το ιατρικό επιτελείο της ομάδας, ο Αργεντίνος μέσος του ΟΦΗ, μετά την επέμβαση στην οποία υποβλήθηκε στο γόνατο, θα απουσιάσει "το λιγότερο 7 εβδομάδες", όπως ανακοινώθηκε, δηλαδή περίπου δυο μήνες!

Ο Αργεντίνος μέσος, υποβλήθηκε σε αρθροσκόπηση στο γόνατο μετά απο κλωτσιά που δέχθηκε στο παιχνίδι με την Ξάνθη.

Οπως ανακοινώθηκε ο Μεγιάδο υποβλήθηκε σε "αρθροσκοπικό καθαρισμό στο γόνατο του δεξιού του ποδιού. Ο αθλητής θα ξεκινήσει σε δυο εβδομάδες πρόγραμμα φυσιοθεραπείας σε πισίνα, ενώ η πιθανή επιστροφή του στις προπονήσεις υπολογίζεται το λιγότερο σε επτά εβδομάδες".

Απο τότε, έκανε θεραπεία, δεν αγωνίστηκε στα παιχνίδια του ΟΦΗ με Καβάλα και Λάρισα και τελικά αποφασίστηκε να μπεί στο χειρουργείο και να υποβληθεί σε επέμβαση απο τους γιατρούς, κ.κ. Κουβίδη-Δεσποτάκη ώστε να λύσει το πρόβλημα του.

Για τον σκληρό Μεγιάδο, τα σχόλια, των φίλων του ΟΦΗ, στην αναφορά της ΠΑΕ, στην επίσημη σελίδα της στο Facebook, με μια φωτογραφία και τη φράση "come back soon", είναι πραγματικά συγκινητικά και δείχνουν την μεγάλη αγάπη που του έχουν οι φίλαθλοι της ομάδας, για την ψυχή που βγάζει στο γήπεδο και το δυναμικό παιχνίδι του.

"Περαστικά, σκύλε, σε ματιάσανε!" γράφει κάποιος. Ενώ άλλος σημειώνει "Γρήγορη ανάρρωση παιχταρά και σιδερένιος". "Μιγκέλ, θα μας λείψεις" αναφέρει κάποιος άλλος. "Σιδερένιος Μιγκέλ, σε περιμένουμε γρήγορα πίσω".

Η απουσία του Μεγιάδο, είναι σφοδρό πλήγμα για τον ΟΦΗ, καθώς είναι ο κορυφαίος κεντρικός μέσος της ομάδας, το "πίτμπουλ" όπως τον αποκαλούν οι φίλοι του συλλόγου.

Ενώ και η ομάδα, όπως είναι δομημένη, έχει περιορισμένες επιλογές, στην θέση αυτή.

Το πως θα καλυφθεί το κενο του, θα το δούμε στην πορεία. Ο Σακόρ, ο Νάστος και ο Σταίκος, είναι παίκτες που αγωνίζονται στην θέση του "κόφτη" (ο Σακόρ είναι περισσότερο 8αρι, αλλά ας είναι), ενώ αουτσάιντερ, αλλά με πιθανότητες, είναι και ο Κουτρουμπής, ο οποίος, αν και δεν έχει ακόμη 100% ρυθμό (έπαιξε βασικός ως στόπερ στη Λάρισα) αγωνίστηκε, στο παρελθόν σε ΑΕΚ και Παναθηναικό, στη συγκεκριμένη θέση.

Και οι ποδοσφαιριστές όμως, είναι άνθρωποι. Δεν είναι απο σίδερο. Χτυπάνε, ματώνουν, πονάνε. Οι τραυματισμοί είναι μέσα στο πρόγραμμα.

Ειδικά για ποδοσφαιριστές, όπως ο Μεγιάδο, που πηγαίνει πολύ δυνατά στις μονομαχίες  και δίνει, αλλά και δέχεται σκληρά χτυπήματα.

Περαστικά amigo!

 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Πάγωσαν με Μεγιάδο στον ΟΦΗ-Μεγάλη ζημιά!

Μια φανέλα της ομάδας μπάσκετ του ΟΦΗ, έδωσαν στον Περιφερειάρχη Κρήτης, Σταύρο Αρναουτάκη, τα μέλη της επιτροπής μπάσκετ του ΟΦΗ με σκοπό να τον ευχαριστήσουν για την συμπαράσταση στο τμήμα.

Η συνάντηση έγινε το μεσημέρι της Δευτέρας (4/11) στο γραφείο του Περιφερειάρχη, με παρόντες εκ μέρους της ομάδας μπάσκετ του ΟΦΗ τον Πρόεδρο της επιτροπής   Μανώλη Αλεξάκη, τον υπεύθυνο οικονομικών, Τάκη Χωραϊτη, τον υπεύθυνο δημοσίων σχέσεων, Ηρακλή Σφακιανάκη και τον καλαθοσφαιριστή  του ΟΦΗ, Κώστα Αγαπιάδη.

Η συνάντηση έγινε σε άψογο κλίμα και ο Περιφερειάρχης Κρήτης ενημερώθηκε για το αγωνιστικό πρόγραμμα της ομάδας, ενώ συνεχάρη τον μπασκετικό ΟΦΗ για την άνοδο στη Β' Εθνική και ευχήθηκε καλή επιτυχία στο δύσκολο πρόγραμμα των αγωνιστικών υποχρεώσεων. Στο τέλος, ο κ. Αρναουτάκης ανέφερε ότι η Περιφέρεια Κρήτης συνεχίζει να στηρίζει έμπρακτα το μπάσκετ του ΟΦΗ, που χαρακτηρίζεται για την άψογη αθλητική συμπεριφορά του και την ανάδειξη του "ευ αγωνίζεσθαι".

Στην φωτογραφία, ο πρόεδρος της Επιτροπής μπάσκετ του ΟΦΗ, Μανόλης Αλεξάκης (δεξιά), ο Περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκης και ο υπεύθυνος οικονομικών, της επιτροπής μπάσκετ του ΟΦΗ, Τάκης Χωραϊτης.

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Ο Εργοτέλης έπαιξε σπουδαίο συνδιαστικό ποδόσφαιρο στα Γιάννινα, προηγήθηκε δυο φορές, αλλά τελικά έμεινε στο 2-2, στους "Ζησιμάδες" σε ένα πολύ θεαματικό παιχνίδι για την Σούπερ Λίγκ 2.

Η ομάδα του Γιάννη Ταουσιάνη, έπαιξε μεγάλη μπάλα και την μαγική τριάδα Τσέλιος, Κουάτενγκ-Εφορτ, δημιούργησε μεγάλα προβλήματα στον αντίπαλο.

Απο την άλλη πλευρά, ο ΠΑΣ Γιάννινα, είχε σε μεγάλη μέρα ένα "πρώην" του Εργοτέλη, τον Γιώργο Παμλίδη, ο οποίος πέτυχε και τα δυο γκολ της αναμέτρησης, το ένα με αυστηρό πέναλτι που κέρδισε ο ίδιος και το άλλο με εκπληκτική λόμπα.

Το 2-2 είναι ένα καλό αποτέλεσμα για τον Εργοτέλη, ο οποίος πήρε τον πρώτο του πόντο στο πρωτάθλημα, μετά απο τρία συνεχόμενα ντέρμπι με Απόλλωνα Σμύρνης (3-0) και Πλατανιά (1-2), στα οποία γνώρισε ισάριθμες ήττες.

Το κρητικό συγκρότημα θα μπορούσε να κερδίσει το παιχνίδι, αλλά και στις δυο περιπτώσεις που προηγήθηκε δεν κατάφερε να διατηρήσει το προβάδισμα.
Ο Εργοτέλης προηγήθηκε στο 18' με τον Εφορτ, ο οποίος δέχθηκε πάσα πάρε-βάλε απο τον Κουάτενγκ, μετά απο εντυπωσιακό σλάλομ του τελευταίου.
Τα Γιάννινα, ισοφάρισαν στο 54' με αυστηρό πέναλτι που κέρδισε ο Παμλίδης και το μετέτρεψε σε γκολ ο ίδιος (1-1).
Στο 58' ο Εργοτέλης ξαναχτύπησε όταν μετά απο έξοχη προσπάθεια του Μπούση, ο Ροβίθης έκανε το 1-2.
Το τελικό 2-2, σημείωσε ο Παμλίδης και πάλι στο 75' με υπέροχη "λόμπα", καθώς πέρασε τη μπάλα πάνω απο τον τερματοφύλακα Κατσημήτρο.

Πάντως, φαίνεται ότι και φέτος για τον Εργοτέλη, η μεγάλη του δύναμη θα είναι η επίθεση του, με τον ταχύτατο Κουάτενγκ και τον επιβλητικό Εφορτ, δυο παίκτες, που παίζουν σε λάθος κατηγορία.

Ενώ και ο "μαέστρος" Τσέλιος στην μεσαία γραμμή οργανώνει άριστα το παιχνίδι της ομάδας.

Η επιθετική φινέτσα του Εργοτέλη, ήταν το σήμα κατατεθέν του στο παιχνίδι του.

Τα αμυντικά του κενά απο την άλλη, η αχίλλειος πτέρνα του.

Δείτε στο παρακάτω VIDEO τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης.

ΔΗΛΩΣΕΙΣ
Ο προπονητής του Εργοτέλη, Γιάννης Ταουσιάνης, ανέφερε ότι «καταρχήν θα ήθελα να πω ότι χάρηκα πάρα πολύ που γύρισα στην πόλη που έζησα δυόμιση χρόνια, εδώ που έχει γεννηθεί και το παιδί μου. Είδα πολλά πρόσωπα απ’ την οικογένεια του ΠΑΣ Γιάννενα με τα οποία υπάρχει αμοιβαία εκτίμηση και συμπάθεια. Όσον αφορά στο παιχνίδι, για εμάς είναι πολύ σημαντικό το αποτέλεσμα απέναντι σε μια δυνατή ομάδα και ήρθε σε μια χρονική στιγμή που το είχαμε πάρα πολύ μεγάλη ανάγκη καθώς δεν είχαμε ξεκινήσει βαθμολογικά καλά το πρωτάθλημα.

Στο ξεκίνημα του ματς και οι δύο ομάδες είχαν πολύ καλή διάθεση για να παίξουν ποδόσφαιρο. Εμείς ευτυχήσαμε να προηγηθούμε και από εκεί και πέρα ο ΠΑΣ πήρε τα ηνία. Μας δημιούργησε προβλήματα απ’ τον άξονα, αλλά καταφέραμε να τελειώσουμε το ημίχρονο με το υπέρ μας σκορ.

Στο δεύτερο μέρος θέλαμε να λύσουμε το πρόβλημα του φορτωμένου απ’ τους αντίπαλους, άξονα. Βγάλαμε αντίδραση και θεωρώ ότι στεκόμασταν αρκετά καλά. Μετά την ισοφάριση οι αντίπαλοι απειλούσαν διαρκώς και εμείς δεν καταφέραμε να δείξουμε το επιθετικό μας πρόσωπο. Κλείνοντας ξαναλέω ότι είναι ένα θετικό αποτέλεσμα. Πιστεύουμε πάρα πολύ στην ομάδα μας»

ΠΑΣ Γιάννενα (Αργύρης Γιαννίκης): Χουτεσίωτης, Μπουκουβάλας, Παντελάκης, Σκόνδρας, Αποστολόπουλος, Πίτου Γκαρσία (46’ Λεό), Σιόντης (67’ Λιόσης), Νικολιάς (85’ Ξύδας), Καρτάλης, Νάουμετς, Παμλίδης

Εργοτέλης (Γιάννης Ταουσιάνης): Κατσιμήτρος, Προβυδάκης, Μπούσης, Πέϊος, Ντόμινικ, Μπρους, Γροντής (76’ Μπουτσάκης), Τσέλιος, Έφορντ (83’ Μπαράτα), Ιατρούδης (44’ λ.τρ. Ροβίθης), Κουατένγκ.

Δείτε στο παρακάτω VIDEO τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης.

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi