Ο Ισπανός τερματοφύλακας Γουάιλι, ήταν για πρώτη φορά φέτος, η επιλογή του Γιώργου Σίμπου στην ενδεκάδα, κόντρα στη Λάρισα (3-2).
Η καλή εικόνα του Γουάιλι στο παιχνίδι Κυπέλλου στην Καβάλα, όπου όμως ο ΟΦΗ ητήθηκε με 2-0 για το Κύπελλο, ίσως έκανε τον προπονητή του ΟΦΗ να τον εμπιστευτεί στο παιχνίδι, αντί του Σωτηρίου, ο οποίος είχε πάρει τη φανέλα βασικού.
Ο Σωτηρίου αν και κράτησε το μηδέν στη νίκη του ΟΦΗ επί της Ξάνθης (2-0), είχε ενα σοβαρο ατομικό λάθος στο 1-0, απο το οποίο η Ξάνθη θα μπορούσε να σκοράρει, όταν έστειλε τη μπάλα στα πόδια του αντίπαλου επιθετικού.
Γενικά όμως, έχει κάνει καλά παιχνίδια.
Ισως ο Σίμος θέλει να κρατάει "ζεστούς" και τους δυο τερματοφύλακες.
Πάντως, η επιλογή του Γουάιλι, δεν δικαίωσε την τεχική ηγεσία, καθώς δέχθηκε τρία τέρματα και τουλάχιστον στα δυο (πρώτο και τρίτο) θα μπορούσε να έχει καλύτερη αντίδραση.
Γ.Κορτς
Το παιχνίδι Λάρισα-ΟΦΗ δεν θα μπορούσε να μην έχει και...Κούγια!
Ο ιδιοκτήτης της Λάρισας στο 35' του αγώνα, κατέβηκε απο το θεωρείο στην εξέδρα, απο όπου έβλεπε το παιχνίδι, προκειμένου να διαμαρτυρηθεί στον διαιτητή, για το ακυρωθέν γκολ του Ουάρντα.
Με τη Λάρισα σε εκείνο το σημείο να είναι πίσω στο σκορ (1-2), το παιχνίδι είχε μεγάλη ένταση.
Ο Κούγιας τα έλεγε σε έντονο ύφος στον τεταρτο διαιτητή για την ακύρωση του γκολ και ο Κομίνης τον απέβαλλε με κόκκινη κάρτα.
Λίγο αργότερα, η Λάρισα εξέδωσε ανακοίνωση, την ώρα του αγώνα, στην οποία ανέφερε:
"Θεέ μου τι χειρουργείο είναι αυτό!
Ως πότε θα καταστρέφεται το ποδόσφαιρο;
Το λαμόγιο ο "δικηγόρος" που δεν ξέρει που είναι τα Δικαστήρια στην Ηγουμενίτσα και είναι εγκατεστημένος στην Αθήνα και όλη την ημέρα μιλάει με τον Γιάννη τον Παπαδόπουλο και τον Θωμά..".
Γ.Κορτς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ