Ο ΟΦΗ πήρε το πρώτο σετ της χρονιάς, κόντρα στον ισχυρό Ολυμπιακό, πάλεψε ένα ακόμη σετ, το οποίο έχασε στις λεπτομέρειες και τελικά ηττήθηκε με 3-1 στο κλειστό του Ρέντη, δείχνοντας όμως αρκετά καλό πρόσωπο.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO που ανέβασε ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ στην επίσημη σελίδα του στο youtube μερικές εντυπωσιακές στιγμές απο το παιχνίδι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Πήρε το πρώτο σετ, τώρα θέλει την πρώτη νίκη ο ΟΦΗ
Παρά τις αντιξοότητες που βρήκαν οι φίλαθλοι του ΠΑΟΚ, για να ταξιδέψουν στην Κρήτη και το πρόβλημα που προέκυψε με εκείνους που επρόκειτο να ταξιδέψουν με το πλοίο της γραμμής απο τον Πειραιά και τελικά δεν τα κατάφεραν, καθώς η αστυνομία τους σταμάτησε, λόγω φόβου επεισοδιών με τους φιλάθλους του Ολυμπιακού, τελικά ο κόσμος του ΟΦΗ, ήταν στο Γεντί Κουλέ και τη θύρα 6.
Πάνω απο 400 φίλοι του ΠΑΟΚ, απο την Κρήτη, αλλά και εκείνοι που ταξίδεψαν, αεροπορικώς απο τη Θεσσαλονίκη, βρέθηκαν στο γήπεδο του ΟΦΗ για το παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ.
Εντυπωσιακή όμως, ήταν και η εικόνα των φίλων του ΟΦΗ στις εξέδρες.
Στο Γεντί Κουλέ, η ατμόσφαιρα ήταν άκρως ποδοσφαιρική και πραγματικά πολύ όμορφη, σε ένα γερμάτο γήπεδο και με δυο ομάδες που πρωταγωνιστούν στο Ελληνικό πρωτάθλημα.
Γ.Κορτς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Η νύχτα έγινε μέρα στην είσοδο των ομάδων στο Γεντί Κουλέ, για το ΟΦΗ-ΠΑΟΚ.
Οι φίλοι του ΟΦΗ δημιούργησαν μια εντυπωσιακή ατμόσφαιρα με πολλά βεγγαλικά που φώτισαν το γήπεδο, σε μια πολύ όμορφη στιγμή.
Πάνω απο 6 χιλιάδες θεατές στο μεγάλο παιχνίδι ΟΦΗ-ΠΑΟΚ, μεταξύ αυτών και 400 φίλοι του ΠΑΟΚ, σε μια εκπληκτική ποδοσφαιρική ατμόσφαιρα στο γήπεδο του ΟΦΗ, με φιλάθλους και των δυο ομάδων στο γήπεδο.
Βοήθησε σε αυτό και η καλοκαιρινή βραδιά στο Γεντί Κουλέ.
Αλλά σίγουρα και το μεγάλο παιχνίδι του δεύτερου στην βαθμολογία ΠΑΟΚ (πριν το ματς) και του τέταρτου ΟΦΗ.
Το τραγούδι των φιλάθλων του ΟΦΗ, ήταν σε ένα ακόμη παιχνίδι συγκινητικό, όπως και ο παλμός στην εξέδρα.
Το γήπεδο του ΟΦΗ θύμισε παλιές καλές εποχές.
Γ.Κορτς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ