Στην 4η θέση της βαθμολογίας, μαζί με την Ξάνθη παρέμεινε ο ΟΦΗ με 16 βαθμούς, παρά την ήττα απο τον ΠΑΟΚ με 1-0. Ουτε η Ξάνθη, που ηττήθηκε στην έδρα της απο τον Πανιώνιο (1-2), ούτε η Λάρισα, που έχασε στο AEL FC ARENA απο τη Λαμία με 0-3 (!), κατάφεραν να προσπεράσουν την κρητική ομάδα, η οποία παραμένει σε τροχιά πλέι-οφ. Επόμενο παιχνίδι για τον ΟΦΗ, αυτό με τον Ατρόμητο στις 24/11 εκτός έδρας, καθώς το προσεχές Σαββατοκύριακο δεν θα έχει πρωτάθλημα Σούπερ Λίγκ, λόγω Εθνικών ομάδων.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα και η εικόνα της 10ης αγωνιστικής:
10η Αγωνιστική
Σάββατο 09 Νοεμβρίου 2019
ΒΟΛΟΣ ΝΠΣ- ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ 3-2
Ο.Φ.Η.- Π.Α.Ο.Κ. 0-1
Κυριακή 10 Νοεμβρίου 2019
ΑΡΗΣ- ΑΣΤΕΡΑΣ ΤΡΙΠ. 2-1
Α.Ο. ΞΑΝΘΗ- ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ 1-2
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ- ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ ΑΘ. 2-0
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ-A.E.K. 3-2
Δευτέρα 11 Νοεμβρίου 2019
Α.Ε.Λ.- ΠΑΣ ΛΑΜΙΑ 0-3
Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
1. Ολυμπιακός 26
2. ΠΑΟΚ 24
3. ΑΕΚ 17
4. ΟΦΗ 16
5. Ξάνθη 16
6. ΑΕΛ 15
7. Άρης 15
8. Βόλος 12
9. Παναθηναϊκός 12
10. Ατρόμητος 11
11. Αστέρας Τρίπολης 10
12. Λαμία 10
13. Παναιτωλικός 3
14. Πανιώνιος 2
Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ:
Σάββατο 23/11
19:30 Πανιώνιος-Ολυμπιακός
20:00 Λαμία-Ξάνθη
Κυριακή 24/11
17:00 Ατρόμητος-ΟΦΗ
17:14 Αστέρας Τρίπολης-Βόλος
18:00 ΠΑΟΚ-ΑΕΛ
19:30 ΑΕΚ-Αρης
19:30 Παναιτωλικός-Παναθηναϊκός
Θερμή ήταν η υποδοχή στον ΟΦΗ, απο τους μαθητές του 45ου δημοτικού σχολείου Ηρακλείου.
Περισσότεροι από 400 μαθητές υποδέχθηκαν τον αντιπρόεδρο της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, κ. Ηλία Πουρσανίδη και τους ποδοσφαιριστές, Δημήτρη Σωτηρίου και Felipe Souza Ferreyra, κατά την επίσκεψή τους στο 45ο δημοτικό σχολείο Ηρακλείου. Οι άνθρωποι του ΟΦΗ θέλησαν για μια ακόμα φορά να μεταδώσουν στη νέα γενιά τις ηθικές αξίες που πρεσβεύει ο ΟΦΗ, αλλά και γενικά ο αθλητισμός.
Δείτε το παρακάτω VIDEO
Δυνατά ονόματα συμμετέχουν στη νέα Διοικούσα Επιτροπή, της γυναικείας ομάδας ποδοσφαίρου του ΟΦΗ, η οποία αγωνίζεται στην Α' Εθνική.
Σε αυτήν μπήκαν ο επι σειρά ετών γιατρός του ΟΦΗ Γιώργος Στεφανουδάκης, το πρώην μέλος του Δ.Σ. της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 και του Ερασιτέχνη ΟΦΗ Κώστας Ζερβάκης, ο καθηγητής Νεκτάριος Βιδάκης, οι επιχειρηματίες Δημήτρης Μανουσάκης και Ανδρέας Κοσκινάς.
Στο σχήμα, παρέμεινε και ο επιχειρηματίας Αντώνης Παπαδάκης.
Τα 10 μέλη της νέας Διοικούσας Επιτροπής, έχουν ως στόχο τη συγκρότηση μιας ισχυρής διοικητικής ομάδας, που θα εξασφαλίσει την καλύτερη δυνατή λειτουργία της γυναικείας ομάδας ποδοσφαίρου, η οποία αγωνίζεται στην Α' Εθνική γυναικών.
Δείτε εδώ τη σύνθεση της νέας Διοικούσας Επιτροπής της Γυναικείας ομάδας ποδοσφαίρου.