Τηλεοπτικό απο την ΕΡΤ θα είναι το πολύ σημαντικό παιχνίδι του ΟΦΗ, με τον Παμβοχαικό, που θα γίνει την προσεχή Δευτέρα (18/11, 7μμ) στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου.
Το παιχνίδι είναι πολύ σημαντικό για τον ΟΦΗ, ο οποίος αναζητάει την πρώτη του νίκη στη Volley League, απέναντι σε μια έμπειρη ομάδα.
Η ΕΣΑΠ ανακοίνωσε το πρόγραμμα της 3ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος Volley League 2019-20, το οποίο έχει ως εξής:
Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2019
Γυμναστήριο Μιχάλης Παρασκευόπουλος 18.00: Μ.Γ.Σ.Εθνικός Αλεξανδρούπολης - Παναθηναϊκός Α.Ο.
Γυμναστήριο PAOK Sports Arena 19.00: Π.Α.Ο.Κ. - Α.Σ.Ελπίδα Αμπελοκήπων
Κυριακή 17 Νοεμβρίου 2019
Γυμναστήριο Δ.Βικέλας Ερμούπολη 16.30: Α.Ο.Φοίνικας Σύρου - Ολυμπιακός Σ.Φ.Π.
Γυμναστήριο Ε.Α.Κ.Μίκρας 18.00: Ηρακλής Πετοσφαίριση 2015 - Α.Ο.Π.Κηφισιάς
Δευτέρα 18 Νοεμβρίου 2019
Γυμναστήριο Βαρδινογιάνειο Α.Κ. Ηράκλειο 19.00 (ΕΡΤ): Ο.Φ.Η. - Γ.Α.Σ.Παμβοχαϊκός
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Οπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος η φημισμένη καντίνα "Το Μανωλιό" κέρασε τους παίκτες του ΟΦΗ.
Το κινητό όχημα της «Καντίνας Το Μανωλιό», βρέθηκε στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο και μετά την προπόνηση, έστησε ένα υπέροχο μπάρμπεκιου στους παίκτες του ΟΦΗ, αλλά και σε όλα τα μέλη του ποδοσφαιρικού τμήματος. Είναι βέβαια γνωστό, ότι ο ιδιοκτήτης της Καντίνας, ο Μανώλης Μαρκάκης, έχει ιδιαίτερη ευαισθησία και αγάπη στον ΟΦΗ, καθώς υπήρξε στο παρελθόν παίκτης του ΟΦΗ '94 και σήμερα ως επιχειρηματίας, βοηθάει με τον τρόπο του, την αγαπημένη του ομάδα.
Γ.Κορτς