Σε ένα ακόμη εντός έδρας παιχνίδι, της ομάδας βόλει του ΟΦΗ, η κερκίδα των αθλητών, έδωσε ιδιαίτερο χρώμα στο «παλατάκι» του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου.
Αυτή τη φορά, ο ΟΦΗ φιλοξένησε τα παιδοεφηβικά τμήματα βόλει της ΓΕΗ, μαζί με τους προπονητές -συνοδούς τους.
Μεταξύ αυτών και ο προπονητής της ΓΕΗ Νικήτας Νικητάκης, που είναι και Ομοσπονδιακός προπονητής.
Στην κερκίδα αθλητών για μια ακόμη φορά, τα παιδοεφηβικά τμήματα και τα τμήματα υποδομής σε αγόρια και κορίτσια του βόλει του ΟΦΗ.
Στόχος του ΟΦΗ είναι να καθιερώσει σε κάθε παιχνίδι την φιλοξενία παιδιά από ομάδες βόλει από όλη την Κρήτη, αλλά και μαθητές από σχολεία της περιοχής.


Τα Ballboys και Ballgirls του αγώνα, με τα μπλουζάκια της VolleyLeague.
Tο τμήμα μαχητικών τεχνών του ΟΦΗ, έχει αγωνιστική δραστηριότητα, καθώς βρέθηκε στην Πάτρα, ο προπονητής της σχολής Ο.Φ.Η. Fight Academy Crete Μιχάλης Κουγιουμιτζάκης και η αθλήτρια πυγμαχίας Γεωργία Θεοδοσάκη για προπονητικό sparring.
Η Θεοδοσάκη βρίσκεται στο τελευταίο στάδιο της προετοιμασίας της, καθώς θα λάβει μέρος στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Πυγμαχίας Α΄ κατηγορίας Elite Γυναικών που θα διεξαχθεί στην Σπάρτη 5 – 8 Δεκεμβρίου 2019.
Προπονητής και αθλήτρια του ΟΦΗ φιλοξενήθηκαν στην σχολή του κου Μάκη Συνοδινού Α.Σ.Β.Α. ΤΟΦΑΛΟΣ, όπου και πραγματοποίησαν παιχνίδια με τις αθλήτριες του συλλόγου, Κατζόγια Σύνη και Χρυσανθοπούλου Δέσποινα.
Δείτε φωτογραφίες



Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Σε μια εποχή που η κοινωνία μας, έχει κατεδαφιστεί ηθικά και οικονομικά, υπάρχουν ακόμη (ευτυχώς) κάποια "φωτεινά" παραδείγματα, που μοιάζουν με εξαίρεση στον κανόνα, αλλά είναι εκεί για να μας υπενθυμίζουν, ότι η ελπίδα δεν έχει χαθεί.
Στην κοινωνία του Ηρακλείου, αλλά και στον αθλητικό κόσμο της περιοχής, συγκλονίζει η ιστορία του φροντιστή μιας ομάδας της περιοχής, ο οποίος βρήκε τυχαία στο δρόμο, πηγαίνοντας στο γήπεδο, μια τσάντα γεμάτη χρυσαφικά, προιόντα κλοπής απο κάποιους Ρομά, οι οποίοι στην προσπάθεια τους να αποφύγουν τους αστυνομικούς τα "ξεφορτώθηκαν" για ευνόητους λόγους και δίχως δεύτερη σκέψη, ο άνθρωπος αυτός, τα παρέδωσε αμέσως στην αστυνομία.
Μάλιστα, όπως διαβάζουμε στην έγκριτη εφημερίδα του Ηρακλείου "Πατρίς", είναι η δεύτερη φορά που ο ίδιος άνθρωπος, βρίσκει στο δρόμο κάτι πολύτιμο και δεν κάνει καμία σκέψη να το κρατήσει, αλλά το επιστρέφει στον κάτοχο του.
Η πρώτη φορά αφορούσε μια τσάντα με περιεχόμενο 4.600 ευρώ (ξανά απο κλοπή), τα οποία επίσης παρέδωσε στις αρχές.
Πρωταγωνιστής αυτής της ιστορίας, είναι ο 47χρονος φροντιστής του ΠΟΑ και δημοτικός υπάλληλος Σωτήρης Δημητρόπουλος, ο οποίος έχει βρεθεί στο επίκεντρο της επικαιρότητας για την ηθική αυτή πράξη του.
Ενα πολύ γνωστό πρόσωπο στην τοπική αθλητική κοινωνία, καθώς για πολλά χρόνια είναι δίπλα στην αγαπημένη του ομάδα του ΠΟΑτσαλένιου, ο οποίος σήμερα μετέχει στον κρητικό όμιλο της Γ' Εθνικής και ο φίλαθλος κόσμος του, είναι κυρίως πρόσφυγες της Μικράς Ασίας, άνθρωποι του μόχθου, του μεροκάματου, βιοπαλαιστές, αλλά και ηθικοί.
Αλήθεια, στην σημερινή εποχή, ποιός δεν θα έμπαινε στον πειρασμό, να κρατήσει το πολύτιμο φορτίο, ειδικά αν έχει και ανάγκη.
Το δελτίο τύπου της αστυνομίας για το "νεσεσέρ" που παρέδωσε ο τίμιος πολίτης αναφέρει ότι είχε μέσα 17 χτυσά αγιοκωσταντινάτα, χρυσές καδένες λαιμού και χεριών, δαχτυλίδια και σκουλαρίκια, πιθανότατα απο εύπορη οικογένεια που έκλειψαν οι δράστες απο σπίτι της περιοχής Βασιλειές που φημίζεται για το υψηλό οικονομικό επίπεδο των κατοίκων της.
Ο φροντιστής απαντάει όμως κάθετα στο ερώτημα, για την πρώτη σκέψη που έκανε, μόλις έπιασε το ...χρυσάφι στα χέρια του: "Oσες φορές κι αν μου τύχει κάτι τέτοιο, ξανάκανα το ίδιο πράγμα. Θα τα έδινα στην Αστυνομία. Δεν ζήτησα τίποτα και δεν ήθελα ποτέ τίποτα. Αυτές τις αρχές είχα από τους γονείς μου κι αυτές τις αρχές μεταφέρω στα παιδιά μου».