karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Για το πρωτάθλημα γυναικών της ΕΚΑΣΚ, οι γυναίκες του ΟΦΗ γνώρισαν την ήττα με 60-38 απο τον Εργοτέλη. Το παιχνίδι ήταν ντέρμπι μόνο στο πρώτο ημίχρονο. Στην επανάλληψη τα κορίτσια του Εργοτέλη, κυριάρχησαν στο παιχνίδι που έγινε στην Αλικαρνασό και πήραν εύκολα τη νίκη.

ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ-ΟΦΗ 60-38
Διαιτητές: Τσίγκου-Αϊβαλιώτης
ΔΕΚΑΛΕΠΤΑ: 17-13, 9-9, 19-10, 15-6
ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ (Κομψέλης): Γαλανάκη 7, Βασιλάκη 5, Καραπιδάκη 4, Καρανικόλα, Χριστοπούλου 7, Βαβαλή 5, Κακλαμάνου 16 (2), Γιαννακοπούλου 1, Συνεωνίδου 8, Μέτα, Γιαννουλάκη 1, Καντέλη 6.
ΟΦΗ (Καρλάφτης):Λιόντα 4, Ιατράκη 10 (2), Αγαθαγγέλου 6, Αλιφραγκή, Χωματά, Διαμαντάκη, Τζαγκαράκη 2, Μαθιουδάκη 7, Χριστοφοράκη 3 (1), Λογοθέτη 6.

Τα αποτελέσματα της 2ης αγωνιστικής:

ΟΑΧ2000-Αρκάδι 41-55
Εργοτέλης-ΟΦΗ 60-38
ρεπό: Ηρόδοτος

Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ (σε 1 ματς):

Εργοτέλης 3 (1-1)
Ηρόδοτος 2 (1-0)
Αρκάδι 1 (1-0) (-1)
ΟΦΗ 1 0-1
ΟΑΧ2000 1 0-1

Επόμενη αγωνιστική (3η, 30/11):
Αρκάδι-Εργοτέλης
ΟΦΗ-Ηρόδοτος
ρεπό:ΟΑΧ2000

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Θα αποδειχθεί καλό ή όχι, για τον ΟΦΗ, που ο Ατρόμητος, σχεδόν παραμονές του αγώνα, έλυσε τη συνεργασία του με τον Γιάννη Αναστασίου; Θα φανεί στο γήπεδο.

Συνήθως, η αλλαγή προπονητή γίνεται για να αποτελέσει ένα ΣΟΚ στην ομάδα και να πάρει τα πάνω της.

Εχει συμβεί και το αντίθετο όμως.

Ο Ατρόμητος, που φέρεται να επιδιώκει την επιστροφή του Ναταμίρ Κάναντι στον πάγκο (απολύθηκε απο τη Νυρεμβέργη), θα πάει στο παιχνίδι με τον ΟΦΗ, με τους Κορακάκη και Οφρυδόπουλο στην τεχνική ηγεσία.

Μέχρι νεοτέρας. Και ...βλέπουμε, που λένε.

Ο Κορακάκης, είχε κουμαντάρει και παλαιότερα το σκάφος, ενώ ο Οφρυδόπουλος, έρχεται να τον πλαισιώσει, μετά απο μια πλούσια εμπειρία με την Παναχαική (κυρίως) στο πρωτάθλημα της δεύτερης κατηγορίας, στην οποία έδειξε έργο.

Θα μπορέσουν αυτοί οι δυο, να "αναστήσουν" τον Ατρόμητο και να του δώσουν, ότι δεν κατάφερε ο Γιάννης Αναστασίου;

Θα το δούμε το επόμενο διάστημα, αρχής γεγομένης, απο το παιχνίδι με τον ΟΦΗ.

Για τον Ατρόμητο, το παιχνίδι είναι κομβικό, καθώς είναι στο -5 απο τον τέταρτο ΟΦΗ και για να μπορέσει να μείνει στο κυνήγι των πλέι-οφ, που είναι και ο στόχος του, θα πρέπει να κερδίσει το παιχνίδι.

Ενώ, ο ΟΦΗ που έχει κάνει ένα καλό "κομπόδεμα" πόντων μέχρι σήμερα, βολεύεται και με την ισοπαλία και παίζει ουσιαστικά για δυο αποτελέσματα, σε αυτήν την εκτός έδρας αναμέτρηση.

 

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο Γιώργος Σαμαράς δεν μιλάει συχνά, αλλά όταν το κάνει, είναι γνωστό ότι δεν κρύβεται και λέει αυτά που πιστεύει.
Στην πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη που έδωσε στο sdna.gr και την εκπομπή Face To Face, έβγαλε κάποιες σημαντικές ειδήσεις, που δεν πρέπει να περνάνε στο ντούκου.
Για παράδειγμα, αυτό που είπε για τον Μιχάλη Μπούση. Ο αντιπρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ και ο άνθρωπος που ουσιαστικά έπεισε τον Μπούση να βάλει τα χρήματα του στον ΟΦΗ, ανέφερε ότι "είμαι ευχαριστημένος με τον πρόεδρο και αν δεν ήμουν δεν θα ήμασταν καν εδώ".
 Ανέφερε ότι, όλο αυτό που γίνεται σήμερα στον ΟΦΗ, "ήταν δική μου ιδέα.Το δούλευα τρία χρόνια.Το πιο δύσκολο κομμάτι ήταν να βρούμε τον άνθρωπο που θα ταιριάξει στην νοοτροπία".
Ενώ υπογράμμισε ότι, για όλο αυτό που έχει στηθεί σήμερα στον ΟΦΗ, "έχει βοηθήσει είναι η πορεία της ομάδας, δηλαδή αυτό που παρουσιάζει η ομάδα".
Για τους στόχους του ΟΦΗ, ο οποίος δείχνει να μπορέσει να χτυπήσει τα πλέι-οφ απο φέτος, ο Σαμαράς λέει ότι "το να κάνουμε μία καλή πορεία και να μπούμε στα πλέι – οφ στα επόμενα 5 χρόνια είναι εφικτό. Φέτος στόχος μας είναι να σωθούμε γρήγορα. Πέρυσι σωθήκαμε τελευταία στιγμή. Δεν μπορούμε να φτάσουμε από εκει, στο μεγάλο βήμα».
Ακόμη, ο αντιπρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ, όχι μόνο δεν επιβεβαίωσε τις φήμες που ήθελαν τον ΟΦΗ να εξετάζει τη λύση του Παγκρητίου σταδίου, ως έδρα, αλλά τις διέψευσε κατηγορηματικά.
Αν και είχε ακουστεί, ότι λόγω χωρητικότητας και δυνατότητας εσόδων, η σημερινή διοικητική κατάσταση στον ΟΦΗ έβλεπε το θέμα της μετακόμισης στο Παγκρήτιο, (υπήρξε και μια επίσκεψη του Μπούση στο στάδιο, όταν πρωτοανέλαβε τον ΟΦΗ, με θετικά σχόλια), ο Σαμαράς επιμένει ότι  "το Γεντί Κουλέ είναι το γήπεδο μας. Δεν αποτελούσε ποτέ λύση το Παγκρήτιο».
Για την επιλογή Σίμου είπε ότι "εμείς δίνουμε την ευκαιρία σ΄ ένα νέο άνθρωπο με γνώσεις», ενώ για την επιστροφή του στο Ελληνικό ποδόφαιρο, έστω και ως παράγοντας ομάδας τόνισε  ότι «από τα 16 μου που έφυγα δεν σκέφτηκα ποτέ να γυρίσω. Άμα γύρναγα στην Ελλάδα θα γύρναγα μόνο για τον ΟΦΗ. Είμαι Έλληνας και ήταν μονόδρομος η επίστροφή στα πάτρια εδάφη. Αν μπορώ να βοηθήσω έστω και λίγο το ελληνικό ποδόσφαιρο".
 
Α

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi