karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Με οικοδέσποινα την Ελένη Μπούση, μητέρα του προέδρου της ΠΑΕ ΟΦΗ, Μιχάλη Μπούση, πραγματοποιήθηκε το φιλανθρωπικό γκαλά του «Ιπποκράτειου Ιδρύματος Έρευνας Καρκίνου» (“Hippocratic Cancer Research Foundation”), στο Σικάγο, το Σάββατο 16 Νοεμβρίου. Το γκαλά πραγματοποιήθηκε για 2η συνεχόμενη χρονιά στο Aon Grand Ballroom, στο Navy Pier του Σικάγο και κατά τη διάρκειά του συγκέντρωθηκε το ποσό του 1.500.000 δολλαρίων, το οποίο η Ελένη Μπούση, που είναι η πρόεδρος του “Hippocratic Cancer Research Foundation”, θα διαθέσει το ποσό αυτό στη μάχη κατά του καρκίνου. Σύμμαχός της σε αυτήν την προσπάθεια είναι ο κορυφαίος ογκολόγος Λεωνίδας Πλατανιάς, που ηγείται της ογκολογικής μονάδας του Πανεπιστημιακού νοσοκομείου Northwestern Memorial, “Robert H. Lurie Comprehensive Cancer Center”, η οποία νοσηλεύει σ’ ετήσια βάση, 16.000 καρκινοπαθείς. Η εν λόγω κλινική διαθέτει 300 γιατρούς, ερευνητές κι επιστήμονες, που είναι αφοσιωμένοι στη μάχη κατά του καρκίνου. Τους τελευταίους 12 μήνες η ογκολογική κλινική έχει λάβει περισσότερα από 5.000.000 δολλάρια σε δωρεές, μέσω του “Hippocratic Cancer Research Foundation”, κινητήριος δύναμη του οποίου είναι η Ελένη Μπούση.

Στην φωτογραφία η Ελένη Μπούση με τον υιό του Μιχάλη Μπούση, Δημήτρη.

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Ο ΟΦΗ προετοιμάζεται για το παιχνίδι υψηλών απαιτήσεων με τον Ατρόμητο, την Κυριακή στο Περιστέρι και για την ώρα ο "γρίφος" σε ότι αφορά την ενδεκάδα, είναι οι...καραμπόλες που πιθανότατα θα επιφέρει η μετατόπιση του Κώστα Γιαννούλη στο αριστερό άκρο, καθώς στο παιχνίδι αυτό, δεν θα αγωνιστεί ο τιμωρημένος Κοροβέσης.

Η λογική λέει ότι, ο έμπειρος αμυντικός θα υπερασπιστεί το αριστερό άκρο, καθώς η ομάδα στερείται επιλογών στη θέση αυτή.

Το ερώτημα είναι ποιος θα είναι ο παίκτης που θα καλύψει το κανό του Γιαννούλη στη θέση του αριστερού στόπερ, στο κέντρο της άμυνας.

Θα βάλει ο Σίμος,  Νάστο-Μαρινάκη, θα βάλει Κουτρουμπή-Μαρινάκη, θα βάλει Νάστο-Κουτρουμπή;

Την απάντηση αυτή τη στιγμή, την ξέρει απο ότι φαίνεται, μόνο ο ίδιος ο προπονητής του ΟΦΗ και το επιτελείο της ομάδας.

Ακόμη, αν τελικά ο Κουτρουμπής αφήσει τη θέση 6 του μεγάλου απόντα Μεγιάδο, στην οποία αγωνίστηκε στο παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ και γυρίσει στο κέντρο της άμυνας, ποιος θα είναι ο παίκτης, που θα καλύψει το κενό του, στην μεσαία γραμμή;

Θα είναι ο Νάστος, θα είναι ο Σταίκος, ή θα είναι ο Σακόρ;

Ακόμη, θα αγωνιστεί ο Μαρινάκης στο κέντρο της άμυνας (όπως με τον ΠΑΟΚ) ή θα αγωνιστεί στo δεξί άκρο;

Στην πρώτη περίπτωση, δεξί μπάκ θα είναι ο Μπράουν.

Ο ΟΦΗ θα χρειαστεί καλά τρεξίματα στο Περιστέρι και παίκτες στο κέντρο, που θα είναι έτοιμοι να ανακόψουν τις επιθετικές ενέργειες των αντιπάλων, για να μπορέσει ο ίδιος με επιθετική άμυνα, να βγεί μπροστά και να απειλήσει την εστία.

Απο εκεί και μετά, δεν αναμένονται μεγάλες αλλαγές στο σχήμα.

Ο Σωτηρίου κατέβασε τα ρολά με τον ΠΑΟΚ και θα είναι κάτω απο τα γκολπόστ. Ο Νέιρα και ο Ναμπί οι δυο απο τρείς κεντρικούς μέσους.  Ο Τσιλιανίδης δεξιά, ο Σεμέντο αριστερά στα άκρα της επίθεσης και στην κορυφή ένας εκ των Φιγκειρέδο και Μάνο.

Ο Βραζιλιάνος στο τελευταίο παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ, δεν πήγε καλά, ενώ ο Μάνος που ήρθε ως αλλαγή απο τον πάγκο (ίσως λίγο καθυστερημένα), αναστάτωσε την άμυνα του αντιπάλου, ήταν ευδιάθετος και θα μπορούσε να του δοθεί και ένα πέναλτι.

Ισως, ο Δημήτρης, χτυπήσει ξανά σε αυτό το παιχνίδι, την πόρτα της ενδεκάδας.

Την Κυριακή το απόγευμα, λίγο πριν απο τη σέντρα, θα ξέρουμε, τις τελικές αποφάσεις της τεχνικής ηγεσίας, σε ένα παιχνίδι στο οπίο ο ΟΦΗ θα επιχειρήσει να σταματήσει το μικρό σερί απο ήττες, που "τρέχει" μετά τη Λάρισα, τον ΠΑΟΚ και ενδιάμεσα το παιχνίδι Κυπέλλου με την Καβάλα.

 

 

Σε ένα ακόμη εντός έδρας παιχνίδι, της ομάδας βόλει του ΟΦΗ, η κερκίδα των αθλητών, έδωσε ιδιαίτερο χρώμα στο «παλατάκι» του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου.

Αυτή τη φορά, ο ΟΦΗ φιλοξένησε τα παιδοεφηβικά τμήματα βόλει της ΓΕΗ, μαζί με τους προπονητές -συνοδούς τους.

Μεταξύ αυτών και ο προπονητής της ΓΕΗ Νικήτας Νικητάκης, που είναι και Ομοσπονδιακός προπονητής.

Στην κερκίδα αθλητών για μια ακόμη φορά, τα παιδοεφηβικά τμήματα και τα τμήματα υποδομής σε αγόρια και κορίτσια του βόλει του ΟΦΗ.

Στόχος του ΟΦΗ είναι να καθιερώσει σε κάθε παιχνίδι την φιλοξενία παιδιά από ομάδες βόλει από όλη την Κρήτη, αλλά και μαθητές από σχολεία της περιοχής.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Τα Ballboys και Ballgirls του αγώνα, με τα μπλουζάκια της VolleyLeague.

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi