Είναι ένας από τους καλύτερους παίκτες του Κρητικού ποδοσφαίρου, βάζει εκπληκτικά γκολ, αλλά εντυπωσιάζει και στο… ψαροντούφεκο!
Ο 36χρονος Μιχάλης Φραγκουλάκης, στέλνει την μπάλα στα δίχτυα, με όποιο τρόπο ο ίδιος θέλει (το τελευταίο του γκολ, το έβαλε από το κέντρο!), αλλά με το καμάκι του ψαροντούφεκου, καρφώνει με την ίδια ευκολία ροφούς 18 κιλών (!).
Ο παικταράς –ψαροντουφεκάς της Κρήτης, μίλησε στην εκπομπή WINNER της τηλεόρασης Creta , για τα δυο μεγάλα χόμπι του, αλλά την… γκρίνια που τον διακρίνει μέσα στο γήπεδο!
«Μέχρι να σταματήσω να παίζω θα γκρινιάζω!» μας λέει «αν οι συμπαίκτες μου, δουν να μην το κάνω, τότε σημαίνει ότι τελείωσε για μένα το ποδόσφαιρο!».
Ο Φραγκουλάκης, που έκανε σημαντική καριέρα σε Εργοτέλη, ΟΦΗ και Αστέρα Τρίπολης (σήμερα αγωνίζεται στον Γιούχτα και πέρασε ακόμη από ΠΟΑ, Ηρόδοτο, Κισσαμικό), αναφέρθηκε και στα…λάθη του. «Εχω αδικήσει τον εαυτό μου» λέει και αναφέρθηκε στα καλά του χρόνια στον Εργοτέλη (2006-2012, 133 συμμετοχές, 12 γκολ).
Όπως παραδέχεται «έπρεπε να δουλέψω περισσότερο, όταν ήμουν στα καλύτερα μου στον Εργοτέλη. Είχαμε τον κυρ-Απόστολο που μας πρόσφερε τα πάντα, με είχε σαν παιδί μου και καθησυχάστηκα. Ημουν στο σπίτι μου, στον τόπο μου, σε μια ιδανική ομάδα, χωρίς πίεση. Μαλάκωσα και δεν έπρεπε».
Δείτε στο παρακάτω VIDEO από την εκπομπή WINNER στην τηλεόραση Creta την συνέντευξη του Μιχάλη Φραγκουλάκη.
-Για τα υπέροχα γκολ που βάζει με αφορμή το τελευταίο στο Γιούχτας-Πόρος 3-4 απο το κέντρο:
"Η χαρά του ποδοσφαιριστή είναι το γκολ, έτσι και εγώ όταν σκοράρω χαίρομαι. Βλέποντας την μπάλα, είδα τον τερματοφύλακα και τον κρέμασα. Ηθελα να βρώ εστία και το έκανα. Κάθε ομάδα που πέρασα έχει μείνει στην καρδιά μου για τις στιγμές που έζησα".
-Για το πότε θα σταματήσει το ποδόσφαιρο:
"Ολοι έχουμε ημερομηνία λήξης. Στην άκρη του μυαλού σου πάντα υπάρχει, αλλά δεν θέλεις να το αποδεχτείς. Είναι μια δύσκολη απόφαση. Εγω στα 36 θέλω αυτό που κάνω είτε είναι προπόνηση, είτε αγώνας να το ζήσω με το δικό μου τρόπο και να πάω όσο μπορώ. Να έχω την υγειά μου. Ισως παίξω 3-4 ακόμη χρόνια, όπως κάνει ο Τριανταφύλλου με τον Ρουμπάκη, που παίζουν ακόμη και κάνουν την διαφορά. Μακάρι να έχω την υγειά μου και να τους φτάσω".
-Για το πρωτάθλημα του Κρητικού ομίλου της Γ' Εθνικής:
"Το πρωτάθλημα θα γίνει καλύτερο με περισσότερες ομάδες και από την Αθήνα.
Παίζουμε στην Κρήτη, γιατί οι μετακινήσεις είναι δαπανηρές για τις ομάδες.
Δεν είναι αντάξιο πρωτάθλημα για Γ’ Εθνική.
Ισως του χρόνου έχει ακόμα μεγαλύτερο ενδιαφέρον".
-Για την ομάδα του Γιούχτα και την προσπάθεια που κάνει:
"Τα πλέι-οφ και πλέι-άουτ που θα γίνουν φέτος θα δώσουν ενδιαφέρον στο πρωτάθλημα μέχρι το τέλος φέτος.
Ο Γιούχτας είναι μια ομάδα που στηρίζεται από τον κ. Σταύρο Αρναουτάκη, στο Νίκο Μπουνάκη και το συμβούλιο.
Εχουν κάνει ένα γήπεδο-στολίδι.
Κάναμε ένα νέο σύνολο, σε ένα παράξενο πρωτάθλημα.
Εχουμε μικρό ρόστερ και με τους τραυματισμούς, δεν μπορούμε να βάλουμε στόχους.
Εχουμε όμως καλούς πιτσιρικάδες.
Στόχος είναι τα πλέι-οφ και βλέπουμε τι θα γίνει εκεί.
Η Επισκοπή φαίνεται τα φαβορί. Ο Ηρόδοτος σαν όνομα. Ο Γιούχτας με την πορεία που κάνει. Και οι 4 που θα πάνε στα πλει-οφ θα κυνηγήσουν την πρώτη θέση".
-Για το αν έχει μετανοιώσει για κάτι στην ποδοσφαιρική του καριέρα:
"Σαν Μιχάλης, δεν μετανοιώνω για καμιά απόφαση. Θα έπαιρνα τις ίδιες αποφάσεις.
Εχω όμως αδικήσει τον εαυτό μου.
Επρεπε να δουλέψω περισσότερο, όταν ήμουν στα καλύτερα μου στον Εργοτέλη.
Είχαμε τον κυρ-Απόστολο που μας πρόσφερε τα πάντα, με είχε σαν παιδί μου και καθησυχάστηκα.
Ημουν στο σπίτι μου, στον τόπο μου, σε μια ιδανική ομάδα, χωρίς πίεση. Μαλάκωσα και δεν έπρεπε".
-Για τη φήμη του φωνακλά και του γκρινιάρη στο γήπεδο που τον συνοδεύει:
"Είμαι φωνακλάς. Ερχομαι σε αντιπαράθεση με τους συμπαίκτες μου. Γκρινιάζω λίγο στο γήπεδο. Ετσι, ζω το παιχνίδι. Μέχρι και την τελευταία μέρα που θα είμαι στο γήπεδο, θα είμαι γκρινιάρης. Αν με δουν ότι δεν είμαι, τότε σημαίνει ότι έχει τελειώσει το ποδόσφαιρο για μένα".
-Για το αν έχει φυλάξει κάποια χρήματα απο το ποδόσφαιρο:
"Μέχρι και τώρα ζω από το ποδόσφαιρο. Είχα μυαλό και φύλαξα κάποια χρήματα, για την οικογένεια μου. Μας έπιασε η κρίση, αλλά είχαμε και καλά χρόνια".
-Για την επιστροφή του στον ΟΦΗ στα δύσκολα σε Γ' και Β' Εθνική, αλλά και για το σήμερα:
"Στον ΟΦΗ περάσαμε δύσκολες στιγμές στην Γ’ και τη Β’ Εθνική. Αλλά τα καταφέραμε και ανεβάσαμε την ομάδα, αυτό έχει σημασία. Τον ΟΦΗ τον έχω μέσα στην καρδιά μου. Μεγάλωσα σε αυτήν την ομάδα και είμαι οπαδός του.
Βλέπω ότι η ομάδα έχει όλο το μέλλον μπροστά για να γίνει ξανά μεγάλη ομάδα.
Μόνο που ξέρω ότι υπάρχει ο Γιάννης Σαμαράς, τον οποίο είχα προπονητή στις υποδομές, είναι αρκετό.
Τα ψάρια είναι αληθινά".
-Για το αν είναι αληθινά τα μεγάλα ψάρια που ανεβάζει στο Facebook:
"Είναι αληθινά. Δικά μου είναι. Δεν κάνουμε ποτέ φωτομοντάζ. Εγώ τα ψαρεύω. Είναι το χόμπι μου. Το αγαπώ. Εχω τρέλα με το ψαροντούφεκο. Πάμε παντού. Πάμε στην Γαύδο, πάμε στην Κάσο, πάμε Νότια Κρήτη.
Μετά την μπάλα, έχω άλλη μια αγάπη. Κάθε χρόνο από τον Απρίλιο και μετά, πέφτουμε στη Θάλασσα. Μέχρι τέλη Ιουλίου πριν ξεκινήσω την προετοιμασία. Πιάσαμε και ένα ροφό 18 κιλά Νότια της Κρήτης".
Δείτε στο παρακάτω VIDEO από την εκπομπή WINNER του TV Creta την συνέντευξη του Μιχάλη Φραγκουλάκη.
Ενα προσωπικό δράμα βίωσε ο Γιώργος Σίμος, πριν το παιχνίδι με την ΑΕΚ.
Την Παρασκευή το βράδυ, ο πατέρας του, εισήχθη στην εντατική με σοβαρό πρόβλημα υγείας, αλλά ο ίδιος το "έκρυψε" απο τους παίκτες του.
Τους το είπε μετά τη νίκη, στα αποδυτήρια, ενώ ο ίδιος φανερά συγκινημένος στην συνέντευξη τύπου, δεν κατάφερε να συγκρατήσει τα δάκρυα του.
Οπως είπε «θέλω να πω στον πατέρα μου ότι τον αγαπώ και ξέρω ότι είναι δυνατός».
Ο Σίμος, μίλησε και για τον φίλαθλο του ΟΦΗ και πρώην βουλευτή της ΝΔ Γιώργο Δεικτάκη, οποίος δίνει μάχη για τη ζωή του μετά το καρδιακό επεισόδιο (ανακοπή) που υπέστη πριν την έναρξη του αγώνα στο Γεντί Κουλέ.
«Να είναι δυνατός. Όλη την θετική μας σκέψη στο να καταφέρει να επιστρέψει ξανά υγιής» ανέφερε για τον Γ. Δεικτάκη ο τεχνικός του ΟΦΗ.
Για το παιχνίδι, ο προπονητής του ΟΦΗ, τόνισε ότι «στο πρώτο ημίχρονο υπήρχε από την πλευρά μας, ένα στρες. Ίσως γιατί ο Νοέμβριος δεν μας έδωσε τα αποτελέσματα που αξίζαμε. Ξέρω ότι οι ποδοσφαριστές μου έχουν τη δύναμη και την καρδιά για να κάνουν πράγματα. Το έδειξαν και σήμερα. Δε σημαίνει κάτι η τρίτη θέση. Τώρα έχουμε ένα πολύ σημαντικό παιχνίδι για το κύπελλο», ανέφερε.
Γ.Κορτς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Με γκολ του Σεμέντο στο 52' (6ο φετινό γκολ) ο ΟΦΗ "δάγκωσε" και την ΑΕΚ στο Γεντί Κουλέ και έσπασε με εμφατικό τρόπο το αρνητικό σερί που είχε με τις τρείς συνεχόμενες ήττες απο Λάρισα, ΠΑΟΚ και Ατρόμητο.
Με τη νίκη αυτή, ο ΟΦΗ "έριξε" την ΑΕΚ απο την τρίτη θέση της βαθμολογίας και ανέβηκε αυτός σε αυτήν.
Ο ΟΦΗ ήταν διαβασμένος στο παιχνίδι του και με όπλο την πολύ καλή αμυντική λειτουργία, πήρε ένα μεγάλο αποτέλεσμα, που τον σταθεροποιεί στις θέσεις των πλέι-οφ.
Ο ΟΦΗ έπαιξε ψυχωμένα και σε ένα παιχνίδι χωρίς τις μεγάλες ευκαιρίες, το κέρδισε η ομάδα, που είχε τον τρόπο, να βάλει την μπάλα στα δίχτυα.
Το έκανε ο ΟΦΗ με τον Σεμέντο στο ξεκίνημα του δευτέρου ημιχρόνου και πήρε το "χρυσό" τρίποντο.
Στην φάση του γκολ ο πρώτος σκόρερ του ΟΦΗ με 6 γκολ, στέλνει ...αδιάβαστη την άμυνα της ΑΕΚ και με αέρινη κίνηση, βρίσκεται σε θέση βολής για να πυροβολήσει στο στόχο και να στείλει την μπάλα στα δίχτυα.
Ενα ακόμη εντυπωσιακό γκολ, απο τον παίκτη-αποκάλυψη του ΟΦΗ στη φετινή σεζόν.
Η ομάδα του Κωστένογλου "βασανισμένη" απο την κακή φετινή της πορεία, αλλά και την προπονητολογία των ημερών, δεν κατάφερε να πείσει ότι άξιζε να πάρει κάτι απο το παιχνίδι του Γεντί Κουλέ.
Η ΑΕΚ δεν έδειξε τίποτα το ιδιαίτερο, επιχείρησε με σχηματισμό 3-5-2, να θωρακίσει την άμυνα της, αλλά ο Σεμέντο της έκανε την ζημιά.
Επιθετικά, η ομάδα του Κωστένογλου, δεν είχε "καθαρές" ευκαιρίες και έτσι το 1-0, έμεινε μέχρι το τέλος, με τον ΟΦΗ, να πανηγυρίζει μια σπουδαία νίκη.
Η ΑΕΚ ολοκλήρωσε το παιχνίδι με 10 παίκτες, λόγω αποβολής του Βράνιες, σε χτύπημα στον Μαρινάκη.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης.