
Ο Παύλος Δερμιτζάκης επέστρεψε στο Γεντί Κουλέ, αυτή τη φορά ως αντίπαλος με την ομάδα της Καβάλας.
Στις δηλώσεις του, ο Καβαλιώτης τεχνικός συγκίνησε καθώς έκανε ιδαίτερη αναφορά στον Γιώργο Δεικτάκη που έφυγε πρόσφατα απο τη ζωή, παραδέχθηκε ότι η Καβάλα έπαιξε για να διεκδικήσει τις πιθανότητες πρόκρισης, αναφέρθηκε στην φάση του πέναλτι που ζήτησε η ομάδα του, αλλά και στην φάση του 90', με την μεγάλη ευκαιρία της Καβάλας.
Ο Παύλος Δερμιτζάκης ευχήθηκε τα καλύτερα στον οργανισμό του ΟΦΗ και επαίνεσαι τον Γιώργο Σίμο, για την δουλειά που κάνει στην κρητική ομάδα.
Αναλυτικά οι αναφορές του Καβαλιώτη τεχνικού στην συνέντευξη τύπου:
Για τον Γιώργο Δεικτάκη: «Συλλυπητήρια στην οικογένεια του Γιώργου Δεικτάκη και του ΟΦΗ γιατί χάσαμε έναν υπέροχο άνθρωπο ο οποίος στις θέσεις που ήταν, βοήθησε σε μέγιστο βαθμό τον αθλητισμό στο Ηράκλειο και γενικά στην Κρήτη. Είχα την τιμή να τον γνωρίζω προσωπικά ήταν άνθρωπος κόσμημα για την κοινωνία της Κρήτης».
Για το παιχνίδι: «Ξέραμε ότι είχαμε να αντιμετωπίσουμε ομάδα που παίζει επιθετικό και κάθετο ποδόσφαιρο. Αυτό το είχαμε μεταφέρει στα παιδιά. Δουλέψαμε πάνω στο παιχνίδι για να διεκδικήσουμε ότι μπορούμε ξέροντας τη δυσκολία. Έπρεπε να διεκδικήσουμε μέχρι τέλους μια πρόκριση που θα ήταν σημαντική και ιδιαίτερη. Στο πρώτο μέρος ο ΟΦΗ μας έκλεισε στο μισό της άμυνας μας, και σε μια στιγμή στο 39’ μπόρεσε να προηγηθεί. Είχαμε προβλήματα, δεν κρατούσαμε μπάλα. Το μόνο που κάναμε ήταν η φάση του Μαρκόπουλου που πιστεύω ότι ήταν παράβαση χωρίς αυτό να σημαίνει κάτι. Στο δεύτερο μέρος προσπαθήσαμε να βελτιώσουμε τη ζώνη μας για να είμαστε πιο ανταγωνιστικοί. Δεν μπορέσαμε και αυτό οφείλεται στον ΟΦΗ και την ποιότητα του. Το μόνο που μπορέσαμε να κάνουμε ήταν οι αλλαγές μας. Αλλάξαμε το σχηματισμό και στο 89’ είχαμε μεγάλη φάση που ίσως καθόρισε το παιχνίδι. Συγχαρητήρια στα παιδιά γιατί στο πρώτο παιχνίδι πετύχαμε μια νίκη απέναντι σε μια μεγάλη ομάδα όπως ο ΟΦΗ Τον κοιτάξαμε στα μάτια σε μεγάλο χρονικό διάστημα. Εύχομαι τα καλύτερα στον ΟΦΗ. Έρχεται σε μια κανονικότητα σε ότι έχει να κάνει με το ποδόσφαιρο. Αυτό οφείλεται στους ανθρώπους που πλαισιώνουν τον οργανισμό καθώς και στο Γιώργο που φαίνονται τα αποτελέσματα της δουλειάς του».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο ΟΦΗ προκρίθηκε στους 16 του Κυπέλλου Ελλάδος και ο Θανάσης Ντίνας αγωνίστηκε για πρώτη φορά φέτος με την κρητική ομάδα.
Ο 30χρονος ακραίος επιθετικός, μπήκε ως αλλαγή στο παιχνίδι στο 56' αντί του Φερέιρα, ήταν ορεξάτος, κινητικός και με την ταχύτητα του, βοήθησε τον ΟΦΗ να ολοκληρώσει την ανατροπή.
Ο Θανάσης αποθεώθηκε απο τον κόσμο του ΟΦΗ, η πλειοψηφία του οποίου τον θεωρεί "αδικημένο".
Ο ίδιος αν και το καλοκαίρι λίγο έλειψε να βρεθεί εκτός ομάδας (έμεινε γιατι έχει ακόμη συμβόλαιο), αποτελεί ένα υπόδειγμα επαγγελματία και ήθους, ούδεποτε δημιούργησε πρόβλημα και αυτό ο κόσμος το εκτιμάει.
Οπως επίσης και την σημαντική του προσφορά στην άνοδο της ομάδας στην Σούπερ Λίγκ.
Ο έμπειρος ακραίος επιθετικός έδειξε σε καλή κατάσταση και έστειλε μήνυμα στον προπονητή του, ότι είναι εδώ.
Ο Ντίνας μετά το παιχνίδι με την Καβάλα, εξέφρασε σε δηλώσεις του, στην εκμπομπή WINNER της τηλεόρασης CRETA την ικανοποίηση του, για το γεγονός ότι έπαιξε σε ένα παιχνίδι της ομάδας και αυτό συνδιάστηκε με την πρόκριση.
Οπως είπε "είχα καιρό να αγωνιστώ. Χάρηκα πολύ. Απολαμβάνω τη νίκη της ομάδας και την πρόκριση".
Ενώ για το τι περιμένει απο εδώ και στο εξής, ανέφερε πως "όποτε μου ζητηθεί είμαι εδώ".
Για την πρόκριση του ΟΦΗ, τόνισε ότι "'ήταν ένα καλό παιχνίδι από μας. Ένα καλό αποτέλεσμα. Χρειαζόμασταν αυτήν την πρόκριση. Μπήκαμε δυνατά στο παιχνίδι. Κομβικό το πρώτο γκολ, που βάλαμε πριν το ημίχρονο. Ανοιξαν χώροι στο δεύτερο ημίχρονο και βάλαμε και άλλα γκολ και πήραμε την πρόκριση. Τώρα, όποιος και αν είναι ο αντίπαλος, στην επόμενη φάση, η ομάδα έχει δείξει ότι βλέπει όλους τους αντιπάλους στα μάτια".
Τον Ιανουάριο, θα διαπιστώσουμε, αν στα σχέδια της ομάδας, έχει αλλάξει κάτι σε ότι αφορά στον Ντίνα.
Αν δηλαδή θα του ζητηθεί (εκ νέου) να βρεί ομάδα ή αν θα παραμείνει στο ρόστερ μέχρι το καλοκαίρι, που τελειώνει το συμβόλαιο του.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO τις δηλώσεις του Θανάση Ντίνα στην τηλεόραση Creta.