karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Η σοβαρή περιπέτεια υγείας που πέρασε ο Δημήτρης Παπαδόπουλος, έχει σκορπίσει μεγάλη συγκίνηση στις τάξεις του ΟΦΗ. 
Ο Παλαίμαχος άσος υποβλήθηκε πρόσφατα σε επέμβαση στο κεφάλι και η αγωνία όλων, για την πορεία της υγείας του, είχε πιάσει κόκκινο.
Ο Δημήτρης Παπαδόπουλος, αναρρώνει πλέον στο σπίτι του και πρόσφατα δέχθηκε την επίσκεψη δυο επίλεκτων μελών, της οικογένειας του ΟΦΗ.
Του Γρηγόρη Τσινού, ο οποίος είναι σήμερα Γενικός Αρχηγός της ομάδας και του Μίλτου Ανδρεανίδη, ο οποίος έχει το αντίστοιχο πόστο στις υποδομές του ΟΦΗ.
Με μια φανέλα του ΟΦΗ, Τσινός και Ανδρεανίδης, ευχήθηκαν στον παλαίμαχο σπουδαίο στράικερ, καλή ανάρρωση.
Ο Παπαδόπουλος πήρε τη φανέλα του ΟΦΗ με ευχαρίστηση στα χέρια και φωτογραφήθηκε μαζί της, έχοντας στο πλευρό του, τους δυο καλούς του φίλους απο τον ΟΦΗ.
Σε μια άλλη εποχή, εκείνη της δεκαετίας του '69 και του '70 έγραψε ιστορία με την ασπίδα του ΟΦΗ στο στήθος.
Πανηγύρισε δυο ανόδους με τον ΟΦΗ, στην Α' Εθνική (1967-68 και 1975-76), ενώ ο μεγάλος αυτός κανονιέρης του ΟΦΗ και των Ελληνικών γηπέδων της εποχής έγραψε ένα σπουδαίο ρεκόρ το 1976-77, όταν και έγινε ο πρώτος ποδοσφαιριστής επαρχιακής ομάδας, που κατέκτησε τον τίτλο του πρώτου σκόρερ της Α' Εθνικής το 1976-77 με 23 γκολ (κάποιοι τα μετράνε και 22).
Ο Δημήτρης Παπαδόπουλος, που είναι ακόμη καταβεβλημένος απο την περιπέτεια που πέρασε, πήρε δύναμη απο αυτήν την επίσκεψη, αλλά είδε ότι δεν είναι μόνος σε όλη αυτήν του την περιπέτεια.
Εχει εισπράξει όλο αυτό το διάστημα, την θετική ενέργεια, του κόσμου του ΟΦΗ, που τον αγαπά και τιμάει αυτά που ο μεγάλος αυτός ποδοσφαιριστής, προσέφερε στον ΟΦΗ.
Στην ανακοίνωση της, η ακαδημία Λίντο, του Δημήτρη Παπαδόπουλου, ανέφερε για αυτήν την επίσκεψη γεμάτη ευαισθησία, ότι  "ευχαριστούμε την ΠΑΕ ΟΦΗ και ειδικά τα στελέχη της, Γρηγόρη Τσινό και Μίλτο Ανδρεανίδη για την υπογεγραμμένη φανέλα που συμβολίζει την στήριξη τους. Όπως επίσης, ευχαριστούμε όλο τον κόσμο και τους φίλους, για το ειλικρινές ενδιαφέρον τους για την πορεία της υγείας του Δημήτρη Παπαδόπουλου".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
 
 

Ο Παύλος Δερμιτζάκης επέστρεψε στο Γεντί Κουλέ, αυτή τη φορά ως αντίπαλος με την ομάδα της Καβάλας.

Στις δηλώσεις του, ο Καβαλιώτης τεχνικός συγκίνησε καθώς έκανε ιδαίτερη αναφορά στον Γιώργο Δεικτάκη που έφυγε πρόσφατα απο τη ζωή, παραδέχθηκε ότι η Καβάλα έπαιξε για να διεκδικήσει τις πιθανότητες πρόκρισης, αναφέρθηκε στην φάση του πέναλτι που ζήτησε η ομάδα του, αλλά και στην φάση του 90', με την μεγάλη ευκαιρία της Καβάλας.

Ο Παύλος Δερμιτζάκης ευχήθηκε τα καλύτερα στον οργανισμό του ΟΦΗ και επαίνεσαι τον Γιώργο Σίμο, για την δουλειά που κάνει στην κρητική ομάδα.

Αναλυτικά οι αναφορές του Καβαλιώτη τεχνικού στην συνέντευξη τύπου:

Για τον Γιώργο Δεικτάκη: «Συλλυπητήρια στην οικογένεια του Γιώργου Δεικτάκη και του ΟΦΗ γιατί χάσαμε έναν υπέροχο άνθρωπο ο οποίος στις θέσεις που ήταν, βοήθησε σε μέγιστο βαθμό τον αθλητισμό στο Ηράκλειο και γενικά στην Κρήτη. Είχα την τιμή να τον γνωρίζω προσωπικά ήταν άνθρωπος κόσμημα για την κοινωνία της Κρήτης».

Για το παιχνίδι: «Ξέραμε ότι είχαμε να αντιμετωπίσουμε ομάδα που παίζει επιθετικό και κάθετο ποδόσφαιρο. Αυτό το είχαμε μεταφέρει στα παιδιά. Δουλέψαμε πάνω στο παιχνίδι για να διεκδικήσουμε ότι μπορούμε ξέροντας τη δυσκολία. Έπρεπε να διεκδικήσουμε μέχρι τέλους μια πρόκριση που θα ήταν σημαντική και ιδιαίτερη. Στο πρώτο μέρος ο ΟΦΗ μας έκλεισε στο μισό της άμυνας μας, και σε μια στιγμή στο 39’ μπόρεσε να προηγηθεί. Είχαμε προβλήματα, δεν κρατούσαμε μπάλα. Το μόνο που κάναμε ήταν η φάση του Μαρκόπουλου που πιστεύω ότι ήταν παράβαση χωρίς αυτό να σημαίνει κάτι. Στο δεύτερο μέρος προσπαθήσαμε να βελτιώσουμε τη ζώνη μας για να είμαστε πιο ανταγωνιστικοί. Δεν μπορέσαμε και αυτό οφείλεται στον ΟΦΗ και την ποιότητα του. Το μόνο που μπορέσαμε να κάνουμε ήταν οι αλλαγές μας. Αλλάξαμε το σχηματισμό και στο 89’ είχαμε μεγάλη φάση που ίσως καθόρισε το παιχνίδι. Συγχαρητήρια στα παιδιά γιατί στο πρώτο παιχνίδι πετύχαμε μια νίκη απέναντι σε μια μεγάλη ομάδα όπως ο ΟΦΗ Τον κοιτάξαμε στα μάτια σε μεγάλο χρονικό διάστημα. Εύχομαι τα καλύτερα στον ΟΦΗ. Έρχεται σε μια κανονικότητα σε ότι έχει να κάνει με το ποδόσφαιρο. Αυτό οφείλεται στους ανθρώπους που πλαισιώνουν τον οργανισμό καθώς και στο Γιώργο που φαίνονται τα αποτελέσματα της δουλειάς του».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Τη σκότωσε έξω απο το 16μετρο

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Ο ΟΦΗ προκρίθηκε στους 16 του Κυπέλλου Ελλάδος και ο Θανάσης Ντίνας αγωνίστηκε για πρώτη φορά φέτος με την κρητική ομάδα.

Ο 30χρονος ακραίος επιθετικός, μπήκε ως αλλαγή στο παιχνίδι στο 56' αντί του Φερέιρα, ήταν ορεξάτος, κινητικός και με την ταχύτητα του, βοήθησε τον ΟΦΗ να ολοκληρώσει την ανατροπή.

Ο Θανάσης αποθεώθηκε απο τον κόσμο του ΟΦΗ, η πλειοψηφία του οποίου τον θεωρεί "αδικημένο".

Ο ίδιος αν και το καλοκαίρι λίγο έλειψε να βρεθεί εκτός ομάδας (έμεινε γιατι έχει ακόμη συμβόλαιο), αποτελεί ένα υπόδειγμα επαγγελματία και ήθους, ούδεποτε δημιούργησε πρόβλημα και αυτό ο κόσμος το εκτιμάει.

Οπως επίσης και την σημαντική του προσφορά στην άνοδο της ομάδας στην Σούπερ Λίγκ.

Ο έμπειρος ακραίος επιθετικός έδειξε σε καλή κατάσταση και έστειλε μήνυμα στον προπονητή του, ότι είναι εδώ.

Ο Ντίνας μετά το παιχνίδι με την Καβάλα, εξέφρασε σε δηλώσεις του, στην εκμπομπή WINNER της τηλεόρασης CRETA την ικανοποίηση του, για το γεγονός ότι έπαιξε σε ένα παιχνίδι της ομάδας και αυτό συνδιάστηκε με την πρόκριση.

Οπως είπε "είχα καιρό να αγωνιστώ. Χάρηκα πολύ. Απολαμβάνω τη νίκη της ομάδας και την πρόκριση".

Ενώ για το τι περιμένει απο εδώ και στο εξής, ανέφερε πως "όποτε μου ζητηθεί είμαι εδώ".

Για την πρόκριση του ΟΦΗ, τόνισε ότι "'ήταν ένα καλό παιχνίδι από μας. Ένα καλό αποτέλεσμα. Χρειαζόμασταν αυτήν την πρόκριση. Μπήκαμε δυνατά στο παιχνίδι. Κομβικό το πρώτο γκολ, που βάλαμε πριν το ημίχρονο. Ανοιξαν χώροι στο δεύτερο ημίχρονο και βάλαμε και άλλα γκολ και πήραμε την πρόκριση. Τώρα, όποιος και αν είναι ο αντίπαλος, στην επόμενη φάση, η ομάδα έχει δείξει ότι βλέπει όλους τους αντιπάλους στα μάτια".

Τον Ιανουάριο, θα διαπιστώσουμε, αν στα σχέδια της ομάδας, έχει αλλάξει κάτι σε ότι αφορά στον Ντίνα.

Αν δηλαδή θα του ζητηθεί (εκ νέου) να βρεί ομάδα ή αν θα παραμείνει στο ρόστερ μέχρι το καλοκαίρι, που τελειώνει το συμβόλαιο του.

Δείτε στο παρακάτω VIDEO τις δηλώσεις του Θανάση Ντίνα στην τηλεόραση Creta.

 

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi