
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Στο γήπεδο του ΟΦΗ, γράφτηκε μια τραγωδία με τον σοκαριστικό χαμό του Γιώργου Δεικτάκη.
Ο 73χρονος Ηρακλειώτης πρώην βουλευτή της ΝΔ και παθιασμένος φίλος του ΟΦΗ, έμελλε να γράψει στο γήπεδο της αγαπημένης του ομάδας, το τελευταίο κεφάλαιο της ζωής του.
Λίγο πριν την σέντρα του αγώνα με την ΑΕΚ, υπέστη ανακοπή καρδιάς στην θύρα 9 και παρά τις φιλότιμες προσπάθειες των γιατρών τόσο στο γήπεδο, όσο στο ασθενοφόρο, αλλά κυρίως στη ΜΕΘ του ΠΑΓΝΗ, δεν κατάφερε να κρατηθεί στη ζωή.
Λέγεται ότι στην εντατική οι γιατροί, κατάφεραν κάποιες φορές να ανακτήσουν τον επαναφέρουν, αλλά δεν μπόρεσαν να τον σταθεροποιήσουν.
Το τριπλό "μπαι-πας" στο οποίο είχε υποβληθεί πρόσφατα, ίσως έπαιξε το ρόλο του, ώστε η καρδιά του, να μην μπορέσει να επανέλθει.
Ετσι, γράφτηκε μια τραγική ιστορία στο Γεντί Κουλέ, σε μια μεγάλη ποδοσφαιρική βραδιά για τον ΟΦΗ, με μια σπουδαία νίκη επί της ΑΕΚ, την οποία όμως ο Γιώργο Δεικτάκης, δεν κατάφερε να ζήσει.
Για ποιο ποδόσφαιρο, όμως να μιλήσουμε, όταν χάνεται μια ανθρώπινη ζωή.
Οι άνθρωποι που "έζησαν" το τραγικό γεγονός, στην θύρα 9, είναι ακόμη "παγωμένοι", βλέποντας δίπλα τους τον γνωστό Ηρακλειώτη να χαροπαλεύει.
Οι στιγμές ήταν εφιαλτικές και σοκαριστικές για όλους.
Η είδηση δε, του θανάτου, ήρθε να επιβεβαιώσει πόσο μάταια είναι όλα σε αυτή τη ζωή.
Μερικές στιγμές πριν το μοιραίο συμβάν, ο Γιώργος Δεικτάκης μοιραζόταν με φίλους του, την αισιοδοξία του, για τη νίκη του ΟΦΗ, επί της ΑΕΚ και λίγα δευτερόλεπτα μετά, ξεκινούσε το μεγάλο ταξίδι.
Ο Γιώργος Δεικτάκης συνέδεσε με την πολιτική την παρουσία του στα δρώμενα της περιοχής μας.
Γνωστός οδοντίατρος στο επάγγελμα, υπήρξε όμως και άνθρωπος του αθλητισμού.
Φόρεσε στην δεκαετία του '60 τη φανέλα του ΟΦΗ, υπήρξε διευθύνων σύμβουλος στα πρώτα χρόνια της ΠΑΕ ΟΦΗ, στις αρχές της δεκαετίας του '80 επι ημερών του Νίκου Δουλουφάκη στην προεδρία, ήταν ακόμη πρόεδρος του ΠΟΑ, σύμβουλος σε αθλητικά θέματα του πρωθυπουργού Κωσταντίνου Μητσοτάκη και πρόεδρος του ΣΕΓΑΣ Ανατολικής Κρήτης.
Ο υιός του Γιάννης, υπήρξε πρόεδρος του ΠΑΟΚρουσώνα, τόπος καταγωγής του εκλιπόντα.
Ο ΟΦΗ έκανε την καλύτερη του φετινή εμφάνιση στο παιχνίδι με τον ισχυρό Φοίνικα Σύρου, απo τον οποίο έχασε στο κλειστό του ΒΑΚ με 3-2 στο ται-μπρέικ, αλλά τουλάχιστον πήρε τον πολύτιμο πόντο και το χειροκρότημα της εξέδρας, για την κατάθεση ψυχής που έκανε στο παρκέ.
"Ισως αν κάναμε το 2-0 στο δεύτερο σετ το οποίο χάσαμε με 28-30, η εξέλιξη του αγώνα να ήταν διαφορετική" ανέφερε ο τεχνικός του ΟΦΗ Δημήτρης Ζλατιλίδης, ο οποίος πάντως συνεχάρη τα παιδιά του όπως είπε για την προσπάθεια."Ο ΟΦΗ" τόνισε, "βγαίνει πιο δυνατός απο αυτό το παιχνίδι".
Ο Μιχάλης Σαρικείσογλου με την σειρά του, αφιέρωσε τον βαθμό, κόντρα σε μια ομάδα που είναι στο τοπ-4 του Ελληνικού βόλει , όπως είπε στον συμπαίκτη του Παρασκευά Τσέλιο, ο οποίος έχασε τον πατέρα του μέσα στην εβδομάδα. "Οτι κάναμε σήμερα είναι αφιερωμένο σε αυτόν" ανέφερε.
Ο προπονητής του Φοίνικα Σύρου Ratco Pavlisevits, παραδέχθηκε με τη σειρά του πως "ήταν σημαντικό ότι επιβιώσαμε στο δεύτερο σετ. Εκεί βάλαμε σε πρόβλημα τον αντίπαλο και δώσαμε στην ομάδα μας, ώθηση.
Ενώ ο κεντρικός του Φοίνικα Δημοσθένης Λινάρδος χαρακτήρισε το παιχνίδι "διαφήμιση του βόλει και έδωσε συγχαρητήρια στο νεοφώτιστο ΟΦΗ, για τον οποίο είπε πως "έπαιξε πολύ καλύτερα απο ότι τον είχαμε δεί στο Λίγκ Καπ".
Αναλυτικά οι αναφορές που έγιναν στην συνέντευξη τύπου, μετά το τέλος του εντυπωσιακού αγώνα OΦΗ-Φοίνικας Σύρου (2-3) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο:
Δημήτρης Ζλατιλίδης (προπονητής ΟΦΗ): Να δώσω ένα μεγάλο μπράβο στα παιδιά, στη δική μου ομάδα. Ξέραμε ότι πρέπει να αντιμετωπίσουμε μια μεγάλη δύναμη και μια καλοστημένη ομάδα και καλοδουλεμένη ομάδα.
Είχα πεί στους αθλητές μου να δώσουμε μια μεγάλη μάχη και να φύγουμε χαρούμενοι απο το γήπεδο.
Αυτό το καταφέραμε. Πολλές φορές είχαμε κάποια προβλήματα και αφήναμε τη Σύρο να φύγει 2-3 πόντους μπροστά. Αυτές οι ομάδες, έχουν αθλητές με ποιότητα και δεν είναι εύκολο. Είμαι πολύ ευχαριστημένος απο τα παιδιά μου. Κάνανε μια κατάθεση ψυχής και έγινε ένα ματς το οποίο το ονειρευόμενουν και το είχα σκεφτεί.
Το δεύτερο σετ ήταν μεγάλο, αν εκεί είχαμε ψυχραιμία και είχαμε κάνει το 2-0 ίσως η εικόνα ήταν διαφορετική.
Η Σύρος, ήταν όμως τυχαία ομάδα, έδειξε και εκεί τη δύναμη της, διαχειρίστηκε σωστά κάποιες φάσεις.
Θέλω κάθε φορά, η ομάδα να κάνει ένα μικρό βήμα και να είναι χαρούμενη για αυτο που κάνει.
Με υπομονή, θα κατακτήσουμε το στόχο μας, να μείνουμε στην κατηγορία.
Ο ΟΦΗ βγαίνει πιο δυνατός απο αυτό το ματς. Τα παιδιά έδειξαν ψυχή και αυτός μας δίνει δύναμη για τη συνέχεια".
Μιχάλης Σαρικείσογλου (ακραίος ΟΦΗ): "Θέλω να δώσω συγχαρητήρια και στις δυο ομάδες. Θεωρώ ότι έγινε ένα πολύ ωραίο παιχνίδι και το ευχαριστήθηκε ο κόσμος. Για μας ήταν η καλύτερη εμφάνιση. Η Σύρος είναι στην πρώτη τετράδα των καλών ομάδων της Volley League. Πήραμε ένα βαθμό και κρατάμε και την προσπάθεια.
Στο δεύτερο σετ ήμασταν μπροστά 18-15 και ίσως με ηρεμία μπορούσαμε να πάρουμε το σετ και θα είχε άλλη έκβαση το παιχνίδι.
Παρ' όλα αυτά κρατάμε τον βαθμό και την προσπάθεια.
Θέλω να σταθώ ακόμη και σε κάτι άλλο.
Στην απώλεια του πατέρα του συμπαίκτη μας, Παρασκευά Τσέλιου.
Ηταν πολύ δύσκολο για όλους μας και για τον αθλητή.
Με.ίναμε χωρίς ένα παίκτη και επηρεαστήκαμε πολύ.
Θέλουμε να του αφιερώσουμε την εμφάνιση και τον βαθμό.
Είναι δυνατό παιδί και απο εβδομάδα θα είναι και πάλι μαζί μας.
Οτι κάναμε το αφιερώνουμε στον Παρασκευά.
Ratco Pavlisevits (Προπονητής Φοίνικα Σύρου): Συγχαρητήρια και στις δυο ομάδες. Ηταν ένα πολύ σκληρό παιχνίδι. Ξέραμε ότι ο ΟΦΗ είναι πολύ καλή ομάδα. Ξέραμε επίσης ότι παίζουν πολύ καλά στο γήπεδο τους και θα είναι για μας μια πρόκληση.
Κάναμε μεγάλη προσπάθεια. Είχαμε υπομονή ακόμα και όταν ο ΟΦΗ έπαιξε πολύ καλά στο παιχνίδι.
Είμαστε πολύ χαρούμενοι για αυτή τη νίκη. Εχουξε όμως πολύ δρόμο μπροστά μας.
Εχουμε κάνει ένα βήμα και πρέπει να προχωρήσουμε παρακάτω.
Σημαντικό ότι επιβιώσαμε στο δεύτερο σετ. Εκεί βάλαμε σε πρόβλημα τον αντίπαλο και δώσαμε στην ομάδα μας, ώθηση.
Ο Δημοσθένης Λινάρδος (κεντρικός Φοίνικα Σύρου): "Tο σημερινό παιχνίδι, ήταν πολύ κρίσιμο για μας. Είχαμε ένα δύσκολο ταξίδι. Πρέπει σιγά-σιγά να συγκεντρωθούμε παραπάνω. Ειδικά εγώ ήμουν σε άλλο γήπεδο, αλλά με κράτησαν οι συμπαίκτες μου και ο πορπονητής.
Συγχαρητήρια στον ΟΦΗ, έπαιξε πολύ καλύτερα απο ότι τον είχαμε δεί στο Λίγκ Καπ.
Το παιχνίδι ήταν σπάσιμο νεύρων,με φάσεις διαρκείας και διαφήμιση του βόλει.
Θέλω να πώ καλή συνέχεια στον ΟΦΗ για την προσπάθεια που κάνει στην κατηγορία, ως νεοφώτιστος.
Για μας, ένα βήμα παραπάνω είναι αυτή η νίκη και συνεχίζουμε.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Σε παιχνίδι διαφήμιση του βόλει ο ΟΦΗ πήρε τον πόντο, αλλά έχασε στο τάι-μπρέικ
Σε ένα παιχνίδι διαφήμιση του βόλει, που έγινε στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου, ο ΟΦΗ πήρε τον βαθμό στο επαρχιακό ντέρμπι με τον Φοίνικα Σύρου (ηττήθηκε με 3-2 στο ται-μπρέικ), αλλά κέρδισε το χειροκρότημα και τις εντυπώσεις για την εκπληκτική εμφάνιση που έκανε.
Ο ΟΦΗ έκανε την καλύτερη φετινή του εμφάνιση και απέναντι σε ένα σπουδαίο αντίπαλο, έδωσε τον καλύτερο του εαυτό.
Πήρε τον ένα βαθμό, σε ένα παιχνίδι που κρίθηκε στις λεπτομέρειες και συνεχίζει την προσπάθεια του.
Καθοριστικό στην έκβαση του αγώνα, ήταν το δεύτερο σετ, το οποιο αν έπαιρνε ο ΟΦΗ, ίσως η έκβαση του αγώνα, ήταν διαφορετική.
Το σετ κρίθηκε τελικά στον 28-30, και στην κυριολεξία έσπασαν καρδιές!
Ισως αν ήταν πιο συγκεντρωμένος στο ται-μπρέικ, θα μπορούσε να πάρει και τη νίκη, αλλά τελικά έμεινε με τον ένα βαθμό, που είναι πολύτιμος.
Ο ΟΦΗ με την εμφάνιση του πάντως, έδειξε, ότι γίνεται ολοένα και καλύτερος.
Οι παίκτες του ΟΦΗ, αφιέρωσαν την προσπάθεια που έκαναν στον συμπαίκτη τους, Παρασκευά Τσέλιο, ο οποίος έχασε τον πατέρα του μέσα στην εβδομάδα, ήταν στον πάγκο,λ αλλά δεν χρησιμοποιήθηκε από τον Δημήτρη Ζλατιλίδη.
Ο ΟΦΗ πήρε το πρώτο σετ, κάνοντας εντυπωσιακή εμφάνιση με 25-22.
Στο δεύτερο, είχε την ευκαιρία να κάνει το 2-0, αλλά το έχασε με 28-30.
Τι τρίτο σετ ανήκε στην Σύρο με 18-25.
Ο ΟΦΗ επανήλθε και με σπουδαία εμφάνιση στο τέταρτο σετ, ισοφάρισε σε 2-2 (25-20).
Όλα κρίθηκαν στο ται-μπρέικ, όπου ο Φοίνικας, ξεκίνησε με 4-10 και το καθάρισε σχετικά εύκολα με 15-8.
Τα σετ: 25-22, 28-30, 18-25, 25-20, 8-15.
ΟΦΗ (Zλατιλίδης): Moνιάκης, Ρουμελιωτάκης 16, Στοροζίλοφ 1, Κομητουδης, Κοσκινάς, Γκαράς, Καρατζάς 9, Καραμπαλί 17, Σαρικείσογλου 9, Τσούλαφιτς 26.