karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Σπουδαία νίκη για την ομάδα μπάσκετ του ΟΦΗ, η οποία πέρασε με νίκη απο τα Μελίσσια (58-66) και έδειξε χαρακτήρα μετά την εντός έδρας  ήττα απο το Μαρούσι, την περασμένη αγωνιστική.
Ο ΟΦΗ ήταν πίσω στο σκορ στο 30' (49-45), αλλά στο τελευταίο δεκάλεπτο, βρήκε τις λύσεις και καθάρισε αυτό το πολύ σημαντικό παιχνίδι, που κρατάει τον ΟΦΗ σε θέση ισχύος για την σωτηρία.
ΜΕΛΙΣΣΙΑ – ΟΦΗ 58-66
Δεκάλεπτα: 17-16, 35-35, 49-45, 58-66
Διαιτητές: Παντελίδης-Καρακάσης-Μαρινάκης
ΚΑΟ Μελισσίων (Δαγλας): Κυπαρίσσης 6 (1), Στεργίου, Οικονομόπουλος 4, Ζαραϊδώνης 14 (2), Τοπάλι, Παπαφλωράτος 5, Ζηρός 3, Καραβανάς 15, Βασιλόπουλος 1.
ΟΦΗ (Ράλλης): Λιανός 15 (1), Μποχωρίδης 14, Κριθινάκης 7 (1), Καραδολάμης 2, Αγαπιάδης 4,, Τασιούδης 7 (1), Πάλλης 3, Πετράκης 8 (2), Μπουμπάρης 6.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα της 10ης αγωνιστικής:
ΝΕ Μεγαρίδος – Αιγάλω 83-63
Μανδραϊκός – Δούκας 77-70
Πανερυθραϊκός – Ιωνικός ΝΦ 94-70
ΚΑΟ Μελισσίων – ΟΦΗ 58-66
Μαρούσι – Λοκρός Αταλάντης 73-63
Πρωτέας Β. – Πανελευσινιακός 78-56
Παπάγου – Πεντέλη 72-83
Εθνικός – Έσπερος 70-55
Η επόμενη Αγωνιστική (11η, 15/12)
Αιγάλεω – Εθνικός
Έσπερος – Μανδραϊκός
Δούκας – Πανερυθραϊκός
Ιωνικός ΝΦ – Παπάγου
ΟΦΗ – ΝΕ Μεγαρίδος
Λοκρός Αταλάντης – ΚΑΟ Μελισσίων
Πανελευσινιακός – Μαρούσι
Πεντέλη – Πρωτέας Βούλας
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ηταν ένα παιχνίδι διαφήμιση του βόλει.
Το μεγάλο επαρχιακό ντέρμπι της Volley League, ανάμεσα στον πρωτάρη της κατηγορίας ΟΦΗ και τον πολύ πιο έμπειρο Φοίνικα Σύρου, κρίθηκε στα 5 σετ,  βρήκε νικητή τον δεύτερο με 3-2 στο ται-μπρέικ και είχε στιγμές  που έκοβαν την ανάσα!
Το επίπεδο του βόλει πραγματικά πολύ υψηλό, με τον ΟΦΗ του Δημήτρη Ζλατιλίδη να κάνει την καλύτερη φετινή τoyεμφάνιση, απέναντι σε ένα αντίπαλο που είναι στο ΤΟP-5 του Ελληνικού βόλει.
 Ο ΟΦΗ άγγιξε τη μεγάλη νίκη.
 Προηγήθηκε με 1-0 σετ  με 25-22 και αν έπαιρνε και το δεύτερο το οποίο κρίθηκε στη  λεπτομέρεια, στο 28-30, θα είχε ένα μεγάλο αβαντάζ  για το σπουδαίο τρίποντο.
Η έμπειρη Σύρος, όμως, επιβίωσε στην κρίσιμη ώρα, έφερε το παιχνίδι στο 1-1 και με όπλο την ψυχολογία πήρε και το τρίτο σετ (18-25), κάνοντας το 1-2.
Ο ΟΦΗ αντέδρασε, έπαιξε σπουδαίο βόλει στο τέταρτο σετ και σήκωσε τους θεατές απο τα καθίσματα τους, για να τον χειροκροτήσουν στις σπουδαίες στιγμές που είχε και φωνάξουν δυνατά το σύνθημα «ΟΦΗ-ΟΦΗ», που δόνησε το παλατάκι του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου.
Το 25-20, έφερε τον ΟΦΗ στο 2-2 και όλα κρίθηκαν στο ται-μπρέικ, όπου η Σύρος εκμεταλευόμενη την εμπειρία της, με το 15-8 πήρε τους δυο πόντους και άφησε στον ΟΦΗ, τον ένα και πολύτιμο, απο τα δυο σετ, που πήρε στο σπουδαίο παιχνίδι.
Σε ένα ακόμη ματς,  στο «παλατάκι» του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου, η ατμόσφαιρα ήταν ζεστή.
Οι 300-400 φίλαθλοι που παρακολουθούν σταθερά τα παιχνίδια της ομάδας, το χάρηκαν και είναι σίγουρο, ότι θα συνεχίσουν να έρχονται και στα επόμενα παιχνίδια του ΟΦΗ.
Και σε αυτό το παιχνίδι, η εξέδρα είχε όμορφες παρουσίες καθώς το βόλει, συγκεντρώνει το ωραίο φύλλο.
Τέτοιες εμφανίσεις απο τον ΟΦΗ, είναι σίγουρο ότι θα τραβήξουν ακόμη περισσότερο κόσμο στη συνέχεια, στην παρθενική παρουσία του , στην μεγάλη κατηγορία, στην οποία μέχρι τώρα τα πηγαίνει αρκετά καλά και ο στόχος της παραμονής δείχνει εφικτός.
Ισως δε, ο ΟΦΗ μπορέσει να κοιτάξει και στην εξάδα, δηλαδή στα πλέι-οφ.
Ο ΟΦΗ πηγαίνει τώρα στην Αλεξανδρούπολη και θέλει το διπλό κόντρα στο νεανικό Εθνικο και κλείνει το ιστορικό για τον ίδιο 2019, που έφερε την άνοδο στην Volley League για πρώτη φορά στην ιστορία του, με ένα μεγάλο ντέρμπι κόντρα στον Ηρακλή, το Σάββατο 21 Δεκεμβρίου.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO της εκπομπής WINNER τηλεόρασης Creta όμορφες εικόνες απο το κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου.

Ο Παύλος Δερμιτζάκης επέστρεψε στο Γεντί Κουλέ, αυτή τη φορά ως αντίπαλος με την ομάδα της Καβάλας.

Στις δηλώσεις του, ο Καβαλιώτης τεχνικός συγκίνησε καθώς έκανε ιδαίτερη αναφορά στον Γιώργο Δεικτάκη που έφυγε πρόσφατα απο τη ζωή, παραδέχθηκε ότι η Καβάλα έπαιξε για να διεκδικήσει τις πιθανότητες πρόκρισης, αναφέρθηκε στην φάση του πέναλτι που ζήτησε η ομάδα του, αλλά και στην φάση του 90', με την μεγάλη ευκαιρία της Καβάλας.

Ο Παύλος Δερμιτζάκης ευχήθηκε τα καλύτερα στον οργανισμό του ΟΦΗ και επαίνεσαι τον Γιώργο Σίμο, για την δουλειά που κάνει στην κρητική ομάδα.

Γ.Κορτς

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Τη σκότωσε έξω απο το 16μετρο

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi