karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Στο τελευταίο παιχνίδι του πρώτου γύρου, ο ΟΦΗ έκλεισε με ήττα, αλλά και μέτρια εμφάνιση ένα πολύ πετυχημένο,για αυτόν πρώτο κομμάτι του πρωταθλήματος.
Αν και προηγήθηκε, ηττήθηκε στην Λαμία με 2-1, δείχνοντας την αδυναμία του, να πάρει αποτέλεσμα εκτός έδρας.
Η 13η αγωνιστική, ήταν...γρουσούζικη για τον ΟΦΗ, ο οποίος πέταξε μια καλή ευκαιρία για να πάρει βαθμό ή βαθμούς.
Ο ΟΦΗ πλήρωσε το πολύ κακό του δεύτερο ημίχρονο, στο οποίο δέχθηκε το γκολ της ήττας απο τον Δημούτσο (60'), σε ένα 45λεπτο που η Λαμία κυριάρχησε και είχε ευκαιρίες και για περισσότερα γκολ.
Αντίθετα ο ΟΦΗ, δεν έκανε τίποτα για να κυνηγήσει έστω τον βαθμό και είχε ένα παθητικό παιχνίδι στο δεύτερο ημίχρονο.
Το πρώτο μέρος ξεκίνησε ιδανικά για την κρητική ομάδα, η οποία προηγήθηκε στο 10' με πέναλτι που έκανε γκολ ο Ναμπί.
Στην φάση αυτή, οι αμυντικοί της Λαμίας σταμάτησαν και ζήτησαν οφσάιντ στον Μάνο, χωρίς να έχουν δίκιο. Ο επιθετικός του ΟΦΗ ανατράπηκε απο τον τερματοφύλακα της Λαμίας και ο διαιτητής Γκορτσίλας, αφού είδε τη φάση στο VAR, έδειξε την άσπρη βούλα.
Ο Ναμπί σκόραρε, αλλά υπέστη θλάση (!) στην εκτέλεση και αντικαταστάθηκε απο τον Σίμο, με τον Στάικο.
Ο ΟΦΗ κυνήγησε ένα δεύτερο γκολ με τον Μάνο και τον Σεμέντο να έχουν καλές ευκαιρίες, αλλά αντί να γίνει το 0-2, η Λαμία ισοφάρισε σε 1-1, με πέναλτι στο 43' που εκτέλεσε ο Τουράμ και κέρδισε ο Βασιλόγιαννης απο τον Κοροβέση.
Και σε αυτήν την περίπτωση ο διαιτητής πήρε την...βοήθεια του VAR για να αποφασίσει.
Ο ΟΦΗ έμεινε στα αποδυτήρια και η Λαμία που ήταν καλύτερη πέτυχε ένα ακόμη γκολ με τον Δημούρσο στο 60΄' και έκανε την ανατροπή.
Η Λαμία είχε ακόμη μια μεγάλη φάση με τον Τουράμ στο 81' για να κλειδώσει το παιχνίδι.
Ενώ ο ΟΦΗ, δεν απείλησε επιθετικά την αντίπαλη ομάδα, μέχρι το τελευταίο σφύριγμα του διαιτητή.
Οι συνθέσεις
Λαμία (Άκης Μάντζιος): Θεοδωρόπουλος, Βάντερσον, Πλιάτσικας, Αντέτζο, Δημούτσος, Ρόμανιτς (83’ Τζανετόπουλος), Μπεχαράνο, Τουράμ, Ντελ Πίνο (36’ Βασιλόγιαννης), Καραμάνος (94’ Σάλιακας), Σκόνδρας.
ΟΦΗ (Γιώργος Σίμος): Σωτηρίου, Μπράουν (66’ Κουτρουμπής), Μαρινάκης, Γιαννούλης, Κοροβέσης (79’ Φιγκεϊρέντο), Σακόρ, Νέιρα, Ναμπί (13’ λ.τρ. Στάικος), Τσιλιανίδης, Σεμέντο, Μάνος.
ΔΗΛΩΣΕΙΣ
Ο Γιώργος Σίμος ανέφερε στις δηλώσεις του στην συνέντευξη τύπου, ότι «στο πρώτο ημίχρονο ήμασταν καλύτεροι. Μας επηρέασε ο τραυματισμός του Ναμπί, αλλά και το γκολ της ισοφάρισης στο τέλος. Στο δεύτερο ημίχρονο δεν ήταν το ποδόσφαιρο που θέλουμε να βλέπουμε και να παίζουμε, παρασυρθήκαμε από τον τρόπο παιχνιδιού του αντιπάλου. Δεν έχω παράπονο από τους παίκτες μου. Χρειαζόμαστε χρόνο για να κάνουμε κάτι καλύτερο. Συνεχίζουμε. Συγχαρητήρια στην Λαμία για την νίκη».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Εβαλε το γκολ με πέναλτι, με το οποίο προηγήθηκε ο ΟΦΗ στη Λαμία και πάνω στους ...πανηγυρισμούς, έπαθε θλάση!

Ο Ναμπί είχε ενοχλήσεις στο δικέφαλο και η συμμετοχή του στο παιχνίδι ήταν αμφίβολη, όμως τελικά ξεκίνησε στην ενδεκάδα.

Στο ξεκίνημα του αγώνα ο ΟΦΗ κέρδισε πέναλτι με το Μάνο, ο Ναμπί το εκτέλεσε και έστειλε τη μπάλα στα δίχτυα για το το 1-0.

Στην φάση των πανηγυρισμών όμως, ένοιωσε ξανά τσίμπημα στον δικέφαλο, με αποτέλεσμα να γίνει αλλαγή και να τον αντικαταστήσει ο Στάικος.

Στο ιατρικό επιτελείο, του ΟΦΗ, υπάρχει φόβος για υποτροπή στον τραυματισμό του Ναμπί, ο οποίος προφυλάχθηκε απο το παιχνίδι με την Καβάλα, αλλά τελικά φαίνετα ότι δεν ήταν έτοιμος για να ξαναμπεί στο γήπεδο.

Η πρώτη εκτίμηση κάνει λόγο για θλάση κάτι που αν επιβεβαιωθεί, απο τις εξετάσεις που θα κάνει ο παίκτης, τότε θα μείνει εκτός για μεγαλύτερο διάστημα.

Ετσι, ο ΟΦΗ εκτός απο το παιχνίδι με τη Λαμία, έχασε και το Ναμπί, ο οποίος κάνει εξαιρετικό πρωτάθλημα, καθώς έχει σπουδαία ποιότητα, αλλά φάνηκε και απο πέρσι ότι έχει μια ευπάθεια με τους τραυματισμούς.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Ο ΟΦΗ πλήρωσε το κακό του δεύτερο ημίχρονο στη Λαμία (VIDEO)

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Για την τραγωδία στο γήπεδο του ΟΦΗ, με τον Γιώργο Δεικτάκη, αλλά και την μεγάλη του προσφορά στο χώρο του αθλητισμού και σε σημαντικά έργα που έγιναν στο γήπεδο του ΟΦΗ, αλλά και του ΠΟΑ, μίλησαν στην εκπομπή WINNER της τηλεόρασης CRETA,  o πρώην πρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ Νίκος Δουλουφάκης, ο οποίος έκανε …μεταγραφή, από τον ΠΟΑ, τον Γιώργο Δεικτάκη, (νωρίτερα ο εκλιπών ήταν πρόεδρος στην ομάδα του Ατσαλένιου) και τον τοποθέτησε διευθύνοντα σύμβουλο (!) της ΠΑΕ ΟΦΗ την περίοδο 1980-81, αλλά και ο πρώην πρόεδρος του ΠΟΑ Γιάννης Καλέμπουμπας, ο οποίος μίλησε για την αγάπη του Γιώργου Δεικτάκη για το προσφυγικό σωματείο, αλλά και για την συμβολή του, στην ανάπλαση του γηπέδου, ένα έργο πνοής για τον το σύλλογο. 

Οπως αποκάλυψε ο Νίκος Δουλουφάκης, ο Γιώργος Δεικτάκης, υπήρξε καθοριστικός ως παράγοντας του ΟΦΗ, ώστε να γίνουν τα μεγάλα έργα που έγιναν στο γήπεδο του ΟΦΗ την δεκαετία του '80 (κερκίδες, αποδυτήρια, χλοοτάπητας).

Τι ειρωνεία αλήθεια! Ο άνθρωπος που βοήθησε στην αναμόρφωση του Γεντί Κουλέ, να γράψει το τελευταίο κεφάλαιο της ζωής του, μέσα σε αυτό, μετά απο 4 περίπου δεκαετίες!

Καθοριστική ήταν όμως και η συμβολή του στην ανάπλαση του γηπέδου του ΠΟΑ και την τοποθέτηση του πλαστικού χλοοτάπητα ένα έργο ιστορικής σημασίας για το σύλλογο.

Ο πρόεδρος του ΠΟΑ, Γιάννης Καλέμπουμπας μίλησε για την παρέμβαση Δεικτάκη στον Υπουργό Αθλητισμού, για να λυθεί το ζήτημα.

Σημαντική, όμως  ήταν και η τοποθέτηση απο τον γιατρό του αγώνα ΟΦΗ-ΑΕΚ και πρόεδρο του ιατρικού συλλόγου Ηρακλείου Χάρη Βαβουρανάκη, ο οποίος μετέφερε όλες τις σοκαριστικές στιγμές, μετά την ανακοπή που υπέστη ο Γιώργος Δεικτάκης, στο γήπεδο του ΟΦΗ.

Ο Νίκος Δουλουφάκης ανέφερε για την τραγωδία με τον Γιώργο Δεικτάκη, στο γήπεδο του ΟΦΗ,  ότι "δεν θυμάμαι ποτέ όσα χρόνια ασχολούμαι με τον ΟΦΗ κάτι τέτοιο στο γήπεδο μας, όσα χρόνια θυμάμαι εγώ που δεν είναι και λίγα".

Και πρόσθεσε για τον εκλιπόντα ότι  "τον Γιώργο Δεικτάκη,  έβαλα στη θέση του διευθύνοντα συμβούλου το 1980-81. Με βοήθησε πολύ. Ηταν ένας δραστήριο άνθρωπος που ήθελε να προσφέρει στον τόπο του και έχω να θυμάμαι πολλά καλά από τη συνεργασία μας τα χρόνια εκείνα. Τον έκανα μεταγραφή από τον ΠΟΑ, που ήταν πρόεδρος. Του έδωσα τη θέση του διευθύνοντα συμβούλου, που ήταν πολύ σημαντικό πόστο. Το όνειρο του ήταν πάντα ο ΟΦΗ. Σε μια κρίσιμη περίοδο, όπου τα πράγματα ήταν πολύ δύσκολα. Στο γήπεδο του ΟΦΗ υπήρχαν λινάτσες γύρω-γύρω. Τότε για να κάνουν οι ποδοσφαιριστές μπάνιο, ζέσταινε νερό με τα ξύλα ο μακαρίτης ο Νίκος Μπούλος. Δύσκολες εποχές. Μεγάλη επιτυχία ότι πήραμε 37 εκατομμύρια δραχμές τότε από την Πολιτεία και έγιναν τα έργα στο γήπεδο.

Τα αποδυτήρια, οι κερκίδες, ο χλοοτάπητας. Η συμετοχή του Γιώργου Δεικτάκη σε αυτό ήταν πολύ σημαντική. Ο ΟΦΗ οφείλει πολλά και στον Γιώργο Δεικτάκη".

Για την σημαντική συμβολή του Γιώργου Δεικτάκη στον αθλητισμό, μίλησε όμως και ο πρώην πρόεδρος του ΠΟΑ, Γιάννης Καλέμπουμπας, αποκαλύπτοντας ότι η τοποθέτηση πλαστικού χλοοτάπητα στο γήπεδο του ΠΟΑ, ήταν έργο Δεικτάκη και αποτέλεσε ένα έργο πνοής για το προσφυγικό σωματείο.

Ο ιστορικός πρόεδρος του ΠΟΑ, ανέφερε για τον Γιώργο Δεικτάκη ότι "ο Γιώργος λειτουργούσε ανιδιοτελώς και έφυγε από την πολιτική, φτωχότερος από ότι μπήκε" και αναφέρθηκε στην συμβολή του εκλιπόντα στην ανάπλαση του γηπέδου του ΠΟΑ.

Οπως είπε ο κ. Καλέμπουμπας "ο Γιώργος Δεικτάκης υπήρξε και ποδοσφαιριστής στον ΠΟΑ, μετά τον ΟΦΗ. Μετά σπούδασε και όταν επέστρεψε ως επαγελματίας οδοντίατρος, δεν ξέχασε τον ΠΟΑ. Διοίκησε τον ΠΟΑ σαν πρόεδρος στα τέλη της δεκαετίας του ’70. Το 2004 το γήπεδο του ΠΟΑ μπήκε προπονητήριο στα Ολυμπιακά έργα. Δεν προλάβαμε να ολοκληρώσουμε τις εργασίες και τον χλοοτάπητα. Απευθυνθήκαμε σε αυτόν. Οποτε ζητήσαμε την βοήθεια του, την είχαμε.  Πήγαμε στον Υπουργό Αθλητισμού και λύθηκε το πρόβλημα λύθηκε που ήταν ένα έργο ζωής για το σύλλογο. Μπήκε ο πλαστικός τάπητας και ο σύλλογος ανέπτυξε τις ακαδημίες του. Ηταν ένας άνθρωπος που πισεύω θα λείψει από την κοινωνία του Ηρακλείου. Ειδικά σε εμάς στον ΠΟΑ στο Ατσαλένιο με τους δεσμούς που είχε. Ηταν από τους ανθρώπους που λέμε ότι όταν δίνουν δεν θυμούνται και όταν παίρνουν δεν ξεχνούν".

Ο πρόεδρος του ιατρικού συλλόγου Ηρακλείου και γιατρός του αγώνα ΟΦΗ-ΑΕΚ Χάρης Βαβουρανάκης, μετέφερε όλη την αγωνία στο γήπεδο του ΟΦΗ, μετά το περιστατικό. Ηταν απο τους ανθρώπους που έσπευσαν να δώσουν ιατρική βοήθεια. Οπως είπε "ήμουν στα αποδυτήρια όταν με ενημέρωσαν ότι υπάρχει ένα επείγον περιστατικό. Εφτασα κοντά και είχε ξεκινήσει ήδη η προσπάθεια αναζωογόνησης, από γιατρούς που ήταν στην κερκίδα και την συνδρομή των Σαμμαριτών. Ηταν ξακάθαρο από την αρχή ότι ήταν ένα σοβαρό περιστατικό. Παρά την γρήγορη μεταφορά του στο νοσοκομείο, ο Γιώργος Δεικτάκης κατέληξε".

Για το αν η χρήση δακρυγόνων, που είχε γίνει νωρίτερα μπορεί να επηρέασε τον Γιώργο Δεικτάκη, ο κ. Βαβουρανάκης ανέφερε ότι "αυτά είναι εκτιμήσεις και όχι ιατρικές προσεγγίσεις. Είναι μια τραγωδία για ένα άνθρωπο του αθλητισμού τον οποίο γνωρίζαμε όλοι. Εκανε μια ανακοπή και αυτό έδωσε την εικόνα και την κατάληξη που είχαμε".

Για το αν έχει ξαναζήσει ο γιατρός αντίστοιχο περιστατικό, σε γήπεδο, ανέφερε πως "όχι από πλευράς κερκίδας και θεωρώ τον εαυτό μου τυχερό, μέχρι προχθές. Ο Γιώργος ήταν και φίλος και το σοκ για όλους μας πολύ μεγάλο".

Δείτε στο παρακάτω VIDEO της τηλεόρασης Creta όλους τους διαλόγους στο WINNER για την τραγωδία με τον Γιώργο Δεικτάκη και τον σπουδαίο του ρόλο στον αθλητισμό της περιοχής.

 

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi