Για την τραγωδία στο γήπεδο του ΟΦΗ, με τον Γιώργο Δεικτάκη, αλλά και την μεγάλη του προσφορά στο χώρο του αθλητισμού και σε σημαντικά έργα που έγιναν στο γήπεδο του ΟΦΗ, αλλά και του ΠΟΑ, μίλησαν στην εκπομπή WINNER της τηλεόρασης CRETA, o πρώην πρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ Νίκος Δουλουφάκης, ο οποίος έκανε …μεταγραφή, από τον ΠΟΑ, τον Γιώργο Δεικτάκη, (νωρίτερα ο εκλιπών ήταν πρόεδρος στην ομάδα του Ατσαλένιου) και τον τοποθέτησε διευθύνοντα σύμβουλο (!) της ΠΑΕ ΟΦΗ την περίοδο 1980-81, αλλά και ο πρώην πρόεδρος του ΠΟΑ Γιάννης Καλέμπουμπας, ο οποίος μίλησε για την αγάπη του Γιώργου Δεικτάκη για το προσφυγικό σωματείο, αλλά και για την συμβολή του, στην ανάπλαση του γηπέδου, ένα έργο πνοής για τον το σύλλογο.
Οπως αποκάλυψε ο Νίκος Δουλουφάκης, ο Γιώργος Δεικτάκης, υπήρξε καθοριστικός ως παράγοντας του ΟΦΗ, ώστε να γίνουν τα μεγάλα έργα που έγιναν στο γήπεδο του ΟΦΗ την δεκαετία του '80 (κερκίδες, αποδυτήρια, χλοοτάπητας).
Τι ειρωνεία αλήθεια! Ο άνθρωπος που βοήθησε στην αναμόρφωση του Γεντί Κουλέ, να γράψει το τελευταίο κεφάλαιο της ζωής του, μέσα σε αυτό, μετά απο 4 περίπου δεκαετίες!
Καθοριστική ήταν όμως και η συμβολή του στην ανάπλαση του γηπέδου του ΠΟΑ και την τοποθέτηση του πλαστικού χλοοτάπητα ένα έργο ιστορικής σημασίας για το σύλλογο.
Ο πρόεδρος του ΠΟΑ, Γιάννης Καλέμπουμπας μίλησε για την παρέμβαση Δεικτάκη στον Υπουργό Αθλητισμού, για να λυθεί το ζήτημα.
Σημαντική, όμως ήταν και η τοποθέτηση απο τον γιατρό του αγώνα ΟΦΗ-ΑΕΚ και πρόεδρο του ιατρικού συλλόγου Ηρακλείου Χάρη Βαβουρανάκη, ο οποίος μετέφερε όλες τις σοκαριστικές στιγμές, μετά την ανακοπή που υπέστη ο Γιώργος Δεικτάκης, στο γήπεδο του ΟΦΗ.
Ο Νίκος Δουλουφάκης ανέφερε για την τραγωδία με τον Γιώργο Δεικτάκη, στο γήπεδο του ΟΦΗ, ότι "δεν θυμάμαι ποτέ όσα χρόνια ασχολούμαι με τον ΟΦΗ κάτι τέτοιο στο γήπεδο μας, όσα χρόνια θυμάμαι εγώ που δεν είναι και λίγα".
Και πρόσθεσε για τον εκλιπόντα ότι "τον Γιώργο Δεικτάκη, έβαλα στη θέση του διευθύνοντα συμβούλου το 1980-81. Με βοήθησε πολύ. Ηταν ένας δραστήριο άνθρωπος που ήθελε να προσφέρει στον τόπο του και έχω να θυμάμαι πολλά καλά από τη συνεργασία μας τα χρόνια εκείνα. Τον έκανα μεταγραφή από τον ΠΟΑ, που ήταν πρόεδρος. Του έδωσα τη θέση του διευθύνοντα συμβούλου, που ήταν πολύ σημαντικό πόστο. Το όνειρο του ήταν πάντα ο ΟΦΗ. Σε μια κρίσιμη περίοδο, όπου τα πράγματα ήταν πολύ δύσκολα. Στο γήπεδο του ΟΦΗ υπήρχαν λινάτσες γύρω-γύρω. Τότε για να κάνουν οι ποδοσφαιριστές μπάνιο, ζέσταινε νερό με τα ξύλα ο μακαρίτης ο Νίκος Μπούλος. Δύσκολες εποχές. Μεγάλη επιτυχία ότι πήραμε 37 εκατομμύρια δραχμές τότε από την Πολιτεία και έγιναν τα έργα στο γήπεδο.
Τα αποδυτήρια, οι κερκίδες, ο χλοοτάπητας. Η συμετοχή του Γιώργου Δεικτάκη σε αυτό ήταν πολύ σημαντική. Ο ΟΦΗ οφείλει πολλά και στον Γιώργο Δεικτάκη".
Για την σημαντική συμβολή του Γιώργου Δεικτάκη στον αθλητισμό, μίλησε όμως και ο πρώην πρόεδρος του ΠΟΑ, Γιάννης Καλέμπουμπας, αποκαλύπτοντας ότι η τοποθέτηση πλαστικού χλοοτάπητα στο γήπεδο του ΠΟΑ, ήταν έργο Δεικτάκη και αποτέλεσε ένα έργο πνοής για το προσφυγικό σωματείο.
Ο ιστορικός πρόεδρος του ΠΟΑ, ανέφερε για τον Γιώργο Δεικτάκη ότι "ο Γιώργος λειτουργούσε ανιδιοτελώς και έφυγε από την πολιτική, φτωχότερος από ότι μπήκε" και αναφέρθηκε στην συμβολή του εκλιπόντα στην ανάπλαση του γηπέδου του ΠΟΑ.
Οπως είπε ο κ. Καλέμπουμπας "ο Γιώργος Δεικτάκης υπήρξε και ποδοσφαιριστής στον ΠΟΑ, μετά τον ΟΦΗ. Μετά σπούδασε και όταν επέστρεψε ως επαγελματίας οδοντίατρος, δεν ξέχασε τον ΠΟΑ. Διοίκησε τον ΠΟΑ σαν πρόεδρος στα τέλη της δεκαετίας του ’70. Το 2004 το γήπεδο του ΠΟΑ μπήκε προπονητήριο στα Ολυμπιακά έργα. Δεν προλάβαμε να ολοκληρώσουμε τις εργασίες και τον χλοοτάπητα. Απευθυνθήκαμε σε αυτόν. Οποτε ζητήσαμε την βοήθεια του, την είχαμε. Πήγαμε στον Υπουργό Αθλητισμού και λύθηκε το πρόβλημα λύθηκε που ήταν ένα έργο ζωής για το σύλλογο. Μπήκε ο πλαστικός τάπητας και ο σύλλογος ανέπτυξε τις ακαδημίες του. Ηταν ένας άνθρωπος που πισεύω θα λείψει από την κοινωνία του Ηρακλείου. Ειδικά σε εμάς στον ΠΟΑ στο Ατσαλένιο με τους δεσμούς που είχε. Ηταν από τους ανθρώπους που λέμε ότι όταν δίνουν δεν θυμούνται και όταν παίρνουν δεν ξεχνούν".
Ο πρόεδρος του ιατρικού συλλόγου Ηρακλείου και γιατρός του αγώνα ΟΦΗ-ΑΕΚ Χάρης Βαβουρανάκης, μετέφερε όλη την αγωνία στο γήπεδο του ΟΦΗ, μετά το περιστατικό. Ηταν απο τους ανθρώπους που έσπευσαν να δώσουν ιατρική βοήθεια. Οπως είπε "ήμουν στα αποδυτήρια όταν με ενημέρωσαν ότι υπάρχει ένα επείγον περιστατικό. Εφτασα κοντά και είχε ξεκινήσει ήδη η προσπάθεια αναζωογόνησης, από γιατρούς που ήταν στην κερκίδα και την συνδρομή των Σαμμαριτών. Ηταν ξακάθαρο από την αρχή ότι ήταν ένα σοβαρό περιστατικό. Παρά την γρήγορη μεταφορά του στο νοσοκομείο, ο Γιώργος Δεικτάκης κατέληξε".
Για το αν η χρήση δακρυγόνων, που είχε γίνει νωρίτερα μπορεί να επηρέασε τον Γιώργο Δεικτάκη, ο κ. Βαβουρανάκης ανέφερε ότι "αυτά είναι εκτιμήσεις και όχι ιατρικές προσεγγίσεις. Είναι μια τραγωδία για ένα άνθρωπο του αθλητισμού τον οποίο γνωρίζαμε όλοι. Εκανε μια ανακοπή και αυτό έδωσε την εικόνα και την κατάληξη που είχαμε".
Για το αν έχει ξαναζήσει ο γιατρός αντίστοιχο περιστατικό, σε γήπεδο, ανέφερε πως "όχι από πλευράς κερκίδας και θεωρώ τον εαυτό μου τυχερό, μέχρι προχθές. Ο Γιώργος ήταν και φίλος και το σοκ για όλους μας πολύ μεγάλο".
Δείτε στο παρακάτω VIDEO της τηλεόρασης Creta όλους τους διαλόγους στο WINNER για την τραγωδία με τον Γιώργο Δεικτάκη και τον σπουδαίο του ρόλο στον αθλητισμό της περιοχής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
O … Mινώταυρος του ΟΦΗ, σκαρφαλώνει στα κάγκελα της Θύρας 4 και το Γεντί Κουλέ, παίρνει φωτιά.
Μικροί και μεγάλοι που βρίσκονται στο γήπεδο του ΟΦΗ, για το παιχνίδι με την ΑΕΚ, σπεύδουν με τα κινητά τους, να απαθανατίσουν την ιδιαίτερη αυτή έμπνευση των οργανωμένων φιλάθλων του ΟΦΗ, που έχει ρίζες από την Ελληνική μυθολογία και τον Κρητικό πολιτισμό.
Οι φωτογραφίες και τα VIDEO ανεβαίνουν εκατοντάδες στο διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πλημμυρίζουν με την εντυπωσιακή εικόνα, από τη θύρα 4.
Το κορεό των φιλάθλων του ΟΦΗ, έκανε ιδανική πρεμιέρα στο παιχνίδι με την ΑΕΚ.
Το Γεντί Κουλέ, έγινε ο σύγχρονος …λαβύρινθος της ΑΕΚ.
Ο ΟΦΗ έγινε Μινώταυρος και την κατασπάραξε!
Ο Μινώταυρος είχε, όμως αυτή τη φορά και ...βοηθό.
Ηταν ο Σεμέντο, ο οποίος με ένα φανταστικό γκολ, υπέγραψε τη μεγάλη ποδοσφαιρική βραδιά του ΟΦΗ.
Οσο για τον εμπνευστή του Μινώταυρου, οι οργανωμένοι οπαδοί λένε ότι δεν ήταν ιδέα ενός. Ηταν συνολική έμπνευση και προσπάθεια.
Χρειάστηκε πολύ δουλειά και αρκετά μερόνυχτα, ώστε να είναι έτοιμος για το παιχνίδι με την ΑΕΚ.
Εχει ύψος 12 μέτρα και πλάτος 6 μέτρα, και είναι ζωγραφιά πάνω σε πανί.
Στα πόδια του Μινώταυρου, ο οποίος έχει φορεσιά με σήμα του ΟΦΗ, υπάρχει η Κρήτη.
Και αν άναψαν κάποια βεγγαλικά, που ίσως φέρουν κάποιο πρόστιμο στην ομάδα, οι οργανωμένοι του ΟΦΗ λένε ότι αυτό είναι άδικο.
Κανένα βεγγαλικό δεν έπεσε στο γήπεδο και μέσα στον αγωνιστικό χώρο και οι άνθρωποι του ποδοσφαίρου θα πρέπει να αναθεωρήσουν, όπως λένε τις αποφάσεις τους πάνω σε αυτό, καθώς μοναδικός στόχος είναι η δημιουργία ποδοσφαιρικής ατμόσφαιρας και τίποτε άλλο.
Ο Μινώταυρος, μετά το παιχνίδι με την ΑΕΚ, ετοιμάζεται για την επόμενη εμφάνιση του, στα διαδοχικά σπουδαία παιχνίδια που έπονται στο γήπεδο Θόδωρος Βαρδινογιάννης με τον Αρη το Σάββατο 14 Δεκεμβρίου και με τον Παναθηναικό την Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου.
Ισως μέχρι τότε, οι φίλαθλοι του ΟΦΗ ετοιμάσουν και άλλες εκπλήξεις, στο πιο ποδοσφαιρικό γήπεδο της χώρας.
Δείτε παρακάτω το VIDEO της εκπομπής WINNER της τηλεόρασης Creta με τον...Μινώταυρο του ΟΦΗ.
Για το VIDEO χρησιμοποιήθηκαν και πλάνα απο το VIDEO που ανέβηκε στο επίσημο κανάλι της Θύρας 4.