Σε ένα ακόμη παιχνίδι της Volley League η ομάδα βόλει του ΟΦΗ, φιλοξένησε μια ομάδα της περιοχής μας, στο πλαίσιο της ανάπτυξης του βόλει στην Κρήτη.
Αυτή τη φορά ήταν η σειρά της ομάδας βόλει του Φιλαθλητικού, η οποία παρακολούθησε στο "παλατάκι" του Βαρδινογιάνειιου αθλητικού κέντρου, το δυνατό παιχνίδι με τον Φοίνικα Σύρου.
Τα κορίτσια το χάρηκαν καθώς παρακολούθησαν ένα παιχνίδι με βόλει υψηλού επιπέδου και ευχαρίστησαν τους ανθρώπους του ΟΦΗ, για την φιλοξενία.
Στόχος του ΟΦΗ, είναι να συνεχίσει να φιλοξενεί δωρεάν ομάδες απο όλο το νησί στα εντός έδρας παιχνίδια της ομάδας, στο πλαίσιο της προσπάθειας διάδοσης του βόλει στην Κρήτη.
Στην φωτογραφία τα κορίτσια του Φιλαθλητικού στην εξέδρα.
*Τη μετάθεση του αγώνα με τον Εθνικό Αλεξανδρούπολης για την Κυριακή (15/12, 8μμ), ζήτησε με έγγραφο του στην ΕΣΑΠ, ο ΟΦΗ.
Το αίτημα έγινε για συγκοινωνιακούς λόγους.
Στην 6η θέση της βαθμολογίας, βρίσκονται οι γυναίκες του ΟΦΗ στο πρωτάθλημα της Α' Εθνικής. Με τη νίκη στη Χαλκίδα, τα κορίτσια του ΟΦΗ, έκαναν άλμα στη βαθμολογία και ο στόχος της παραμονής είναι εφικτός.
Επόμενο παιχνίδι για τον ΟΦΗ, την Κυριακή (15/12, 3μμ) με τα Τρίκαλα στο γήπεδο του ΠΟΑ.
Τα αποτελέσματα της 7ης αγωνιστικής:
Kυριακή (8/12)
Ατρόμητος - Γιάννενα 2-0 (Ρόκομα, Παπαθεοδώρου)
ΠΑΟΚ - Ελπίδες Καρδίτσας 6-0 (Mπετανκούρ 2, Κακαμπούκη 2, Βαρδαλή, Μήτκου)
ΑΕΛ - Γλυφάδα 1-0 (Λάσκου)
Άβαντες Χαλκίδας - ΟΦΗ 0-1 (Koκοτσάκη)
Αγροτικός Αστέρας - Μεσολόγγι 0-1 (Λαζανά)
Τρίκαλα - Άρης 0-5 (Γεωργατζή, Μελισσού, Πελεκούδα, Τζόρτζεβιτς, Μανταντζή)
Η Βαθμολογία
(σε 7 αγώνες)
1. ΠΑΟΚ 21
2. Ατρόμητος 17
3. Άρης 16
4. Μεσολόγγι 13
5. Τρίκαλα 10
6. ΟΦΗ 9
7. Άβαντες Χαλκίδας 8
8. Αγροτικός Αστέρας 6
------------------------------
9. ΑΕΛ 6
10. Ελπίδες Καρδίτσας 5
11. Γλυφάδα 4
12. Γιάννενα 3
Επόμενη (8η) Αγωνιστική (15/12)
ΠΑΟΚ - Ατρόμητος
Γιάννενα - ΑΕΛ
Ελπίδες Καρδίτσας - Άβαντες Χαλκίδας
Γλυφάδα - Αγροτικός Αστέρας
ΟΦΗ - Τρίκαλα
Μεσολόγγι - Άρης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Σε ένα παιχνίδι διαφήμιση του βόλει, που έγινε στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου, ο ΟΦΗ πήρε τον βαθμό στο επαρχιακό ντέρμπι με τον Φοίνικα Σύρου (ηττήθηκε με 3-2 στο ται-μπρέικ), αλλά κέρδισε το χειροκρότημα και τις εντυπώσεις για την εκπληκτική εμφάνιση που έκανε.
Ο ΟΦΗ έκανε την καλύτερη φετινή του εμφάνιση και απέναντι σε ένα σπουδαίο αντίπαλο, έδωσε τον καλύτερο του εαυτό.
Πήρε τον ένα βαθμό, σε ένα παιχνίδι που κρίθηκε στις λεπτομέρειες και συνεχίζει την προσπάθεια του.
Καθοριστικό στην έκβαση του αγώνα, ήταν το δεύτερο σετ, το οποιο αν έπαιρνε ο ΟΦΗ, ίσως η έκβαση του αγώνα, ήταν διαφορετική.
Το σετ κρίθηκε τελικά στον 28-30, και στην κυριολεξία έσπασαν καρδιές!
Ισως αν ήταν πιο συγκεντρωμένος στο ται-μπρέικ, θα μπορούσε να πάρει και τη νίκη, αλλά τελικά έμεινε με τον ένα βαθμό, που είναι πολύτιμος.
Ο ΟΦΗ με την εμφάνιση του πάντως, έδειξε, ότι γίνεται ολοένα και καλύτερος.
Οι παίκτες του ΟΦΗ, αφιέρωσαν την προσπάθεια που έκαναν στον συμπαίκτη τους, Παρασκευά Τσέλιο, ο οποίος έχασε τον πατέρα του μέσα στην εβδομάδα, ήταν στον πάγκο,αλλά δεν χρησιμοποιήθηκε από τον Δημήτρη Ζλατιλίδη.
Ο ΟΦΗ πήρε το πρώτο σετ, κάνοντας εντυπωσιακή εμφάνιση με 25-22.
Στο δεύτερο, είχε την ευκαιρία να κάνει το 2-0, αλλά το έχασε με 28-30.
Το τρίτο σετ ανήκε στην Σύρο με 18-25.
Ο ΟΦΗ επανήλθε και με σπουδαία εμφάνιση στο τέταρτο σετ, ισοφάρισε σε 2-2 (25-20).
Όλα κρίθηκαν στο ται-μπρέικ, όπου ο Φοίνικας, ξεκίνησε με 4-10 και το καθάρισε σχετικά εύκολα με 15-8.