To Στάδιο Ελευθερίας είδε (επιτέλους) το φως του. Με ενέργειες της σημερινής διοίκησης του ΕΑΚΗ, αντικαταστάθηκαν οι παλιοί καμένοι προβολείς και τοποθετήθηκαν νέοι προβολείς Led τόσο στο ταρτάν όσο και στους κοινόχρηστους χώρους οι οποίοι χωρίς επαρκή φωτισμό ήταν άκρως επικίνδυνοι για τους διερχόμενους.
Μια καλή είδηση, για τα σωματεία τους αθλητές και τους αθλούμενους που χρησιμοποιούν καθημερινά στο στάδιο.
Στην ανακοίνωση της η Διοικούσα Επιτροπή του ΕΑΚΗ αναφέρει ότι:
Το Στάδιο Ελευθερίας ίσως είναι μακράν το πιο όμορφο χωροταξικά Εθνικό Στάδιο της χώρας μας. Αυτό δεν σημαίνει ότι το να παραμένει σκοτεινό το κάνει περισσότερο ελκυστικό. Το αντίθετο!!! Σε συνάντηση που είχαμε με τα σωματεία, δεσμευτήκαμε ότι άμεσα θα προσπαθήσουμε να βελτιώσουμε τον φωτισμό του Σταδίου και το κάναμε. Αντικαταστήσαμε τους παλαιούς καμένους προβολείς, με νέους προβολείς Led τόσο στο ταρτάν όσο και στους κοινόχρηστους χώρους οι οποίοι χωρίς επαρκή φωτισμό ήταν άκρως επικίνδυνοι για τους διερχόμενους. Δεν επαναπαυόμαστε, δεν είμαστε ικανοποιημένοι μόνο με αυτά. Είμαστε ακόμα στην αρχή! Έχουμε πολλά να προσφέρουμε και θα το κάνουμε! Θέλει όμως υπομονή, επιμονή και κατανόηση από όλους!!
Διοικούσα Επιτροπή ΕΑΚΗ


Για ένα ιδιοκτήτη "που δεν θυμάται που εδρεύει η ομάδα του", κάνει λόγο με ανακοίνωση του ο σύνδεσμος φίλων Εργοτέλη ''Alternatives'', με την οποία και εκφράζει την ανησυχία του για την φετινή πορεία της ομάδας στην Σούπερ Λίγκ 2.
Ο Αιγύπτιος Μάγκεντ Σάμι, έχει κόψει τις επισκέψεις στην Ελλάδα και μέσω...Καίρου, όπου διαμένει ενημερώνεται για τα συμβαίνοντα στον Εργοτέλη, απο τους ανθρώπους ποξυ έχδει τοποθετήσει στη διοίκηση της ομάδας.
Το ...διοικητικό κενό που εντοπίζεται απο την προσωπική απουσία του ιδιοκτήτη, έχει δημιουργήσει διάφορες ανησυχίες, για το μέλλον του Σάμι στον Εργοτέλη.
Ο Εργοτέλης, αγωνιστικά, είναι τρίτος απο το τέλος στην Σούπερ Λιγκ 2 και μέχει σήμερα δεν έχει δικαιώσει τις προσδοκίες, που υπήρχαν στο ξεκίνημα της σεζόν.
Στην ανακοίνωση τους, οι φίλοι του Εργοτέλη, αφήνουν αιχμές και για τον προπονητή Γιάννη Ταουσιάνη, τον οποίο επικρίνουν για τη δήλωση του εμτά την ήττα του Εργοτέλη στη Λιβαδειά, ότι ήταν ικανοποιημένος απο την εμφάνιση παρά την ήττα με 1-0.
Πάνω σε αυτό, αναφέρουν ότι "κορυφαία στιγμή, του «επιτυχημένου» πλάνου αποτελεί η δήλωση του σημερινού προπονητή μας μετά το πρόσφατο παιχνίδι στη Λειβαδιά, οπου δήλωσε ευχαριστημένος που σε όλο το παιχνίδι κάναμε μια φάση στο 60ο λεπτό.
Δήλωση που καταδεικνύει με τον πλέον πειστικό τρόπο, ποιο είναι το μέγεθος της ομάδας που έχει δημιουργηθεί τα τελευταία τρία χρόνια, ποιος ο στόχος της και ποιο το κίνητρο για να εμπνεύσει ποδοσφαιριστές, οπαδούς φίλους του Εργοτέλη".
Γενικά το κλίμα στον Εργοτέλη δεν είναι καλό και η ομάδα χρειάζεται αποτέλεσματα, ώστε να βρεί την ηρεμία της και να μπορέσει να συνεχίσει με καλύτερες προυποθέσεις τη φετινή δυσκολη σεζόν που την περιμένει.
Οι άνθρωποι της ομάδας πάντως λένε ότι η ομάδα δεν είναι τόσο κακή όσο δείχνει στο γήπεδο , απλά της λείπουν τα αποτελέσματα, ενώ τονίζουν ότι ο Εργοτέλης, θα μπορέσει να διεκικήσει την είσοδο του στα πλει-οφ.
Η ανακοίνωση των Alternatives:
''Φτάνουμε στο 1/3 της κανονικής διάρκειας ενός δύσκολου πρωταθλήματος με την ομάδα μας να έχει 4 ήττες, 3 νίκες και 1 ισοπαλία. Συγκομιδή που από μόνη της δεν λέει τίποτα, αν δεν δούμε τα υπόλοιπα..
Είναι η τρίτη σεζόν του τριετούς πλάνου ενός ιδιοκτήτη που δεν θυμάται που εδρεύει η ομάδα του, η οποία με δική του ευθύνη έχει αλλάξει τρεις προπονητές σε τρία χρόνια.
Κορυφαία στιγμή, του «επιτυχημένου» πλάνου αποτελεί η δήλωση του σημερινού προπονητή μας μετά το πρόσφατο παιχνίδι στη Λειβαδιά, οπου δήλωσε ευχαριστημένος που σε όλο το παιχνίδι κάναμε μια φάση στο 60ο λεπτό.
Δήλωση που καταδεικνύει με τον πλέον πειστικό τρόπο, ποιο είναι το μέγεθος της ομάδας που έχει δημιουργηθεί τα τελευταία τρία χρόνια, ποιος ο στόχος της και ποιο το κίνητρο για να εμπνεύσει ποδοσφαιριστές, οπαδούς φίλους του Εργοτέλη.
Όλα αυτά, έρχονται ως συμπλήρωμα της περσινής αφαίρεσης βαθμών καθώς και της απαγόρευσης μεταγραφών άνω των 23, και άλλων που δεν γράφονται προς το παρον (και) δημιουργούν μια κατάσταση αποσυσπειρωσης, που κάθε άλλο παρά εμπνέει μέσα και έξω από την ομάδα.
Εμείς, που προσπαθούμε να κρατάμε τη φλόγα αναμμένη, κόντρα στα σημεία των καιρών και κόντρα στο ρεύμα της πόλης, καλούμε τους παίκτες της ομάδας να ματώσουν για τη φανέλα, αρχής γενομένης από το παιχνίδι της Δράμας.
Καλούμε τον κάθε κιτρινόμαυρο οπαδό να αναλογιστεί μήπως η απουσία του, ειδικά φέτος, έχει δώσει το δικαίωμα να τον χλευάζουν "περαστικοί" και μη, από την ομάδα, αλλά και έξω από αυτήν...''
ΟΛΟΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ! 90 ΧΡΟΝΙΑ ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ! VENCEREMOS

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Εβαλε το γκολ με πέναλτι, με το οποίο προηγήθηκε ο ΟΦΗ στη Λαμία και πάνω στους ...πανηγυρισμούς, έπαθε θλάση!
Ο Ναμπί είχε ενοχλήσεις στο δικέφαλο και η συμμετοχή του στο παιχνίδι ήταν αμφίβολη, όμως τελικά ξεκίνησε στην ενδεκάδα.
Στο ξεκίνημα του αγώνα ο ΟΦΗ κέρδισε πέναλτι με το Μάνο, ο Ναμπί το εκτέλεσε και έστειλε τη μπάλα στα δίχτυα για το το 1-0.
Στην φάση των πανηγυρισμών όμως, ένοιωσε ξανά τσίμπημα στον δικέφαλο, με αποτέλεσμα να γίνει αλλαγή και να τον αντικαταστήσει ο Στάικος.
Στο ιατρικό επιτελείο, του ΟΦΗ, υπάρχει φόβος για υποτροπή στον τραυματισμό του Ναμπί, ο οποίος προφυλάχθηκε απο το παιχνίδι με την Καβάλα, αλλά τελικά φαίνετα ότι δεν ήταν έτοιμος για να ξαναμπεί στο γήπεδο.
Η πρώτη εκτίμηση κάνει λόγο για θλάση κάτι που αν επιβεβαιωθεί, απο τις εξετάσεις που θα κάνει ο παίκτης, τότε θα μείνει εκτός για μεγαλύτερο διάστημα.
Ετσι, ο ΟΦΗ εκτός απο το παιχνίδι με τη Λαμία, έχασε και το Ναμπί, ο οποίος κάνει εξαιρετικό πρωτάθλημα, καθώς έχει σπουδαία ποιότητα, αλλά φάνηκε και απο πέρσι ότι έχει μια ευπάθεια με τους τραυματισμούς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ο ΟΦΗ πλήρωσε το κακό του δεύτερο ημίχρονο στη Λαμία (VIDEO)