karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Ο ΟΦΗ σε ενά ακόμη εκτός έδρας παιχνίδι δεν πήρε τίποτε.

Αν και προηγήθηκε στη Λαμία με το πέναλτι του Ναμπί και είχε τις ευκαιρίες με Μάνο, Σεμέντο να "κλειδώσει" το παιχνίδι, τελικά ισοφαρίστηκε με πέναλτι του Τουράμ λίγο πριν την εκπνοή του ημιχρόνου, ενώ δέχθηκε ένα ακόμη γκολ στην επανάλληψη απο τον Δημούτσο και έχασε το παιχνίδι με 2-1.

Δεν εμφανίστηκε στο γήπεδο της Λαμίας ο ΟΦΗ στο δεύτερο ημίχρονο και οι γηπεδούχοι, πανηγύρισαν ένα μεγάλο τρίποντο για αυτούς και μάλιστα με ανατροπή.

Δείτε στο παρακάτω VIDEO τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Το...παράπονο του Σίμου

Παραμονές του αγώνα με τον Αρη, το ποδοσφαιρικό τμήμα του ΟΦΗ και οι υπάλληλοι της ομάδας, είχαν την ευκαιρία να περάσουν στιγμές χαλάρωσης στο καφέ "LOKAL" που βρίσκεται στο κέντρο της πόλης, ιδιοκτησίας του μέλους του Δ.Σ. της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Μιχάλη Μυλωνάκη.

Ο Μιχάλης ήταν και πάλι άριστος οικοδεσπότης και οι παίκτες του ΟΦΗ, είχαν την ευκαιρία αν ξεφύγουν για λίγο απο το στρες και το άγχος του αγωνιστικού ρυθμού, στην Χριστουγεννιάτικη γιορτή που διοργάνωσε και φέτος η ΠΑΕ.

Τo κλίμα στην ομάδα είναι πολύ καλό, παραμονές ενός σημαντικού αγώνα, στον οποίο ο ΟΦΗ, θέλει να επιστρέψει στις επιτυχίες, ώστε να διατηρηθεί στα υψηλά πατώματα του βαθμολογικού πίνακα.

Δείτε παρακάτω φωτογραφίες απο την οικογενειακή Χριστουγεννιάτικη βραδιά του ΟΦΗ στο LOKAL:

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

"This is class!" έγραψε στην προσωπική του σελίδα στο instagram ο ιδιοκτήτης της ΠΑΕ ΟΦΗ Μιχάλης Μπούσης, ο οποίος την Τρίτη το βράδυ βρέθηκε στο Μιλάνο και παρακολούθησε το παιχνίδι Ιντερ-Μπαρτσελόνα 1-2 για το Τσάμπιονς Λίγκ. " Μακάρι κάποια στιγμή να ειναι έτσι και στην Ελλάδα!" έγραψε ο κ. Μπούσης, o οποίος παρακολούθησε ένα παιχνίδι στο οποίο έγινε ιστορικό ρεκόρ εσόδων για το Ιταλικό ποδόσφαιρο, καθώς η Ιντερ, έβαλε στα ταμεία της απο τις εισπράξεις του αγώνα, 8 εκαττομύρια ευρώ (!).

Η παρουσία του Μπούση στην Ευρώπη και στο σχετικά κοντινό Μιλάνο, αφήνει ορθάνοιχτο το ενδεχόμενο, να τον δούμε και στην εξέδρα του Γεντί Κουλέ, στο παιχνίδι του Σαββάτου με τον Αρη, το οποίο έχει μεγάλη σημασία για τον ΟΦΗ.

Ο ιδιοκτήτης της ΠΑΕ, έχει δείξει και στο παρελθόν ότι στα...δύσκολα κάνει την εμφάνιση του και με την θετική του ενέργεια, προσφέρει ένα σημαντικό κίνητρο στην ομάδα και στους παίκτες.

Ισως το ίδιο, συμβεί και αυτή τη φορά.

Δεν αποκλείεται εκτός απο το παιχνίδι του ΟΦΗ με τον Αρη, η άφιξη Μπούση να έχει να κάνει και με την προσεχή Γενική Συνέλευση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, η οποία πήρε αναβολή για την Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου, στην οποια κύριο θέμα είναι η αύξηση μετοχικού κεφαλαίου μέχρι 1,5 εκ. ευρώ.

Η Γενική Συνέλευση αναβλήθηκε μετά απο αίτημα της οικογένειας Παλυβού προκειμένου να ενημερωθεί για τα θέματα της Γενικής Συνέλευσης.

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi