Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Πριν το παιχνίδι με τον ΟΦΗ ήταν αήττητος. Μετρούσε σε 7 παιχνίδια με τον Αρη, 3 νίκες και 4 ισοπαλίες.
Στο Γεντί Κουλέ, υποτάχθηκε όμως και αυτός.
Η πρώτη ήττα του Γερμανού προπονητή του Αρη, Μίχαελ Ενιγκ στον πάγκο της ομάδας, έφερε γκρίνια, ατους κίτρινους και έντονη κριτική για τις επιλογές του στο Γεντί Κουλέ.
Ο τεχνικός του Αρη, δεν δικαιώθηκε με το επιθετικό 4-4-2 και ειδικά στο δεύτερο ημίχρονο, ον ΟΦΗ με τον παραπάνω παίκτη στο κέντρο, του έβαλε μεγάλα προβλήματα στην άμυνα του.
Και στην επίθεση όμως, ο Ιντέγιε, αν και σκόραρε ένα εύκολο γκολ στο Γεντί Κουλέ, ήταν σκέτη...απογοήτευση.
Πιο...αργός και απο το θάνατο!
Πιο βαρύς και απο το... συμβόλαιο του (κάτι λένε οι Αρειανοί για 500 χιλ. ευρώ!).
Ο Γερμανός προπονητής δεν δικαιώθηκε ούτε απο την αλλαγή του Μπρούνο Γκάμα, με το παιχνίδ στο 1-1, ενώ δεν τον βοήιησε και η μέτρια εικόνα του πιο φορμαρισμένου του παίκτη, του Φετφατζίδη, ο οποίος κινήθηκε στα...ρηχά στο Γεντί Κουλέ.
Γενικά, ο Αρης, αν και προηγήθηκε στο Γεντί Κουλέ, ουδέποτε στο παιχνίδι κατάφερε να πάρει τον έλεγχο του αγώνα.
Ενώ και ο Γερμανός τεχνικός, αλλά και οι παίκτες του, απέτυχαν βέβαια να διαχειριστούν τον 0-1.
Το 1-1 του πρώτου ημιχρόνου, έμοιαζε δίκαιο, αλλά η εικόνα του Αρη (και του ΟΦΗ φυσικά) στο δεύτερο ημίχρονο, ήταν το ...κάτι άλλο!
Ο ΟΦΗ μπήκε με χίλια στο γήπεδο, ενώ ο Αρης έμεινε στα αποδυτήρια.
Δεν πάτησε καθόλου το χορτάρι του Γεντί Κουλέ στο δεύτερο ημίχρονο και ο ΟΦΗ έκανε πάρτι.
Ο Ενιγκ επιχείρησε να αιτιολογήσει το "στραπάτσο" του Αρη, λέγοντας ότι «όταν χάνεις δεν μπορείς να είσαι ικανοποιημένος. Στο πρώτο ημίχρονο ήμασταν καλοί δημιουργήσαμε ευκαιρίες. Σε μια στατική φάση στο β’ μέρος δεχθήκαμε το γκολ. Μετά βγήκαμε ψηλά και ο αντίπαλος σε μια αντεπίθεση σκόραρε. Προσπαθήσαμε, αλλά κάποιες φορές τα καταφέρνεις και κάποιες όχι. Κι αυτή ήταν η ιστορία του αγώνα».
Αλλά παραδέχθηκε ότι «δεν είναι εύκολο να κερδίσεις εδώ».
Εδώ, είναι Γεντί Κουλέ...

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ευχάριστα νέα για το Τυμπάκι και την Μεσαρά.
Με δήλωση του ο Υφυπουργός Αθλητισμού Λευτέρης Αυγενάκης, έκανε γνωστό ότι έχουν ήδη προχωρήσει οι διαδικασίες για την κατασκευή ενός κλειστού γυμναστηρίου στην περιοχή, το οποίο και θα τονώσει τον αθλητισμό, την Μεσαράς.
Το έργο θα είναι συνολικού προϋπολογισμού 2.890.000€, και έχει ήδη ενταχθεί στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων 2019.
Οσοι διαβάζουν την στήλη, είχαμε αναγγείλει εδώ και καιρό ότι ο Αυγενάκης με τους φορείς του Ηρακλείου, φαίνεται να έχουν συμφωνήσει για την κατασκευή ενός κλειστού γυμναστηρίου, αλλά και ενός κολυμβητηρίου, που έχει μεγάλη ανάγκη η πόλη.
Το κλειστό γυμναστήριο, πήγε στο Τυμπάκι και γενικά στη Μεσαρά, που είναι και τόπος καταγωγής του Υπουργού.
Απομένει να δούμε που θα πάει το κολυμβητήριο, πιθανότατα σε κάποια περιοχή που αναζητείται κοντά στο Ηράκλειο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Το πρώτο αθλητικό έργο του Λευτέρη στο Ηράκλειο και κάποιες ειλημμένες αποφάσεις

Tου Γιώργου Κορτσιδάκη
«Δουλεύω πολύ σκληρά και όταν θα φτάσω στο σημείο που θέλω, ο κόσμος του ΟΦΗ θα το καταλάβει» τονίζει ο Βαγιεμπά Σακόρ. Ο 23χρονος Νορβηγός μέσος του ΟΦΗ, με καταγωγή από την Λιβερία, φιλοξενήθηκε στην εκπομπή WINNER της τηλεόρασης Creta και μίλησε για τον ΟΦΗ, τον πολύ καλό πρώτο γύρο της κρητικής ομάδας που είναι σταθερά στην πρώτη εξάδα του πρωταθλήματος, τον εαυτό του, τους στόχους που θέτει ο ίδιος και τη ζωή στο Ηράκλειο.
Ο Σακόρ που μεγάλωσε ποδοσφαιρικά στις ακαδημίες της Γιουβέντους και ήρθε στον ΟΦΗ μετά απο μια γεμάτη χρονιά στην Γκέντεμποργκ, με υψηλές προσδοκίες απο τους ανθρώπους της ομάδας τονίζει για τις τελευταίες εμφανίσεις του ότι "τα πάντα είναι ρυθμός. Και σιγά-σιγά προσπαθώ να δείξω καλύτερα πράγματα", επισημαίνοντας την σημασία, να έχει συνεχόμενα παιχνίδια στα πόδια του.
Για τους στόχους του ΟΦΗ και το φαβορί στο Ελληνικό πρωτάθλημα, λέει χαμογελαστά "γιατί όχι ο ΟΦΗ! Παίζουμε φανταστικό ποδόσφαιρο και όλα συμβαίνουν στο ποδόσφαιρο!",
Ενώ για τους δικούς του στόχους, επισημαίνει πως "θέλω να γίνω όσο καλύτερος μπορώ. Είτε είναι με τον ΟΦΗ, είτε είναι με τη Ρεάλ! Οσο ψηλότερα γίνεται. Ποδόσφαιρο είναι ποτέ δεν ξέρεις τι θα γίνει".
Για το αν είναι ευχαριστημένος απο τη δική του παρουσία ένα χρόνο στον ΟΦΗ, τονίζει πως "δεν είμαι ακόμη τόσο ευχαριστημένος με τον εαυτό μου. Δουλεύω σκληρά. Εχω πολλά να δείξω ακόμη. Την στιγμή που θα είμαι ευχαριστημένος, θα το δεί ο κόσμος και θα το καταλάβει".
Οι σοβαρές απώλειες του ΟΦΗ με τους τραυματίες Μεγιαδο και Ναμπί, φέρνουν τον Σακόρ, στο προσκήνιο και όπως λέει ο ίδιος "είμαστε ομάδα. Ο Ναμπί είναι έξω και αυτό είναι κακό για την ομάδα. Είναι σημαντικός παίκτης. Θα κάνουμε ότι μπορούμε οι υπόλοιποι για να πάρουμε τους βαθμούς που θέλουμε είτε μέσα, είτε έξω".
Κάνοντας ένα απολογισμό για πρώτο γύρο του ΟΦΗ στην Σούπερ Λίγκ, ο Σακόρ λέει ότι "τα πάμε πολύ καλά. Εχουμε παίξει φανταστικό ποδόσφαιρο και όλοι μιλάνε για αυτό. Θα συνεχίσουμε να βελτιωνόμαστε. Είμαστε πολύ καλή ομάδα , έχουμε πολύ καλούς παίκτες, δουλεύουμε σκληρά και το εισπράττουμε. Είναι ποδόσφαιρο, όλα είναι πιθανά. Είμαστε στις τοπ-6 ομάδες και εμείς βλέπουμε παιχνίδι με παιχνίδι, εβδομάδα με την εβδομάδα. Αυτό που μας ενδιαφέρει είναι η πρόοδος".
Για την ήττα του ΟΦΗ στη Λαμία ο Σακόρ, τονίζει ότι "σε κανένα δεν αρέσει να χάνει. Μπορούσαμε να το κερδίσουμε το παιχνίδι αυτό. Ημουν πολύ τσαντισμένος μετά, τόσο εγώ, όσο και όλοι οι παίκτες. Αν είχαμε κάνει το 0-2 θα είχαμε σκοτώσει το παιχνίδι. Κρίμα που δεν βάλαμε ένα δεύτερο γκολ στο πρώτο ημίχρονο".
Ωστόσο, παραδέχεται την αδυναμία του ΟΦΗ να πάρει αποτέλεσμα εκτός έδρας, καθώς έχει μόνο μια νίκη επί του Παναθηναικού και μια ισοπαλία με τον Αρη, πριν απο ένα ολόκληρο γύρο. Οπως λέει "δεν έχουμε βελτιωθεί τόσο ώστε να παίρνουμε αποτελέσματα εκτός έδρας. Το έχουμε κάνει μόνο με τον Παναθηναικό. Εύχομαι να επιστρέψουμε και στις νίκες εκτός έδρας".
Για τα δυο προσεχή παιχνίδια με Αρη και Παναθηναικό, ο Σακόρ, λέει ότι "σαν ποδοσφαιριστής ο στόχος είναι οι νίκες με κάθε τρόπο. Σαν ομάδα θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο".
Για το αν το Κύπελλο Ελλάδος μπορεί να είναι ένας στόχο για τον ΟΦΗ, λέει πως "το Κύπελλο είναι σημαντικό για μας. Θέλουμε να κερδίσουμε και αυτό".
Για το τι σκέφτηκε όταν δέχθηκε το πρώτο τηλεφώνημα για να παίξει ποδόσφαιρο στην Ελλάδα, είπε ότι "είπα αμέσως ναι. Είναι μια νέα πρόκληση για μένα. Θέλω να παίρνω ρίσκα. Είπα γιατί όχι να μην παίξω στην Ελλάδα.
Ενώ για την ζωή στην Κρήτη, τονίζει ότι "μου αρέσουν οι άνθρωποι. Είναι τόσο φιλικοί, για ένα ξένο που έρχεται. Τον παίρνουν στο σπίτι τους. Είναι πολύ σημαντικό αυτό".
Δείτε στο παρακάτω VIDEO απο την εκπομπή WINNER της τηλεόρασης Creta όλη τη συνέντευξη του Βαγιεμπά Σακόρ.