
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο διαιτητής Κομίνης θα σφυρίξει το παιχνίδι του Σαββάτου, ΟΦΗ-Αρης.
Είναι ο διαιτητής, που σφύριξε το περσινό μπαράζ ΟΦΗ-Πλατανιάς 3-2 στο οποίο ο ΟΦΗ έμεινε κατηγορία με το γκολ του Ναμπί στην εκπνοή.
Φέτος σφύριξε στο Λάρισα-ΟΦΗ 3-2, παιχνίδι στο οποίο ο ΟΦΗ προηγήθηκε με 2-0 αλλά έχασε.
Ο Κομίνης, είχε συζητηθεί πολύ, για το παιχνίδι ΠΑΟΚ-ΑΕΚ, που έκρινε το πρωτάθλημα.
Αρχικά, είχε ακυρώσει το γκολ του ΠΑΟΚ, είχαμε την εισβολή του Σαββίδη στο γήπεδο με το όπλο στη μέση και μετά το μέτρησε στα αποδυτήρια!
Γενικά, θεωρείται απο τις "καλές" σφυρίχτρες ,στο γενικά χαμηλό επίπεδο διαιτητών, που έχουμε στην Ελλάδα.
Ευχή όλων, είναι και το Σάββατο στο Γεντί Κουλέ να κάνει μια καλή διαιτησία, σε ένα πολύ ανταγωνιστικό παιχνίδι και για τις δυο ομάδες, που έχουν υψηλούς στόχους.
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Το παιχνίδι ΟΦΗ-Αρης 3-1 και ένας ακόμη θρίαμβος του ΟΦΗ στο Γεντί Κουλέ, είχε μόλις ολοκληρωθεί.
Ο Γιώργος Σίμος είχε τελειώσει τις δηλώσεις του στη NOVA και βάδιζε προς τα αποδυτήρια.
Ο κόσμος που είχε μείνει στο γήπεδο, άρχισε να τον αποθεώνει.
Ο νεαρός τεχνικός ανταπέδωσε με ένα χειροκρότημα και μια χειρονομία σαν "ευχαριστώ" με τη σεμνότητα που τον διακρίνει και κατέβηκε την καταπακτή, για να πάει στα αποδυτήρια.
Ο Σίμος ήταν για μένα το πρόσωπο του αγώνα ΟΦΗ-Αρης.
Γιατί, η νίκη-θρίαμβος του ΟΦΗ, εν μέσω μιας καταιγίδας προβλημάτων, είχε την υπογραφή του νεαρού προπονητή.
Χωρίς τους Μεγιάδο και Ναμπί, αλλά και χάνοντας στα μισά του αγώνα τον καλύτερο του παίκτη (Σεμέντο), παρουσίασε μια ομάδα στο δεύτερο ημίχρονο, που ισοπέδωσε τον Αρη.
Αμφιβάλω, αν ο Γερμανός προπονητής Ενιγκ του Αρη, που ήταν αήττητος 7 παιχνίδια πριν την αναμέτρηση του Γεντί Κουλέ, κατάλαβε απο ...που του ήρθε η κατραπακιά!
Ο Αρης, φάνηκε να τα έχει χαμένα στο δεύτερο ημίχρονο και αν η μπάλα έκανε το χατίρι του Φιγκειρέδο στη φάση με το δοκάρι για το 4-1, θα μιλούσαμε για ένα τεράστιο θρίαμβο και ίσως με περισσότερα γκολ.
Ο Σίμος πήρε την "ταυτότητα" του συναδέλφου του, με κάποιους "ξεχασμένους" παίκτες.
Ο Βαζ, φαινόταν "φευγάτος" καθώς τελευταία έμενε συνεχώς εκτός αποστολής.
Ο Σίμος σε μια απόφαση-έκπληξη τον έβαλε στην ενδεκάδα, ο Πορτογάλος σκόραρε και αποδείχθηκε παίκτης -κλειδί, καθώς η φάση του 1-1 είναι καθοριστική στην έκβαση του αγώνα.
Ο Σεμέντο τραυματίζεται στο 35' και ο Σίμος εμπιστεύεται το νεαρό Φερέιρα, που επίσης είναι φέτος μεταξύ πάγκου και εξέδρας.
Ο μικρός σκοράρει το 2-1 και γίνεται η "χρυσή αλλαγή" του ματς, αλλά και μια ακόμη δικαίωση του προπονητή.
Ο Σίμος πιστώνεται ακόμη, την επιμονή στον Σακόρ, ο οποίος στα παιχνίδια με ΑΕΚ, Λαμία (πρώτο ημίχρονο) και με τον Αρη, ήταν πολύ καλός και η εικόνα του, αποτελεί μια καλή παρηγορία για το μεγάλο κενό που έχουν αφήσει οι Μεγιάδο και Ναμπί στην μεσαία γραμμή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τι είπε ο Σίμος για τις μεταγραφές