karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Ο διαιτητής Κομίνης θα σφυρίξει το παιχνίδι του Σαββάτου, ΟΦΗ-Αρης.
Είναι ο διαιτητής, που σφύριξε το περσινό μπαράζ ΟΦΗ-Πλατανιάς 3-2 στο οποίο ο ΟΦΗ έμεινε κατηγορία με το γκολ του Ναμπί στην εκπνοή.
Φέτος σφύριξε στο Λάρισα-ΟΦΗ 3-2, παιχνίδι στο οποίο ο ΟΦΗ προηγήθηκε με 2-0 αλλά έχασε.

Ο Κομίνης, είχε συζητηθεί πολύ, για το παιχνίδι ΠΑΟΚ-ΑΕΚ, που έκρινε το πρωτάθλημα.

Αρχικά, είχε ακυρώσει το γκολ του ΠΑΟΚ, είχαμε την εισβολή του Σαββίδη στο γήπεδο με το όπλο στη μέση και μετά το μέτρησε στα αποδυτήρια!

Γενικά, θεωρείται απο τις "καλές" σφυρίχτρες ,στο γενικά χαμηλό επίπεδο διαιτητών, που έχουμε στην Ελλάδα.

Ευχή όλων, είναι και το Σάββατο στο Γεντί Κουλέ να κάνει μια καλή διαιτησία, σε ένα πολύ ανταγωνιστικό παιχνίδι και για τις δυο ομάδες, που έχουν υψηλούς στόχους.

 

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Το παιχνίδι ΟΦΗ-Αρης 3-1 και ένας ακόμη θρίαμβος του ΟΦΗ στο Γεντί Κουλέ, είχε μόλις ολοκληρωθεί.

Ο Γιώργος Σίμος είχε τελειώσει τις δηλώσεις του στη NOVA και βάδιζε προς τα αποδυτήρια.

Ο κόσμος που είχε μείνει στο γήπεδο, άρχισε να  τον αποθεώνει.

Ο νεαρός τεχνικός ανταπέδωσε με ένα χειροκρότημα και μια χειρονομία σαν "ευχαριστώ" με τη σεμνότητα που τον διακρίνει και κατέβηκε την καταπακτή, για να πάει στα αποδυτήρια.

Ο Σίμος ήταν για μένα το πρόσωπο του αγώνα ΟΦΗ-Αρης.

Γιατί, η νίκη-θρίαμβος του ΟΦΗ, εν μέσω μιας καταιγίδας προβλημάτων, είχε την υπογραφή του νεαρού προπονητή.

Χωρίς τους Μεγιάδο και Ναμπί, αλλά και χάνοντας στα μισά του αγώνα τον καλύτερο του παίκτη (Σεμέντο), παρουσίασε μια ομάδα στο δεύτερο ημίχρονο, που ισοπέδωσε τον Αρη.

Αμφιβάλω, αν ο Γερμανός προπονητής Ενιγκ του Αρη, που ήταν αήττητος 7 παιχνίδια πριν την αναμέτρηση του Γεντί Κουλέ, κατάλαβε απο ...που του ήρθε η κατραπακιά!

Ο Αρης, φάνηκε να τα έχει χαμένα στο δεύτερο ημίχρονο και αν η μπάλα έκανε το χατίρι του Φιγκειρέδο στη φάση με το δοκάρι για το 4-1, θα μιλούσαμε για ένα τεράστιο θρίαμβο και ίσως με περισσότερα γκολ.

Ο Σίμος πήρε την "ταυτότητα" του συναδέλφου του, με κάποιους "ξεχασμένους" παίκτες.

Ο Βαζ, φαινόταν "φευγάτος" καθώς τελευταία έμενε συνεχώς εκτός αποστολής.

Ο Σίμος σε μια απόφαση-έκπληξη τον έβαλε στην ενδεκάδα, ο Πορτογάλος σκόραρε και αποδείχθηκε παίκτης -κλειδί, καθώς η φάση του 1-1 είναι καθοριστική στην έκβαση του αγώνα.

Ο Σεμέντο τραυματίζεται στο 35' και ο Σίμος εμπιστεύεται το νεαρό Φερέιρα, που επίσης είναι φέτος μεταξύ πάγκου και εξέδρας.

Ο μικρός σκοράρει το 2-1 και γίνεται η "χρυσή αλλαγή" του ματς, αλλά και μια ακόμη δικαίωση του προπονητή.

Ο Σίμος πιστώνεται ακόμη, την επιμονή στον Σακόρ, ο οποίος στα παιχνίδια με ΑΕΚ, Λαμία (πρώτο ημίχρονο) και με τον Αρη, ήταν πολύ καλός και η εικόνα του, αποτελεί μια καλή παρηγορία για το μεγάλο κενό που έχουν αφήσει οι Μεγιάδο και Ναμπί στην μεσαία γραμμή.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Τι είπε ο Σίμος για τις μεταγραφές

 

 

 

 

 

 

 

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Βγήκε απο τη...ναφθαλίνη και με ένα υπέροχο γκολ στο παιχνίδι με τον Αρη (το γκολ της ισοφάρισης στο 3-1), δικαίωσε τον προπονητή του, που τον έβαλε στο βασικό σχήμα.
Ο Ρικάρντο Βαζ, αποκτήθηκε πέρσι απο τον ΟΦΗ, αλλά φέτος είναι μεταξύ πάγκου και εξέδρας.
Μάλιστα το τελευταίο διάστημα ήταν σε αρκετά παιχνίδια εκτός αποστολής και είχαν εκφραστεί και ερωτηματικά για το μέλλον του στην ομάδα.
Λόγω της απουσίας του Ναμπί, ο Σίμος τον έβαλε βασικό και δικαιώθηκε.
Ο Βαζ έβαλε ένα γκολ, έτρεξε πολύ στο γήπεδο και γενικά είχε μια αρκετά καλή παρουσία στο παιχνίδι.
Ηταν μια απο τις "αποκαλύψεις" του ΟΦΗ στην αναμέτρηση και όπως είπε ο ίδιος στη NOVA μετά το ματς "είχα να παίξω και αρκετό καιρό. Με βοήθησαν πολύ και οι συμπαίκτες μου. Νιώθω πολύ καλά που έπαιξα. Πέτυχα ένα γκολ και είμαι πολύ χαρούμενος. Θέλω να συνεχίζω να παίζω".
Ο Βαζ πήρε αυτοπεποίθηση απο την εμφάνιση του αυτή και θέτει πλέον γερή υποψηφιότητα, ώστε να είναι βασικός και στα προσεχή παιχνίδια του ΟΦΗ, με Παναθηναικό και Παναιτωλικό (Τετάρτη-Κυριακή), στα οποία ο ΟΦΗ δεν θα έχει ξανά τους Ναμπί και Μεγιάδο και πιθανότατα και τον Σεμέντο, που έγινε εναγκαστική αλλαγή λόγω τραυματισμού στον ώμο στο παιχνίδι με τον Αρη.
Με τη σειρά του, ο Κώστας Γιαννούλης που ήταν "βράχος" στην άμυνα του ΟΦΗ στο παιχνίδι με τον Αρη ανέφερε ότι  "έμείς δεν φοβόμαστε κανένα. Χαιρόμαστε που μιλάνε όλοι για εμάς, φαίνεται ότι βγαίνει η δουλειά μας προς τα έξω και θα συνεχίσουμε", δείχνοντας την καλή ψυχολογία που υπάρχει στο ποδοσφαιρικό τμήμα, με την συνεχή παρουσία της ομάδας, στην πρώτη εξάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
 

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi