Παραμονές του αγώνα με τον Αρη, το ποδοσφαιρικό τμήμα του ΟΦΗ και οι υπάλληλοι της ομάδας, είχαν την ευκαιρία να περάσουν στιγμές χαλάρωσης στο καφέ "LOKAL" που βρίσκεται στο κέντρο της πόλης, ιδιοκτησίας του μέλους του Δ.Σ. της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Μιχάλη Μυλωνάκη.
Ο Μιχάλης ήταν και πάλι άριστος οικοδεσπότης και οι παίκτες του ΟΦΗ, είχαν την ευκαιρία αν ξεφύγουν για λίγο απο το στρες και το άγχος του αγωνιστικού ρυθμού, στην Χριστουγεννιάτικη γιορτή που διοργάνωσε και φέτος η ΠΑΕ.
Τo κλίμα στην ομάδα είναι πολύ καλό, παραμονές ενός σημαντικού αγώνα, στον οποίο ο ΟΦΗ, θέλει να επιστρέψει στις επιτυχίες, ώστε να διατηρηθεί στα υψηλά πατώματα του βαθμολογικού πίνακα.
Δείτε παρακάτω φωτογραφίες απο την οικογενειακή Χριστουγεννιάτικη βραδιά του ΟΦΗ στο LOKAL:
Μετά το τέλος του παιχνιδιού με την Μεγαρίδα, o προπονητής του ΟΦΗ Βασίλης Ράλλης δήλωσε :
"Ήταν το καλύτερο μας παιχνίδι μέχρι τώρα στο πρωτάθλημα μαζί με τον Πανελευσινιακό. Με τις πιο δυνατές ομάδες του πρωταθλήματος είμαστε πιο συγκεντρωμένοι. Σήμερα κάναμε καταπλητικό παιχνίδι ειδικά στο δεύτερο ημίχρονο και ότι μας έδωσε ο αντίπαλος το πήραμε. Χτυπήσαμε δηλαδή εκεί που έπρεπε και βγάλαμε πολύ ενέργεια και στην άμυνα. Σίγουρα το ματς κρίθηκε στη λεπτομέρεια από τη στιγμή όμως που ξεφύγαμε με 8-10 πόντους στο δεύτερο ημίχρονο είχαμε το πάνω χέρι και στο ψυχολογικό κομμάτι. Όταν καταφέρνουμε και βρίσκουμε σκορ στην επίθεση πιστεύω ότι θα μπορέσουμε να πάρουμε και άλλα παιχνίδια. Είχαμε σε καλή μέρα στην επίθεση όλα τα παιδιά ειδικά τον Μποχωρίδη που έκανε ένα εξαιρετικό ματς , όμως το ματς κρίθηκε στην άμυνα. Όταν κερδίζεις μια τέτοια ομάδα που είναι η καλύτερη ομάδα που έχουμε παίξει μέχρι τώρα με πολύ μεγάλη κορμιά με αρκετές προσωπικότητες και εμπειρία στο χώρο δεν παύει να είναι μια μεγάλη νίκη για εμάς. Πήραμε μεγάλη ψυχολογία μετά τη νίκη με τα Μελίσσια και πιστεύω ότι δεν πρέπει να είμαστε σε αυτές τις θέσεις που είμαστε τώρα στη βαθμολογία απλά είχαμε ένα πάρα πολύ δύσκολο πρώτο γύρο , αλλά πήραμε ψυχολογία από αυτές τις δύο νίκες. Ευχαριστώ πολύ τους παίκτες μου που δούλεψαν στο κόκκινο και σε αμυνα και σε επίθεση. Ο σημερινός μας αντίπαλος είναι μια ομάδα μοντέλο, ο προπονητής έχει μεγάλη βοήθεια και παίκτες που ίσως κάποιοι δεν ανήκουν σε αυτή την κατηγορία και εύχομαι να κάνουν πραγματικότητα το όνειρο που έχουν, αυτό της ανόδου."
Ο κορυφαίος του ΟΦΗ Νίκος Μποχωρίδης ανέφερε:
"Ξέραμε από την αρχή της εβδομάδας ότι θα είναι ένα πολύ δύσκολο παιχνίδι και το χρειαζόμασταν πάρα πολύ, μετά το διπλό που κάναμε στα Μελίσσια. Είχαμε μια ειδική συνθήκη καθώς παίξαμε στο ΒΑΚ αλλά προσπαθήσαμε να το κάνουμε σπίτι μας. Ξέραμε ότι είχαμε να αντιμετωπίσουμε μια πολύ δυνατή ομάδα η οποία παίζει πολύ καλό μπάσκετ. Στην αρχή μπήκαμε λίγο νωθρά και ίσως έπαιξε ρόλο και το άγχος, αλλά δώσαμε το 100% του εαυτού μας και μπορέσαμε και πήραμε ένα πολύ σημαντικό αποτέλεσμα. Δεν ξεκινήσαμε καλά το πρωτάθλημα αλλά με δουλειά, υπομονή και την βοήθεια του προπονητή μας προσπαθήσαμε να αφήσουμε πίσω τα κακά αποτελέσματα γιατί δεν μας άξιζε η εικόνα που είχαμε παρουσιάσει μέχρι τώρα ειδικά και στο πρώτο εντός έδρας ματς με το Αιγάλεω όπου κάναμε μια πολύ κακιά ήττα και πιστεύω ότι κατά την διάρκεια της χρονιάς θα γινόμαστε όλο και καλύτεροι".
Την πρώτη του εκτός έδρας νίκη, στην Volley League και την 3η στο πρωτάθλημα, πέτυχε ο ΟΦΗ, ο οποίος πέρασε απο την Αλεξανδρούπολη, κερδίζοντας τον Εθνικό με 3-1 σετ.
Το παιχνίδι δεν ήταν εύκολο για τον ΟΦΗ, ο οποίος είχε τραυματία τον Τσούλαφιτς (λόγω προβλήματος στον ώμο έπαιξε για λίγο μόνο στο δεύτερο σετ), ενώ ο Κολομβιανός Μίνα που επιστρατεύτηκε για την θέση του διαγώνιου, έσπασε τη μύτη του στο δεύτερο σετ σε μια σύγκρουση με τον Στοροζίλοφ και διεκομίσθη στο νοσοκομείο.
Στην Αλεξανδρούπολη δεν ταξίδεψε και ο Μονιάκης και έτσι χωρίς διαγώνιο, ο τεχνικός του ΟΦΗ Δημήτρης Ζλατιλίδης επιστράτευσε αναγκαστικά τον Καραμπαλί στη θέση αυτή.
Ο ΟΦΗ παρά τα προβλήματα που αντιμετώπισε στο παιχνίδι, κατάφερε να πάρει την πολύτιμη νίκη και πλέον βλέπει το μεγάλο ντέρμπι με τον Ηρακλή, το προσεχές Σάββατο, στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου.
Ο προπονητής του ΟΦΗ Δημήτρης Ζλατιλίδης, ανέφερε μιλώντας στην επίσημη σελίδα του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, ofierasitechnis.gr ότι «θέλω να συγχαρώ τα παιδιά για το σθενος που έδειξαν και πήραμε τη νίκη. Δείξαμε συνέπεια, παρά τις μεγάλες ατυχίες που είχαμε, με τον Τσούλαφιτς και τον Μίνα.
Είχαμε ένα πολύ κουραστικό ταξίδι, ήρθαμε και παίξαμε απευθείας, αλλά τουλάχιστον πήραμε το πολύτιμο τρίποντο. Πλέον βλέπουμε το σημαντικό παιχνιδι με τον Ηρακλή».
Τα σετ: 27-29, 25-22, 25-27, 21-25.
ΟΦΗ (Δημήτρης Ζλατιλίδης): Ρουμελιωτάκης 17, Στοροζίλοφ 1, Κομητούδης, Κοσκινάς, Γκαράς, Τσελιος 9, Μίνα 8, Καρατζάς 11, Καραμπαλί 19, Σαρικείσογλου 10, Τσούλαφιτς.