Φινάλε εκτός έδρας, με δυο συνεχόμενα παιχνίδια, θα κάνει στην κανονική διάρκεια του πρωταθλήματος, ο Εργοτέλης.
Η κρητική ομάδα, αγωνίζεται την Κυριακή (18/4, 2.45μμ) στην Πάτρα με την Παναχαική και δεν θα επιστρέψει στο Ηράκλειο, αλλά θα μεταβεί στη Λάρισα, για το παιχνίδι της Τετάρτης, στην Φιλιππούπολη με τον Απόλλωνα.
Ο Εργοτέλης, είναι αγκαλιά με τα πλέι-οφ, καθώς χρειάζεται ένα πόντο, για να τα εξασφαλίσει, ωστόσο, στην κρητική ομάδα, τονίζουν ότι θα κυνηγήσουν κάτι...παραπάνω, καθώς θέλουν να μπούν δυναμικά στα πλέι-οφ και να διεκδικήσουν σε αυτά ότι καλύτερο.
Οι τραυματίες Απι, Νεράλ και Μποτέ, είναι στο απουσιολόγιο της ομάδας, για την αποστολή στην Πάτρα.
Με κορυφαίο τον τερματοφύλακα Βάτερμαν ο ΟΦΗ πήρε την πολύτιμη ισοπαλία στην Ριζούπολη, απο τον Απόλλωνα (0-0) και πρόσθεσε ένα ακόμη πολύτιμο πόντο, στην προσπάθεια που κάνει για να παραμείνει στην κατηγορία.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης.
Γ.Κορτς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
«Πρώτος μας στόχος είναι η υγεία των αθλητριών μας» τονίζει ο πρόεδρος της Διοικούσας Επιτροπής της γυναικείας ομάδας ποδοσφαίρου του ΟΦΗ, Δημήτρης Μανουσάκης.
Τα κορίτσια του ΟΦΗ, κάνουν σέντρα την Κυριακή (18/4, 12μμ) στο γήπεδο του Αλμυρού, κόντρα στην Αγία Παρασκευή, για την 2η αγωνιστική, καθώς στην πρεμιέρα είχαν ρεπό, στο πρωτάθλημα της Α’ Εθνικής γυναικών, που θα γίνει σε ένα μόνο γύρο.
Οπως τονίζει ο Δημήτρης Μανουσάκης «στόχος μας είναι να κλείσει η χρονιά χωρίς τραυματισμούς και να εξασφαλίσουμε την παραμονή στην κατηγορία».
Ο πρόεδρος της Διοικούσας επιτροπής του ΟΦΗ, επισημαίνει πως « όλα έχουν γίνει γρήγορα. Η διεξαγωγή του πρωταθλήματος, σε ένα γύρο ευνοεί και αδικεί κάποιες ομάδες. Επίσης δεν μπορεί να υπάρχει υποβιβασμός με αυτές τις συνθήκες. Ας ελπίσουμε, ότι το θέμα αυτό, θα το δεί η ΕΠΟ».
Σύμφωνα με τον κ. Μανουσάκη, ο οποίος το τελευταίο διάστημα, είναι σε ανοιχτή γραμμή με τις διοικήσεις και άλλων ομάδων της κατηγορίας «ζητήσαμε 15 απο τις 22 ομάδες, ένα πρωτάθλημα ήπιο. Δέκα αγωνιστικές με 4 υποβιβασμούς, θα μας οδηγήσει στα χειρουργικά τραπέζια. Ηδη υπάρχει μια επικοινωνία με το νέο πρόεδρο της ΕΠΟ Θοδωρή Ζαγοράκη, ο οποίος απο την πρώτη στιγμή έδειξε ενδιαφέρον, για την Α’ Εθνική γυναικών. Αυτό που θα πρέπει να μας ενδιαφέρει είναι να γίνει αυτό το μίνι πρωτάθλημα, χωρίς να υπάρχουν τραυματισμοί για τις αθλήτριες».
Ο κ. Μασουσάκης ευχαρίστησε τις διοικήσεις της ομάδας της Τυλίσου και του Αλμυρού, για την παραχώρηση των γηπεδικών τους εγκαταστάσεων για τις προπονήσεις της γυναικείας ομάδας ποδοσφαίρου του ΟΦΗ. Μάλιστα το γήπεδο του Αλμυρού, θα είναι και η βασική έδρα της ομάδας, στο πρωτάθλημα.
Ακόμη, ευχαρίστησε, όλους όσους είναι κοντά στην προσπάθεια που κάνει ο ΟΦΗ στο γυναικείο ποδόσφαιρο και κρατούν ζωντανή, αυτήν την πραγματικά φιλόδοξη προσπάθεια.
Ενώ ευχήθηκε σε όλες τις ομάδες της κατηγορίας, μια σεζόν, χωρίς τραυματισμούς.