Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Τα χαμόγελα επέστρεψαν στον Εργοτέλη, καθώς μετά απο 6 αγώνες χωρίς νίκη (5 ήττες, μια ισοπαλία), η ομάδα του Γιάννη Ταουσιάνη, "ξέσπασε" στον ΟΦΙεράπετρας, τον οποίο κέρδισε με 4-0 στο Παγκρήτιο στάδιο και με τη νίκη αυτή, ουσιαστικά "κλείδωσε" την συμμετοχή της στα πλέι-οφ της Σούπερ Λίγκ 2, δυο στροφές πριν το φινάλε.
Μαθηματικά, τίποτα δεν έχει κριθεί ακόμη, αλλά ο Εργοτέλης, φαίνεται να είναι πολύ κοντά στον πρώτο του στόχο, που ήταν η εξάδα και απο εκεί και μετά, ότι ήθελε προκύψει.
Τώρα απομένει να τελειώσει την...μπουγάδα, στα δυο τελευταία εκτός έδρας παιχνίδια με την Παναχαική και τον Απόλλωνα Λάρισας, ψάχνοντας ουσιαστικά ένα βαθμό για να πετύχει το στόχο του.
Κόντρα στον ΟΦΙ ο Εργοτέλης, ήταν σοβαρός και δεν υποτίμησε τον αντίπαλο του, ο οποίος παρά το 4-0, προσπάθησε στο γήπεδο και δεν έπεσε αμαχητί.
Ο Εργοτέλης πέτυχε δυο ωραία γκολ στις καθυστερήσεις με τους Πέιο (92') και Κοκκίνη (94'), δίνοντας διαστάσεις θριάμβου στη νίκη του.
Λίγο πριν το φινάλε το παιχνίδι ήταν στο 2-2 με τον Εργοτέλη να έέχει σκοράρει στην αρχή του αγώνα με τον Κωστανάσιο (9') και με τον Μανουσάκη (31').
Οι φιλοξενούμενοι σκόραραν στο 46' με τον Καψάλη, αλλά το γκολ ακυρώθηκε ως οφσάιντ, σε μια οριακή φάση.
Στο 74' ο Εργοτέλης είχε δοκάρι σε απευθείας φάουλ του Ποζατζίδη, ενώ και ο ΟΦΙ στο 84' σημάδεψε το δοκάρι με τον κεραυνό του Νταλα Κόστα.
O ΟΦΗ κορυφώνει την προετοιμασία του, για το παιχνίδι του Σαββάτου (17/4, 3μμ) με τον Ατρόμητο, στο Γεντί Κουλέ.
Το νέο πρόβλημα για το Νίκο Νιόπλια, είναι ο νεαρός Γκαργκαλατζίδης, ο οποίος αισθάνθηκε ένα σφίξιμο στον τετρακέφαλο και αποχώρησε απο την προπόνηση.
Ο Νέιρα δεν προπονήθηκε ούτε και την Τετάρτη (14/4), οπότε ψαλιδίζονται οι πιθανότητες να είναι στα πλάνα της τεχνικής ηγεσίας για το παιχνίδι.
Γιαννούλης και Ρικάρντο Βαζ, ακολούθησαν μέρος της προπόνησης, αλλά έχουν μείνει πίσω.
Οι Τσιλιανίδης, Castaignos, Nabi, και Felipe Souza, παραμένουν στο απουσιολόγιο της ομάδας και δεν υπολογίζονται.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 απο την προπόνηση:
Χωρίς τον Αλέξανδρο Γκαργκαλατζίδη ολοκληρώθηκε το μεσημέρι της Τετάρτης (14/4) η προπόνηση της ομάδας μας στο «Θ. Βαρδινογιάννης».
Ο νεαρός επιθετικός αισθάνθηκε ένα σφίξιμο στον τετρακέφαλο κατά τη διάρκεια της προπόνησης και αποχώρησε, με την κατάστασή του να επανεκτιμάται τις επόμενες ημέρες.
Η σημερινή προπόνηση περιελάμβανε ασκήσεις ταχύτητας και τακτικής.
Oι Κώστας Γιαννούλης και Ricardo Vaz ακολούθησαν ατομικό πρόγραμμα, ενώ συμμετείχαν και σε μέρος της προπόνησης.
Θεραπεία έκαναν οι Κοσμάς Τσιλιανίδης, Luc Castaignos, Adil Nabi, Juan Neira και Felipe Souza.
Επόμενη προπόνηση έχει προγραμματιστεί για αύριο, Πέμπτη (15/4), στις 11:00.
"Μην περιμένουμε να παίζουμε καλά.Είναι ένα άλλο πρωτάθλημα.Ενα μίνι πρωτάθλημα, που αύριο δεν υπάρχει.
Οτι παίρνεις είναι καλό. Οταν δεν παίρνεις κάτι, είναι πάρα πολύ άσχημο" ανέφερε μεταξύ άλλων ο Νίκος Νιόπλιας, μετά την πολύτιμη ισοπαλία που πήρε ο ΟΦΗ στην Ριζούπολη, απο τον Απόλλωνα (0-0), ένα αποτέλεσμα που τον κρατάει σε θέση σωτηρίας, στην μάχη των πλέι-άουτ.
Ο ΟΦΗ είχε μέτρια εικόνα, αλλά τουλάχιστον πρόσθεσε ένα βαθμό στη συγκομιδή του και όπως είπε ο τεχνικός του ΟΦΗ, "μην περιμένουμε μια ομάδα με ποιότητα με τόσους πολλούς τραυματισμούς. Επειδή κάποιος γυρίζει και παίζει δεν σημαίνει ότι είναι φορμαρισμένος. Θα βρούμε το ρυθμό μας, όταν παίρνοντας αυτούς τους βαθμούς, αποκτάμε αυτοπεποίθηση".
Ο ΟΦΗ πήρε τον πέμπτο του πόντο στα πλέι-άουτ (μια νίκη, δυο ισοπαλίες) και ο τεχνικός του ΟΦΗ, ανέφερε πως "το πιο σημαντικό είναι ότι πήραμε βαθμό, όχι ότι δεν δεχθήκαμε γκολ. Δεν μπήκαμε καλά στο παιχνίδι. Στο πρώτο δεκάλεπτο μπήκαμε αγχωμένα και φοβισμένα. Ισορροπήσαμε και στο δεύτερο ημίχρονο, είχαμε τον έλεγχο, αλλά δεν είχαμε ευκαιρίες".
Δείτε στο παρακάτω VIDEO την δήλωση του προπονητή του ΟΦΗ.
Γ.Κορτς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Επαιξε για τον πόντο και τον πήρε ο ΟΦΗ στη Ριζούπολη
Δείτε πως πήρε ο ΟΦΗ το "Χ" στη Ριζούπολη (VIDEO)
Σε θέση παραμονής παρέμεινε ο ΟΦΗ