Πολύ σημαντική μέρα, χαρακτηρίζεται απο την ΠΑΕ ΟΦΗ, η σημερινή (14/4/2021), καθώς ξεκίνησαν το πρωί οι εργασίες ανακατασκευής του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου, η οποία θα γίνει με την χρηματοδότηση του 1 εκ. ευρώ που έλαβε ο ΟΦΗ απο την Περιφέρεια Κρήτης, αλλά και ίδια κεφάλαια.
Η πρώτη φάση των εργασιών, περιλαμβάνει την ανακατασκευή των τριών γηπέδων, αγωνιστικών διαστάσεων 105 μ. Χ 68 μ. με φυσικό, υβριδικό και τεχνητό χλοοτάπητα αντίστοιχα και η εκτίμηση ολοκλήρωσης τους, είναι για τα τέλη του έτους.
Η ανακοίνωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 ανακοινώνει την έναρξη των εργασιών της ανακατασκευής του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου, η οποία θα καλυφθεί από ίδια κεφάλαια αλλά και χρηματοδότηση από την Περιφέρεια Κρήτης.
Η α’ φάση ξεκίνησε σήμερα (14/4) και περιλαμβάνει την ανακατασκευή των τριών γηπέδων, αγωνιστικών διαστάσεων 105 μ. Χ 68 μ. με φυσικό, υβριδικό και τεχνητό χλοοτάπητα αντίστοιχα. Η ολοκλήρωση της α’ φάσης υπολογίζεται στο τέλος του τρέχοντος έτους και τα γήπεδα θα παραδοθούν τμηματικά προς χρήση, αρχής γενομένης από εκείνο με το φυσικό χλοοτάπητα, το οποίο προγραμματίζεται να είναι έτοιμο στις αρχές του βασικού σταδίου προετοιμασίας της αγωνιστικής περιόδου 2021-22.
Ο δημόσιος διαγωνισμός της Περιφέρειας Κρήτης για την α’ φάση του έργου, βρίσκεται στο τελευταίο στάδιο της προπαρασκευαστικής διαδικασίας και η ανακοίνωσή του αναμένεται τις επόμενες εβδομάδες.
Η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 θέλει να ευχαριστήσει τον Περιφερειάρχη, κ. Σταύρο Αρναουτάκη, τον αντιπεριφερειάρχη κ. Νίκο Συριγωνάκη και όλο το προσωπικό της Περιφέρειας Κρήτης, που δείχνει εμπράκτως τη στήριξή του προς το Club, αλλά και τον Δήμαρχο Ηρακλείου κ. Βασίλη Λαμπρινό, τον Αντιδήμαρχο κ. Μανώλη Βασιλάκη και τον Πρόεδρο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, κ. Γιάννη Δανδάλη για την άψογη συνεργασία τους.
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Απο τον Γιάννη Κουράκη, στον Λευτέρη Αυγενάκη και...παλαιότερα στην δεκαετία του '80, στον Δημήτρη Σαρρή.
Η συγκυρία, της παρουσίας και των τριών πολιτικών απο το Ηράκλειο, στο Υπουργείο αθλητισμού (Υπουργοί οι πρώτοι δυο, ΓΓΑ ο τρίτος), σε διαφορετικές εποχές, καθόρισε και εξακολουθεί να το κάνει, το επιπεδο στις αθλητικές υποδομές, της περιοχής μας.
Προσοχή όμως: Kανείς δεν μας χάρισε τίποτα! Το Ηράκλειο, το άξιζε. Είναι μεγαλούπολη, με τεράστια αθλητική δυναμική και ανάγκες.
Ο Κουράκης, στο πολύ πετυχημένο πέρασμα του απο το Υπουργείο αθλητισμού (2002), συνέδεσε το όνομα του, με ένα απο τα πιο οραματικά έργα που έχουν γίνει ποτέ στην Κρήτη.
Το κλειστό γυμναστήριο στα Δυο Αοράκια, ένα στολίδι του αθλητισμού, χωρητικότητας 5 χιλ. θέσεων και συνολικού προυπολογισμού που άγγιξε περίπου τα 30 εκ. ευρώ.
Ο Λευτέρης Αυγενάκης, θέλει και αυτός να συνδέσει το όνομα του, με ένα μεγάλο έργο, στην εκλογική του περιφέρεια.
Η ανακοίνωση του αθλητικού κέντρου, δίπλα στο κολυμβητήριο του Λίντο και του κλειστού γυμναστηρίου, με την συμπληρωματική κατασκευή κλειστής πισίνας, κλειστού προπονητηρίου μπάσκετ, βόλει, γηπέδων τένις, γηπέδων μπάσκετ 3ON3, γηπέδου μπιτς βόλει και αναψυκτηρίου, συνολικού προυπολογισμού 12.5 εκ. ευρώ, αποτελεί το οραματικό έργο, του νυν Υπουργού.
Μάλιστα, ο Αυγενάκης, για να «δέσει» το έργο, το ενέταξε στον προυπολογισμό της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού, βάζοντας ο ίδιος την υπογραφή, για τα χρήματα που απαιτούνται, ενώ προχωράει, στην δημοπράτηση του.
Τα «Δυο Αοράκια» θεμελιώθηκαν απο τον Γιάννη Κουράκη το 2003, όταν και ξεκίνησαν οι εργασίες. Και ολοκληρώθηκαν το 2007, χωρίς όμως να έχουν ξεπεραστεί τα προβλήματα που εντοπίστηκαν στην πρόσβαση προς το γήπεδο και οι διαμορφώσεις που απαιτούνταν στον περιβάλλοντα χώρο.
Σήμερα, το Ηράκλειο και η Κρήτη έχουν να υπερηφανεύονται για ένα «στολίδι» του αθλητισμού. Ένα κλειστό που εξακολουθεί να προκαλεί δέος, στον κάθε επισκέπτη, ενώ αποτελεί την ουσιαστική έδρα της Εθνικής μπάσκετ, αλλά και φιλοξενεί μεγάλες διεθνείς διοργανώσεις.
Ένα έργο που μαζί με το Παγκρήτιο στάδιο, το οποίο βέβαια έχει υποστεί μεγάλη φθορά απο το χρόνο, ωστόσο, εκκρεμεί συνολική χρηματοδότηση, απο διάφορους κρατικούς πόρους, 3-4 εκ. ευρώ, για το σκέπαστρο και όχι μόνο, αποτελούν πλέον τις «ναυαρχίδες» του Ηρακλείου και της Κρήτης.
Το Παγκρήτιο στάδιο, χωρητικότητας 27 χιλ. θεατών, ξεκίνησε να κατασκευάζεται στα τέλη της δεκατίας του '80 και μετά απο 40 κύματα και πολυετή αναστολή εργασιών, ολοκληρώθηκε το 2004, με την ευκαιρία των Ολυμπιακών αγώνων και κόστισε 50 εκ. ευρώ.
Θα πρέπει να αναφερθεί, ότι, για το Παγκρήτιο στάδιο, σημαντική ήταν η συμβολή, ενός ακόμη Ηρακλειώτη πολιτικού, του Δημήτρη Σαρρή, ο οποίος υπήρξε Γενικός Γραμματέας Αθλητισμού (1985-88) και ήταν εκείνος που το θεμελίωσε.
Και το αθλητικό κέντρο, που ανακοίνωσε όμως, ο Αυγενάκης, αν ολοκληρωθεί, θα αλλάξει το χάρτη, της περιοχής και θα μετατρέψει την συνολική εγκατάσταση, σε ένα φανταστικό αθλητικό κέντρο και μάλιστα δίπλα στο Παγκρήτιο στάδιο, με μεγάλες προοπτικές διεκδίκησης κορυφαίων διοργανώσεων, αλλά και ανάπτυξης του αθλητικού τουρισμού.
Κοντά στα αυτό, ο Αυγενάκης, ανακοίνωσε ένα ακόμη αθλητικό έργο, με φόντο την διεκδίκηση των Παράκτιων Μεσογειακών αγώνων στο Ηράκλειο για το 2023 ή το 2025.
Πρόκειται για μια έκταση 30 στρεμμάτων στην παραθαλάσσια περιοχή του Καρτερού, που παραχωρείται στον Γενική Γραμματεία Αθλητισμού, απο την ΕΤΑΔ και εκεί, σχεδιάζεται μια επίσης σπουδαία αθλητική εγκατάσταση, με έμφαση στα θαλάσσια σπορ και μεγάλη προοπτική.
Η μακέτα της φωτογραφίας, δείχνει πως θα γίνει η εγκατάσταση του Λίντο: Το παλαιό κολυμβητήριο θα συμπληρώσει μια κλειστή πισίνα. Το κλειστό κολυμβητήριο του Λίντο, θα πλαισιώσει ένα κλειστό προπονητήριο μπάσκετ, βόλει. Θα αυξηθούν τα γήπεδα τένις, θα γίνει ένα γήπεδο μπιτς βόλει, μια πίστα σκέιτμπορντ και ένα αναψυκτήριο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Αποκαλύψεις Αυγενάκη στην τηλεόραση CRETA
Ο ΟΦΗ με τον βαθμό που πήρε στη Ριζούπολη, επί του Απόλλωνα (0-0), παρέμεινε σε θέση σωτηρίας, για την 3η αγωνιστική των πλέι-άουτ.
Ωστόσο, το διπλό της Λάρισας, στο Περιστέρι, επί του Ατρομήτου (0-1), άλλαξε τα δεδομένα στην ουρά.
Ο Παναιτωλικός που ηττήθηκε στο Βόλο (3-1), βρίσκεται πλέον στην τελευταία θέση (απευθείας υποβιβασμός), ενώ η Λάρισα, είναι προτελευταία (μπαράζ).
Τα πάντα είναι σε τεντωμένο σχοινί, 4 στροφές πριν το φινάλε των πλέι-άουτ. Ο ΟΦΗ με 24 βαθμούς, νοιώθει καυτή την ανάσα της Λάρισας (23β), ενώ ο Παναιτωλικός έμεινε στους 21.
Την επόμενη αγωνιστική, ο ΟΦΗ υποδέχεται τον Ατρόμητο (Σάββατο 17/4, 3μμ), ο Παναιτωλικός, τον Απόλλωνα Σμύρνης, ενώ η Λάρισα, αγωνίζεται στη Λαμία.
Γ.Κορτς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ