karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Την παρέμβαση του Υφυπουργού Αθλητισμού Λευτέρη Αυγενάκη, προκάλεσαν οι σοβαρές κατταγελίες του Εργοτέλη, για τα όσα συνέβησαν στη Νίκαια, στο παιχνίδι με τον Ιωνικό, που έκρινε την άνοδο στην Σούπερ Λίγκ 1.

Οι άνθρωποι του Εργοτέλη, καταγγέλουν τραμπουκισμούς, μπράβους, μιλούν για υπόκοσμο, ομηρία των παραγόντων της κρητικής ομάδας, που ήταν στις εξέδρες, ενώ καταγγέλουν και προπηλακισμούς των διαιτητών.

Όπως αναφέρει η ενημέρωση της ΓΓΑ ο Υφυπουργός Αθλητισμού:

-Είχε ζητήσει εγκαίρως από την ΕΛ.ΑΣ., τις προηγούμενες ημέρες, τη λήψη αυξημένων μέτρων ασφαλείας και πιστής τήρησης των προβλεπόμενων στα υγειονομικά πρωτόκολλα.

-Επικοινώνησε σήμερα με το Υπουργείο Δημόσιας Τάξης, για να ενημερωθεί για τα συμβάντα στο γήπεδο της Νίκαιας.

-Ζήτησε να έχει άμεσα την εισήγηση της ΔΕΑΒ για περαιτέρω ενέργειες, μόλις ολοκληρωθεί η αξιολόγηση των Εκθέσεων του παρατηρητή της, του επικεφαλής της αστυνομικής δύναμης και του παρατηρητή της SL2.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Νάτοι, νατοι οι πρωταθλητές-Συγκινητική υποδοχή στον Εργοτέλη

Καταγγέλει ο Εργοτέλης: Σφαγέας ο Φωτιάς, μπράβοι, τραμπούκοι και υπόκοσμος στη Νίκαια

Πως έχασε την άνοδο ο Εργοτέλης-Οι επίμαχες φάσεις στη Νίκαια (VIDEO)

Απο τον παράδεισο στην κόλαση ο Εργοτέλης-Εχασε ιστορική ευκαιρία για την άνοδο!

Ανοδο ο Ιωνικός, μπαράζ η Ξάνθη-Η τελική βαθμολογία

Ενας προπονητής που γνωρίζει πολύ καλά την Volley League, με τελευταίο σταθμό τον ΠΑΟΚ και σημαντικό βιογραφικό, θα οδηγήσει την ομάδα βόλει του ΟΦΗ, τη νέα σεζόν στην μεγάλη κατηγορία, του Ελληνικού βόλει.

Ο λόγος για τον Κώστα Δεληκώστα, την συνεργασια με τον οποίο ανακοίνωσε και επίσημα ο ΟΦΗ.

Ο πρώην τεχνικός του ΠΑΟΚ, του Παμβοχαικού, της Λαμίας, του Εθνικού Αλεξανδρούπολης, της Ορεστιάδας, της Εθνκής ομάδας Κύπρου, αλλά και ως βοηθός της Εθνικής Ανδρών και της Ιταλικής Τόνο Καλίπο Βαλέντια, έδωσε τα χέρια με τον ΟΦΗ και πιάνει δουλειά για το στήσιμο μιας ανταγωνιστικής ομάδας και τη νέα σεζόν στην Volley League.

Η κίνηση του ΟΦΗ με τον Κώστα Δεληκώστα, είναι η δεύτερη μετά την συμφωνία με τον Δημήτρης Ζλατιλίδη, στο πόστο του Γενικού Αρχηγού και δείχνει ότι ο ΟΦΗ θέλει να παρουσιάσει κάτι πολύ καλό φέτος, στην μεγάλη κατηγορία του Ελληνικού βόλει.

Γ.Κορτς

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Μια μεγάλη επιστρΟΦΗ!

Ο Δημήτρης είν αι κομμάτι της ιστορίας του ΟΦΗ

Ο πρόεδρος του Ερασιτέχνη Εργοτέλη, Γιώργος Στειακάκης, που βρέθηκε στη Νίκαια και κατήγγειλε τραμπουκισμούς, στον αγώνα που έκρινε την άνοδο, επανέρχεται με νέα του ανάρτηση, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

"Τι έγινε στα αποδυτήρια στο ημίχρονο εις βάρος των διαιτητών; Κανένας δεν άκουσε και δεν είδε; Ήταν εκεί παρατηρητές και αστυνομία; Και, αν όχι, γιατί δεν ήταν; Επίτηδες;" αναφέρει μεταξύ άλλων, ο Γιώργος Στειακάκης, ο οποίος δημοσιεύει μια φωτογραφία απο το παιχνίδι του πρώτου γύρου, που δείχνει τον πρόεδρο του Ιωνικού και φιλάθλους της ομάδας, στα κάγκελα του Παγκρητίου σταδίου.

Οπως λέει "και τότε το έγραψα ότι θα βγάλουν πρόβλημα αν δεν ελεγχθεί το παραβατικό φαινόμενο Ιωνικός".

Ενώ για το παιχνίδι της Νίκαιας, αναφέρει πως "μέσα στο γήπεδο (κερκίδες και αγωνιστικό χώρο) τουλάχιστον 70-80 άτομα να βρίζουν, απειλούν και προπηλακίζουν ανενόχλητοι".

Η ανάρτηση του Γιώργου Στειακάκη:

"Στο Παγκρήτιο στις 17-1-2021, την πρώτη αγωνιστική, είχε έρθει ο πρόεδρος του Ιωνικού (ο κάτω δεξιά) με πρωτοπαλίκαρα που γυάλιζε το μάτι τους. Και τότε το έγραψα ότι θα βγάλουν πρόβλημα αν δεν ελεγχθεί το παραβατικό «φαινόμενο Ιωνικός».

Αυτοί στη φωτογραφία είναι ο,τι πιο «πολιτισμένο» διαθέτει αυτός ο Σύλλογος, συγκρίνοντας τους με αυτούς που είδαμε την Τετάρτη 19-1-2021. Και ήταν χθες μέσα στο γήπεδο (κερκίδες και αγωνιστικό χώρο) τουλάχιστον 70-80 άτομα να βρίζουν, απειλούν και προπηλακίζουν ανενόχλητοι.
Και ερωτώ:
1. Ούτε γάτα ούτε ζημιά; Ό,τι έγινε; Υπάρχει κράτος ή όχι;
2. Θα υπάρξει κάποια συνέπεια για αυτούς που σχεδίασαν και υλοποίησαν τσαμπουκά αυτή την παρανομία παραβιάζοντας κάθε νόμο;
3. Για αυτούς που άφησαν παρανόμως όλους αυτούς να εισέλθουν στο γηπεδο κατά παράβαση της νομοθεσίας; Και μάλιστα να βρίζουν και να προπηλακίζουν μπροστά στα μάτια τους.
4. Αν δεν ήταν μέσα στο γήπεδο η ορδή των τρομοκρατών, η έκβαση του αγώνα θα ήταν η ίδια;
5. Τι έγινε στα αποδυτήρια στο ημίχρονο εις βάρος των διαιτητών; Κανένας δεν άκουσε και δεν είδε; Ήταν εκεί παρατηρητές και αστυνομία; Και, αν όχι, γιατί δεν ήταν; Επίτηδες;
6. Και μια τελευταία ερώτηση: Ξέρετε, κύριοι εκπρόσωποι του οργανωμένου (sic) κράτους, τι παθαίνει η κοινωνία όταν εσείς καλοπιάνετε και ταΐζετε το κτήνος;"

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Νάτοι, νατοι οι πρωταθλητές-Συγκινητική υποδοχή στον Εργοτέλη

Καταγγέλει ο Εργοτέλης: Σφαγέας ο Φωτιάς, μπράβοι, τραμπούκοι και υπόκοσμος στη Νίκαια

Πως έχασε την άνοδο ο Εργοτέλης-Οι επίμαχες φάσεις στη Νίκαια (VIDEO)

Απο τον παράδεισο στην κόλαση ο Εργοτέλης-Εχασε ιστορική ευκαιρία για την άνοδο!

Ανοδο ο Ιωνικός, μπαράζ η Ξάνθη-Η τελική βαθμολογία

 

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi