karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

«Να κάνουμε τον ΟΦΗ μεγάλο όνομα και στο βόλει, όπως είναι και στο ποδόσφαιρο».
Με τα λόγια αυτά, ο νέος τεχνικός της ομάδας Κώστας Δεληκώστας, περιέγραψε το όραμα του για τον ΟΦΗ, στις πρώτες του δηλώσεις μετά την ανάληψη της τεχνικής ηγεσίας της ομάδας.

Οπως είπε «είμαι πολύ χαρούμενος που θα δουλέψω για τον ΟΦΗ. Ο ΟΦΗ είναι μεγάλο όνομα στην Ελλάδα, στο ποδόσφαιρο και σε άλλα αθλήματα. Θέλουμε να το κάνουμε και στο βόλει. Ευχαριστώ προσωπικά τον κ. Δανδάλη που με επέλεξε για να συνεχίσω σαν προπονητής στον ΟΦΗ».
Για τα πρώτα του σχέδια και την επιλογή του να έρθει στον ΟΦΗ, ανέφερε ότι «είμαι πολύ αισιόδοξος. Εχω βρεί πολύ καλό κλίμα. Και έχω βρεί ταπεινό κλίμα. Στην επιλογή μου έπαιξε ρόλο, ότι ο Δημήτρης Ζλατιλίδης θα είναι τεχνικός διευθυντής και Γενικός Αρχηγός. Ο πρώτος μας στόχος είναι να οργανώσουμε την ομάδα σε όλα τα επίπεδα, μέσα στο γήπεδο και έξω απο αυτό. Πιστεύω ότι με ποιοτική δουλειά θα το καταφέρουμε. Παρ’ ότι τα οικονομικά δεδομένα στην Volley League έχουν αλλάξει εμείς θέλουμε να πάμε συνετά. Είναι ο πρώτος χρόνος μου στην ομάδα. Δεν θα πάρουμε παίκτες αεροδρομίου, αλλά παίκτες με χαρακτηριστικά που θέλουμε. Στόχος μας είναι να παρουσιάσουμε μια καλή ομάδα. Αυτό που μπορώ να υποσχεθώ στον κόσμο του ΟΦΗ, είναι η ποιοτική δουλειά και πιστεύω ότι θα έχουμε καλά αποτελέσματα».
Για την επιλογή του Κώστα Δεληκώστα, ο πρόεδρος του ΤΑΑ ΟΦΗ, Γιάννης Δανδάλης, τόνισε πως «ο Κώστας έχει αφήσει το σημάδι του στο Ελληνικό βόλει, με όλη αυτήν την πορεία που έχει κάνει. Είναι τιμή, για το σωματείο μας, ότι θα είναι στη νέα προσπάθεια που ξεκινάμε. Ο στόχος μας θα είναι μια καλύτερη θέση απο την περσινή και απο εκεί και πέρα να χτίσει και με την προσθήκη του κ. Δεληκώστα και για τα επόμενα χρόνια, ώστε να γίνουμε μια σημαντική δύναμη στο Ελληνικό βόλει».
Ο Γενικός Αρχηγός του ΟΦΗ, Δημήτρης Ζλατιλίδης, ανέφερε για τον Κώστα Δεληκώστα πως «συμφωνήσαμε με ενα απο τους καλύτερους προπονητές, όχι μόνο σε Πανελλήνιο επίπεδο. Είμαι χαρούμενος που ένας τέτοιος άνθρωπος ήρθε στον ΟΦΗ. Θα κάνει μια μακροπρόθεσμη δουλειά στον ΟΦΗ. Αυτό έχουμε στο μυαλό μας».

Δείτε στο παρακάτω VIDEO τις δηλώσεις.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Σε έμπειρα χέρια το τιμόνι του ΟΦΗ

 

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Απο πότε το να τραβάει κάποιος απο την εξέδρα, σε ένα ποδοσφαιρικό αγώνα VIDEO είναι παράνομη πράξη και η αστυνομία έχει δικαίωμα, να πάρει το κινητό απο εκείνον που κάνει τη λήψη ή να τον αναγκάσει να σβήσει το υλικό;

Στην έκθεση της αστυνομίας, για τα όσα συνέβησαν στο επεισοδιακό παιχνίδι Ιωνικός-Εργοτέλης 2-1, που έκρινε την άνοδο υπάρχει ξεκάθαρη παραδοχή για το γεγονός που κατήγγειλε δημόσια ο πρόεδρος του Ερασιτέχνη Εργοτέλη Γιώργος Στειακάκης.

Η αστυνομία....δικαιώνει τον παράγοντα και νομικό του Εργοτέλη.

Το blog dikografies.blogspot της Μαίρης Μπενέα αποκαλύπτει την έκθεση της αστυνομίας, στην οποία γίνεται αναφορά στο περιστατικό.

Γίνεται λόγος για ...σύσταση που έγινε απο αστυνομικούς, στον φίλο του Εργοτέλη που τράβηξε το VIDEO με ένταση στο γήπεδο της Νίκαιας,  και όπως αναφέρεται στην έκθεση της αστυνομίας το VIDEO "σβήστηκε οικειοθελώς και η κατάσταση ομολοποιήθηκε".

Αλήθεια, απο πότε είναι παράνομη η λήψη VIDEO απο την εξέδρα;

Αυτό, θα πρέπει να απαντηθεί αρμοδίως.

Ο πρόεδρος του Ερασιτέχνη Εργοτέλη κατήγγηλε ότι στην κερκίδα ανέβηκε ο ίδιος ο αστυνομικός διευθυντής, με την παρουσία "φουσκωτών" του Ιωνικού, οι οποίοι τον έβριζαν χυδαία, χωρίς η αστυνομία να κάνει το παραμικρό.

Ενώ απο τον Εργοτέλη γίνεται λόγος για την παρουσία 200 ατόμων μέσα στο γήπεδο, την ίδια ώρα που το υγειονομικό πρωτόκολλο προβλεπει μόνο την παρουσία μελών των διοικητικών συμβουλίων των ομάδων!

Σε αυτό η αστυνομία, γιατί δεν έκανε κάτι;

Αυτή ήταν νόμιμη ενέργεια;

Ολοι αυτοί που ήταν μέσα στο γήπεδο, καλώς βρισκόταν;

Επρεπε να είναι εκεί δηλαδή;

Στην έκθεση της, η αστυνομία, παραδέχεται ακόμη την επίθεση που δέχθηκε στο ημίχρονο ο διαιτητής Φωτιάς, απο "διαπιστευμένους της γηπεδούχου ομάδας" όπως αναφέρει, μεταξύ αυτών και τον πρόεδρο του Ιωνικού.

Αναφέρει ωστόσο, ότι απομακρύνθηκαν και οι διαιτητές μπήκαν με ασφάλεια στα αποδυτήρια.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Καταγγέλει ο Εργοτέλης: Σφαγέας ο Φωτιάς, μπράβοι, τραμπούκοι και υπόκοσμος στη Νίκαια

Τι έγινε στα αποδυτήρια στο ημίχρονο σε βάρος των διαιτητών;

 

"Σεφτέ" στις μεταγραφές απο τον ΟΦΗ, με μια ενίσχυση για το κέντρο της άμυνας.

Η κρητική ΠΑΕ ενημέρωσε και επίσημα για την προφορική συμφωνία με τον 24χρονο (1μ85) δεξιοπόδαρο κεντρικό αμυντικό Τριαντάφυλλο Πασαλίδη, ο οποίος τα τελευταία 4 χρόνια αγωνιζόταν στον Αστέρα Τρίπολης.

Ο Πασαλίδης έχασε φέτος την θέση του στην ενδεκάδα (έπαιξε σε 15 αγώνες), ενώ είχε συμβόλαιο με τον Αστέρα, για ένα ακόμη χρόνο.

Φαίνεται όμως ότι έχει βρεθεί η "χρυσή τομή" μεταξύ ποδοσφαιριστή-Αστέρα και ΟΦΗ, ώστε ο παίκτης να μετακομίσει στην Κρήτη.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι ο Αστέρας, διατηρεί ένα ποσοστό μεταπώλησης του παίκτη.

Tις επόμενες μέρες αναμένεται στο Ηράκλειο, ώστε να υπογράψει και να ανακοινωθεί απο τον ΟΦΗ.

 Γεννημένος στο Κορδελιό στις 19 Ιουλίου 1996, ο Πασαλίδης ξεκίνησε την καριέρα του από τον Αιγινιακό.

Το 2017 πήρε μεταγραφή στον Αστέρα Τρίπολης με δύο συνεχόμενες «γεμάτες» σεζόν, 28 συμμετοχές την πρώτη (2017/18) και 31 τη δεύτερη (2018/19). Την επόμενη έπεσε στις 24, ενώ εφέτος είχε χάσει τη θέση του βασικού, παρόλα αυτά έπαιξε σε 15 ματς όλων των διοργανώσεων. Αποχαιρετά την Αρκαδία με... παρά δύο 100 συμμετοχές (98) και τρία γκολ.

Γ.Κορτς

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi