Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Επιστροφή του ΟΦΗ στις Ευρωπαικές διοργανώσεις, αλλά και κατασκευή νέου γηπέδου σε δημοτική έκταση που βρίσκεται σήμερα το αεροδρόμιο Νίκος Καζαντζάκης, είναι οι δυο μεγάλοι στόχοι που έθεσε ο ιδιοκτήτης της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Μιχάλης Μπούσης, σε συνέντευξη-παρουσίαση του νέου Διευθύνοντα συμβούλου της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, Μηνά Λυσσάνδρου.
Ο Μιχάλης Μπούσης έδειξε πολύ θετικός στην συζήτηση που έχει «ανοίξει» για κατασκευή νέου γηπέδου στο αεροδρόμιο και ανέφερε ότι ένα τέτοιο έργο θα βοηθήσει την πόλη και θα δώσει και ανάσα στο Ηράκλειο, αν υπάρξει σωστή εμπορική εκμετάλευση, με συνοδευτικά ξενοδοχεία και εμπορικούς χώρους.
«Το νέο γήπεδο, πρέπει να πάει στο αεροδρόμιο, αν φύγει αυτό, απο εκεί. Να δουλεύει όλο το χρόνο. Μπορεί να δώσει μεγάλη ανάσα στο Ηράκλειο.Ετσι το κάνουμε στην Αμερική. Εκεί μπορεί να γινει μια δεύτερη πόλη μέσα στο Ηράκλειο» ανέφερε χαρακτηριστικά ο Μιχάλης Μπούσης.
«Οτι και να γίνει γήπεδο, της ομάδας, θα πρέπει να χτιστεί καινούργιο» ανέφερε ο Κ. Μπούσης, ακόμη και αν δεν προχωρήσει το θέμα με την έκταση του αεροδρομίου.
"Θέλω όταν πεθάνω, να είστε περήφανοι για το όνομα Μπούσης. Οπως άφησε κάτι ο κ. Βαρδινογιάννης, έτσι θέλω να αφήσω και εγώ" ανέφερε ο Μιχάλης Μπούσης.
Το αφεντικό του ΟΦΗ τόνισε πως το Γεντί Κουλέ, έχει παλιώσει και δεν μπορεί πλέον να φιλοξενήσει ευρωπαικά παιχνίδια.
Εντούτοις, ο ΟΦΗ θα παίξει κανονικά τη νέα σεζόν στο Γεντί Κουλέ και θα γίνει ανακατασκευή του χλοοτάπητα και βελτίωση του φωτισμού.
Σε ερώτηση αν είναι ικανοποιημένος απο την πορεία του ΟΦΗ στα τρία χρόνια που είναι στην ομάδα, με τον ΟΦΗ να έχει κινδυνεύσει δυο φορές με υποβιβασμό, η απάντηση του Μιχάλη Μπούση ήταν ότι «ναι είμαι ικανοποιημένος».
Και πρόσθεσε λέγοντας ότι «κάθομαι ανεξάρτητος στο τραπέζι μου. Πρέπει να σεβόσαστε ότι για πρώτη φορά μετά τον κ. Βαρδινογιάννη, ο ΟΦΗ είναι μόνος του. Να είστε περήφανοι για αυτό, γιατί εγώ είμαι. Κάνω μια επένδυση εδώ. Κάνω ένα μπίζνες. Κάποια στιγμή αυτό θα γυρίσει».
Ο Μιχάλης Μπούσης ακόμη μίλησε για 7-8 μεταγραφές, που έχουν αποφασιστεί να γίνουν.
Ο Μιχάλης Μπούσης καλωσόρισε τον Μηνά Λυσσάνδρου σε ρόλο CEO και ανέφερε ότι αποτελεί προσωπική του επιλογή, καθώς διέκρινε όσο ήταν πρόεδρος της Σούπερ Λίγκ, ότι τον ενδιαφέρει η πρόοδος του ποδοσφαίρου και όχι μόνο της ομάδας, που εκπροσωπούσε, της ΑΕΚ.
Χαρακτήρισε εξαιρετική επιλογή, την παρουσία του κ. Λυσσάνδρου στον ΟΦΗ, ενώ εκ μέρους της ΠΑΕ ο Ηλίας Πουρσανίδης, τόνισε πως ο κ. Λυσσάνδρου, θα βοηθήσει με την εμπειρία του και σε θέματα του νέου γηπέδου, τον ΟΦΗ, καθώς έχει τη γνώση της ανάλογης διαδικασίας με το νέο γήπεδο της ΑΕΚ.
Ο κ. Λυσσάνδρου χαρακτήρισε τιμητικη την πρόταση του ΟΦΗ, αναλαμβάνει Διευθύνων σύμβουλος της ομάδας και θα είναι ουσιαστικά το δεξί χέρι του ιδιοκτήτη του ΟΦΗ.
Τον κ. Λυσσάνδρου καλωσόρισε στον ΟΦΗ και ο αντιπρόεδρος της ΠΑΕ, κ. Γιώργος Σαμαράς.
Ο Γιώργος Σαμαράς, μίλησε για αλλαγές στο ποδοσφαιρικό και στο οργανόγραμμα της ομάδας. Χαρακτήρισε «μεγάλη μεταγραφή» τον Μηνά Λυσσάνδρου, που θα βοηθήσει την ομάδα σε πολλά πράγματα.
Aνέφερε ακόμη ότι, στην φετινή χρονιά έγιναν λάθη που θα αναλυθούν σε άλλη συνέντευξη τύπου, ενώ δεν συμφώνησε με την εκτίμηση ότι υπήρχε κακή επαφή με τον κόσμο. Μάλιστα αποκάλυψε ότι είχε συναντήσεις με τους οργανωμένους, φιλάθλους, χωρίς να δημοσιοποιηθεί αυτό.
Δείτε παρακάτω την τοποθέτηση του Μιχάλη Μπούση.
Την παραίτηση του, απο τη θέση του αντιπροέδρου της Ενωσης Σούπερ Λίγκ 2 και Football league, υπέβαλε ο Γενικός διευθυντής της ΠΑΕ Εργοτέλης Γιώργος Τουτζάρης, σε ένδειξη διαμαρτυρίας των όσων συνέβησαν στη Νίκαια και στο παιχνίδι Ιωνικός-Εργοτέλης (2-1), που έκρινε την άνοδο.
Στην παραίτηση του, ο κ. Τουτζάρης, κάνει λόγο για "νοσηρά που διημείφθησαν στο γήπεδο του Ιωνικού, τόσο στον αγωνιστικό χώρο, όσο και στις κερκίδες αυτού, χωρίς κανείς απο τους αρμόδιους να επιληφθεί επ' αυτών".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Νάτοι, νατοι οι πρωταθλητές-Συγκινητική υποδοχή στον Εργοτέλη
Καταγγέλει ο Εργοτέλης: Σφαγέας ο Φωτιάς, μπράβοι, τραμπούκοι και υπόκοσμος στη Νίκαια
Πως έχασε την άνοδο ο Εργοτέλης-Οι επίμαχες φάσεις στη Νίκαια (VIDEO)
Απο τον παράδεισο στην κόλαση ο Εργοτέλης-Εχασε ιστορική ευκαιρία για την άνοδο!
Ενα VIDEO με το ανακαινισμένο στάδιο Ελευθερίας απο ψηλά, ανέβασε στην επίσημη σελίδα του στο Facebook το ΕΑΚΗ (Εθνικό Αθλητικό κέντρο Ηρακλείου).
«Το στολίδι μας! Το ανακαινισμένο Στάδιο Ελευθερίας! Ένα απο τα καλύτερα στάδια της χώρας. Τα καλύτερα έρχονται!» αναφέρει το ΕΑΚΗ, καθώς πολύ σύντομα το στάδιο, θα είναι σε θέση να φιλοξενήσει μεγάλες διοργανώσεις.
Ανάλογα VIDEOS και με τις υπόλοιπες εγκαταστάσεις του ΕΑΚΗ (κολυμβητήριο και κλειστό γυμναστήριο του Λίντο) θα παρουσιαστούν το επόμενο διάστημα, καθώς έχουν γίνει σημαντικές παρεμβάσεις, που έχουν αλλάξει την εικόνα των αθλητικών εγκαταστάσεων.
Δείτε το VIDEO ΕΔΩ: https://fb.watch/5xXhQ7aM2c/
Γ.Κορτς