karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Η πισίνα του Ηρακλείου, άνοιξε και πάλι για να υποδεχθεί τους μικρούς κολυμβητές του Ηρακλείου, στην ημερίδα ορίων, που διεξήχθη, με απόλυτη επιτυχία.
Μετά απο 10 μήνες αποχής, λόγω της πανδημίας, τα παιδιά της Ηρακλειώτικης κολύμβησης, έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό και έδειξαν πόσο πολύ τους είχε λείψει η αγωνιστική δράση!
Παρά την αποχή, πέτυχαν καλά όρια και βελτίωσαν τους χρόνους τους.
Να σημειωθεί ότι, οι αγώνες έγιναν με αυστηρό υγειονομικό πρωτόκολλο.
Σε ανακοίνωση του, το Εθνικό Αθλητικό κέντρο Ηρακλείου, η Διοικούσα Επιτροπή του οποίου, είχε δυναμική παρουσία στους αγώνες αναφέρει:

«Ζωντάνεψε» και πάλι το κολυμβητήριο μας, στην ημερίδα ορίων.
Οι μικροί κολυμβητές μας, τα έδωσαν όλα για ένα καλό χρόνο, για τους στόχους τους, τα όρια τους!
Mετά απο αποχή, περίπου 10 μηνών, έπεσαν ξανά στην πισίνα και έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό.
Η κολύμβηση του Ηρακλείου, παραμένει σε υψηλό επίπεδο και σαν ΕΑΚΗ είμαστε κοντά στα σωματεία και τους αθλητές, για ένα ακόμη καλύτερο μέλλον!

 

Δείτε ΕΔΩ φωτογραφίες

Νέο φιλικό παιχνίδι με τη Νορβηγία, αυτή τη φορά,  δίνει η Εθνική ομάδα ποδοσφαίρου (6/6, 20.00, Cosmotesport 1), σε παιχνιδι που θα γίνει στη Μάλαγα.

Στη συνέντευξη τύπου ο Ολλανδός τεχνικός Φαν Σιπ αναφέρθηκε στην σημασία, η Εθνική να δείξει το ίδιο αγωνιστικό πρόσωπο που έδειξε με το Βέλγιο (1-1).

Οπως τόνισε ο Ομοσπονδιακός τεχνικός στην συνέντευξη τύπου «θέλω να παρατάξω την καλύτερη δυνατή ομάδα και όλοι να είναι 100% έτοιμοι. Η Νορβηγία είναι δυνατός αντίπαλος, είναι σημαντικό φιλικό και θέλουμε να προετοιμαστούμε για τα επίσημα ματς του Σεπτεμβρίου.

Περιμένω και πάλι από τους παίκτες να ακολουθήσουν τις οδηγίες και να δώσουν τον καλύτερο εαυτό τους. Είναι το τελευταίο φιλικό της σεζόν, αλλά έχουν ήδη δείξει ότι πάντα υπάρχει πάθος και αφοσίωση, κάτι που καλούνται να κάνουν άλλη μία φορά. Είναι επαγγελματίες, οι συνθήκες εδώ είναι ιδανικές, ο αγωνιστικός χώρος εξαιρετικός, ο αντίπαλος δυνατός και περιμένουμε ένα ωραίο παιχνίδι», είπε ο Ολλανδός ομοσπονδιακός προπονητής.

Και πρόσθεσε: «Ο Χάαλαντ είναι πολύ καλός και δυνατός παίκτης, έκανε φανταστική σεζόν με την Ντόρτμουντ, αλλά εμείς κάνουμε άμυνα και επίθεση όλοι μαζί. Δεν έχουμε ατομικά μαρκαρίσματα. Όπως έγινε και με τον Λουκάκου. Δείξαμε ότι μπορούμε να αμυνθούμε καλά συνολικά. Το ίδιο και με τη Νορβηγία, όλοι θα βοηθήσουν την ομάδα. Κι όταν κάποιος μπαίνει αλλαγή, αυτό γίνεται για να βοηθήσει. Παίζουμε όλοι μαζί. Είναι σημαντικό όχι μόνο να μαρκάρουμε τον Χάαλαντ, αλλά και να φροντίσουμε να μη φτάσει η μπάλα σε αυτόν. Άρα αμυνόμαστε και πιέζουμε από την επίθεση, όλοι οι παίκτες πρέπει να αμύνονται σωστά.

Όσον αφορά στην καλή τακτική με το Βέλγιο, το σημαντικό είναι ότι όταν έχεις πιο πολύ την μπάλα αναγκάζεις και τον αντίπαλο να αμύνεται. Άρα αυτό πρέπει να κάνουμε, να μην αφήνουμε τους αντιπάλους να κάνουν πολλές επιθέσεις, αλλά παίζοντας καλό ποδόσφαιρο να τους υποχρεώνουμε σε άμυνα. Σε όλα υπάρχει ισορροπία. Κι όταν είμαστε σε άμυνα, θα πρέπει να έχουμε σωστή δομή και διάρθρωση όπως κάναμε στο ματς με το Βέλγιο».

Aπό την πλευρά των παικτών, ο Κώστας Γαλανόπουλος ανέφερε: «Φόρεσα ξανά το εθνόσημο μετά από καιρό. Ένιωσα σαν να το φόρεσα ξανά πρώτη φορά. Πέρασα ένα δύσκολο χρόνο και σε συνδυασμό με την πανδημία ήταν διπλά δυσάρεστα για μένα. Η ομάδα δεν έχει πολλές αλλαγές, το κλίμα είναι ακριβώς όπως το άφησα. Ο καθένας δίνει μέσα στο γήπεδο τη ζωή του για τον άλλον κι αυτό φαίνεται. Ασχέτως από το αποτελέσματα, αυτό φαίνεται μέσα στο γήπεδο. Η ενέργεια που βγάζουμε το δείχνει.

Ο προπονητής μας, και δεν θέλω να τον καλοπιάσω, είναι από τους λίγους που έμπρακτα δείχνει ότι με εμπιστεύεται, το νιώθω και το δείχνω μέσα στο γήπεδο. Όταν βλέπεις τον κύριο Ζαγοράκη μπροστά σου, αυτό σου προκαλεί κάτι. Εμένα μου δημιουργεί ανατριχίλα, εικόνες από την παιδική ηλικία κι αυτό τα λέει όλα. Το ματς με τη Νορβηγία είναι το τελευταίο της σεζόν, υπάρχει σωματική και ψυχολογική κούραση. Όλα όμως μένουν στην άκρη, όταν παίζεις με το εθνόσημο όλα πάνε στην άκρη. Πρέπει να δώσουμε τον καλύτερο εαυτό μας και πάλι και μετά ξεκουραζόμαστε».

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Ο ΟΦΗ θέλει να κάνει ένα γερό «λίφτινγκ» στους κεντρικούς του μέσους και δυο απο απο τους παίκτες που εξετάζονται (μεταξύ άλλων) και έχουν προταθεί είναι ο 25χρονος (29/1/1995) ομογενής μέσος Αλέξανδρος Καρτάλης, ο οποίος ήταν απο τους βασικούς πυλώνες της φετινής πορείας του ΠΑΣ Γιάννινα και ο επίσης 25χρονος (16/8/1995) Ισπανό μέσος του Αστέρα Τρίπολης Μπόρχα Φερνάντεθ.

Απο την Τρίπολη, ο ΟΦΗ πήρε τον 25χρονο κεντρικό αμυντικό Τριαντάφυλλο Πασαλίδη και δεν αποκλείεται να κάνει και δεύτερη κίνηση, για τον Ισπανό μέσο, ο οποίος στα δυο του χρόνια στην Τρίπολη, έκανε 27 και 12 συμμετοχές αντίστοιχα.

Ο Καρτάλης με 29 παιχνίδια φέτος με τον ΠΑΣ Γιάννινα, έκανε εξαιρετικό πρωτάθλημα και η αποχώρηση του Γιαννίκη απο τον πάγκο του ΠΑΣ, τον φέρνει να αποχωρεί.

Ενα "μηχανάκι" στο κέντρο, για τον οποίο οι προτάσεις απο Ελληνικές αλλά και Γερμανικές ομάδες δεν λείπουν.

Κάποια στιγμή, γράφτηκε ότι και ο Ολυμπιακός, ενδιαφέρεται για αυτόν, αλλά φαίνεται μάλλον υπερβολικό.

Ο Ελληνογερμανός χαφ, έπαιξε  την τελευταία διετία, για πρώτη φορά στην Ελλάδα, έπειτα από 9 χρόνια στα γερμανικά γήπεδα.

Ο Καρτάλης γεννήθηκε στη Νυρεμβέργη και μεγάλωσε στη Γερμανία, ξεκινώντας την καριέρα του στις ακαδημίες της Γκρόιτερ Φιρτ. Από το 2010 ως το 2015 αγωνίστηκε με τις ομάδες U17 και U19 του συλλόγου, μέχρι που πήρε δόθηκε δανεικός στην Άαλεν. Το καλοκαίρι του 2017 επέστρεψε στην Γκρόιτερ Φιρτ κι έναν χρόνο αργότερα έφυγε ως ελεύθερος για τη Τσβίκαου. Έπαιξε σε 28 αναμετρήσεις στη Γ' Γερμανίας με τα χρώματά της και στη συνέχεια ακολούθησε τον Έλληνα προπονητή στα Γιάννενα.

Ο μάνατζερ του, τον έχει προτείνει σε διάφορες ομάδες, μεταξύ των οποίων και ο ΟΦΗ και αναμένονται εξελίξεις το επόμενο διάστημα.

Ο ΟΦΗ μετά την αποχώηση του Σακόρ, αλλά και τους τραυματίες Ναμπί, Στάικο, θα χρειαστεί δυναμική ενίσχυση στην μεσαία γραμμή, ώστε να παρουσιάσει ένα σύνολο, με μεγαλύτερες δυνατότητες.

 

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi