Στην Β’ φάση του Πανελλήνιου πρωταθλήματος υδατοσφαίρισης, θα αγωνιστεί η ομάδα παίδων του ΟΦΗ (Κ15, γενν. 2006).
Οι μικροί πολίστες του ΟΦΗ, θα έχουν την ευκαιρία για δυνατά παιχνίδια και εμπειρίες, στο κολυμβητήριο Φαλήρου, με δυνατούς αντιπάλους.
Hομάδα του ΟΦΗ θα παίξει με τη ΡΟΗ (Παρασκευή 4/6, 5.30μμ), με τον ΑΟΚαστέλλας (Σάββατο 5/6, 9 π.μ.), με την Ηλιούπολη (Σάββατο 5/6, 4μμ), με τον ΑΟΠ Φαλήρου (Κυριακή 6/6, 10.30 π.μ.) και με τον Ολυμπιακό (Κυριακή 6/6, 5.30μμ).
Την ομάδα του ΟΦΗ, συνοδεύουν στον Αθήνα οι προπονητές Βασίλης Κεφάλας και Νίκος Γιακουμάκης.
Το ρόστερ της ομάδας του ΟΦΗ
Βασιλακης Μανολης,
Ζαχαράκης Νεκταριος ,
Λαμπρακης Μαρίνος,
Παχιαδακης Βαγγέλης,
Κεφαλογιαννης Μηνας,
Πακιουφακης Σπύρος
Πρινιανακης Νίκος,
Κορογλου Νίκος,
Γιαγας Κυριάκος,
Ρομπογιαννακης Φίλιππος,
Καλλέργης Γιώργος,
Δημοσθένους Ανδρέας,
Πολίτης Απόστολος,
Φανουρακης Μάνος,
Γρεβεζακης Αλέξανδρος.
*Το Διοικητικό Συμβούλιο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ και το τμήμα υδατοσφαίρισης του ΟΦΗ, συγχαίρει τον πρώην προπονητή του ΟΦΗ Μάκη Βολτυράκη, για την ανάληψη της Εθνικής ομάδας πόλο Κ20.
Πετυχημένο ήταν το φιλικό τεστ της Εθνικής Ελλάδας απέναντι στο πανίσχυρο Βέλγιο στο «King Baudouin Stadium» των Βρυξελλών (1-1), καθώς η «γαλανόλευκη» (με άκρως πειραματικό σχήμα και πολλές δοκιμές απ’ την πλευρά του Τζον φαν’τ Σιπ) ήρθε ισόπαλη 1-1 απ’ τη Νο1 ομάδα στο ranking της FIFA, αφήνοντας πολλές υποσχέσεις για το μέλλον και τα μεγάλα ματς του Σεπτέμβρη στα προκριματικά του Παγκοσμίου Κυπέλλου του 2022.
Ο Θοργκάν Αζάρ έδωσε το προβάδισμα στους Βέλγους, ισοφάρισε στα μέσα του δευτέρου ημιχρόνου ο Γιώργος Τζαβέλλας.
Ντεμπούτο με την Εθνική ομάδα, έκανε ο Ηρακλειώτης Μανώλης Σάλιακας, ενώ αγωνίστηκαν ακόμη ο Μπουχαλάκης και ο Κούτρης.
Και οι τρείς αθλητές αναδείχθηκαν απο τον Εργοτέλη.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης.
Μέρες χαράς για τον γνωστό επιχειρηματία και καλό φίλο Αντώνη Καράτζη.
Η σύζυγος του, Γιούλια, έφερε στον κόσμο ένα υγιέστατο αγοράκι και η χαρά του ζειυγαριού, αλλά και όλης της οικογένειας Καράτζη, είναι μεγάλη.
Θερμές ευχές, στον Αντώνη και την σύζυγο του.
Να τους ζήσει το μωράκι τους και να το δούν οπως πραγματικά επιθυμούν.
Τις ευχές του, με ανακοίνωση του, εκφράζει και ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, στην οποία αναφέρει:
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, εκφράζει τις θερμότερες ευχές του στον Αντώνη Καράτζη και τη σύζυγο του Γιούλια, για το νέο μέλος της οικογένειας τους, ένα υγιέστατο αγοράκι.
Να έχει την υγειά του και να είναι τυχερό!
Γ.Κορτς