Είναι πλέον και επίσημο.
Ο Γιώργος Πετράκης, θα δοκιμάσει την τύχη του και στο Κυπριακό πρωτάθλημα.
Μετά την Ελληνική Σούπερ Λίγκ με τη Λαμία, την Jeunesse Esch (Λουξεμβούργο), ήρθε η ώρα για την Κύπρο, με τον Ολυμπιακό Λευκωσίας να ανακοινώνει την πρόσληψη του, για ένα χρόνο.
Μια σημαντική λεπτομέρεια: Η ίδια ομάδα (ο Ολυμπιακός) είναι εκείνη, η οποία πέρσι τέτοια εποχή, άνοιξε στον πατέρα του, τον Γιάννη Πετράκη, την πόρτα της Κύπρου, για να έρθει αργότερα η συμφωνία με τον Απόλλωνα Λεμεσού.
Aπο ότι φαίνεται, οι σχέσεις του Γιάννη Πετράκη με την εν λόγω ομάδα, όχι μόνο δεν διαταράχθηκαν παρά την αποχώρηση του, αλλά παραμένουν ισχυρές, ώστε να χτυπήσει και πάλι την πόρτα της οικογένειας Πετράκη για συνεργασία!
Ο Γιάννης Πετράκης, έχει συμφωνήσει με τον Απόλλωνα Σμύρνης και θα κουτσάρει την "Ελαφρά Ταξιαρχία" στην φετινή Σούπερ Λίγκ 1, ενώ ο Γιώργος Πετράκης, θα είναι προπονητής στην ομάδα, με την οποία ξεκίνησε πέρσι ο πατέρας του, την διαδρομή του στην Κύπρο!
Η ομάδα του Ολυμπιακού, έκανε deal με τον Πετράκη-τζούνιορ, ο οποίος θα έχει την ευκαιρία να δοκιμάσει τις δυνάμεις του, σε ένα ανταγωνιστικό πρωτάθλημα, όπως είναι το Κυπριακό και σε μια καλή ομάδα.
Εμείς, ευχόμαστε και στους δυο, τόσο στον Γιάννη, όσο στο Γιώργο, ολόψυχα, καλή επιτυχία!
Γ.Κορτς
H επίσημη ανακοίνωση της Κυπριακής ομάδας αναφέρει:
Ο Ολυμπιακός Λευκωσίας ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας του με τον 33χρονο Ελλαδίτη προπονητή κ. Γιώργο Πετράκη, ο οποίος υπέγραψε συμβόλαιο συνεργασίας για ένα χρόνο.
Ο κ. Πετράκης τη χρονιά που μας πέρασε βρισκόταν στον πάγκο της Jeunesse Esch (Λουξεμβούργο), ενώ στο πρόσφατο παρελθόν εργάστηκε σε Λαμία, Α.Ε. Καραισκάκης και Α.Ο. Χανίων.
Καλωσορίζουμε τον κ. Γιώργο Πετράκη στη μεγάλη οικογένεια του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ και του ευχόμαστε Υγεία, Δύναμη και κάθε Επιτυχία!
Ματσάρα ήταν το κρητικό ντέρμπι της Α' Εθνικής γυναικών, που έγινε στο Ρέθυμνο, μεταξύ του ΟΦΗ και του Αστέρα.
Ο ΟΦΗ με γκολ της Κυδωνάκη στο 95 (!) πήρε το διπλό με 1-2, αλλά το παιχνίδι είχε "άγρια ομορφιά".
Ο ΟΦΗ προηγήθηκε με απευθείας φάουλ της Αραβιάκη απο 35 μέτρα και λάθος εκτίμηση της μπάλας, απο την τερματοφύλακα του Αστέρα.
Στο 51' ο Αστέρας κέρδισε πέναλτι (ανατροπή Μανωλίτση), το οποίο εκτέλεσε η Τούνα, αλλά η Αποστολάκη απέκτουσε και κράτησε το 0-1.
Κόντρα στη ροή του αγώνα και ενώ ο ΟΦΗ είχε τις ευκαιρίες για να κάνει το 0-2 και να κλειδώσει το παιχνίδι, ο Αστέρας ισοφάρισε στο 89', με πλασέ της Σταγάκη (1-1).
Το παιχνίδι είχε όμως εκρηκτικό φινάλε.
Στο 95' το "αστέρι" του ΟΦΗ, η Κυδωνάκη, πήρε απο κανονική θέση (διαμαρτυρήθηκαν για οφσάιντ οι γηπεδούχες, αλλά δεν υπήρχε), τη μπάλα, λίγο κάτω απο τη μεσαία γραμμή και με ένα φοβερό σλάλομ , πέρασε και τον τερματοφύλακα και ψύχραιμο πλασέ έστειλε την μπάλα στα δίχτυα για το τελικό 1-2, μέσα σε έξαλλους πανηγυρισμούς για τα κορίτσια του ΟΦΗ, τα οποία, παρά τις δυσκολίες, εξασφάλισαν και φέτος την παραμονή τους στην μεγάλη κατηγορία.
Τα κορίτσια του ΟΦΗ, με πολλές ισοπαλίες και προβλήματα φέτος, έψαχναν την μεγάλη νίκη και την βρήκαν στο κρητικό ντέρμπι με τον Αστέρα στο Ρέθυμνο.
Τέλος καλό όμως, όλα καλά για τα κορίτσια του Σταμάτη Μαματζάκη, τα οποία ανανέωσαν την συμμετοχή τους, στα "σαλόνια" της Α' Εθνικής.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης και τα ωραία γκολ του αγώνα που είχε θέαμα και σασπένς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Τραγικός για μια ακόμη φορά, ο αμυντικός του ΟΦΗ, Βαχίντ Σελίμοβιτς, αποβλήθηκε με κόκκινη κάρτα, στο παιχνίδι της Εθνικής ομάδας του Λουξεμβούργου, με την Σκωτία.
Στο 34' και με το σκορ να είναι ήδη στο 1-0 σε βάρος της ομάδας του, τράβηξε τον αντίπαλο επιθετικό, που του έφυγε στην πλάτη και ο διαιτητής σωστά, τον έστειλε στα... αποδυτήρια.
Ο Σελίμοβιτς, απλά "παγώνει" στην κάθετη πάσα στην πλάτη του και δεν επιχειρεί να μαρκάρει τον αντίπαλο επιθετικό, που κάνει κίνηση απο πίσω του, αλλά απλά τον τραβάει βίαια και "χαντακώνει" την ομάδα του, απο το 34΄, καθώς είναι πίσω στο σκορ με 1-0, ενώ πλέον αγωνίζεται και με παίκτη λιγότερο στο παιχνίδι.
Ο μίστερ-κόκκινη κάρτα δεν λέει να μάθει απο τα λάθη του, ούτε στα παιχνίδια με την Εθνική, αλλά ούτε στα παιχνίδια με τον ΟΦΗ.
Πλέον, όποτε αγωνίζεται ο Σελίμοβιτς, η ...είδηση, δεν είναι αν αποβληθεί.
Η είδηση είναι αν θα βγάλει το 90λεπτο χωρίς να αποβληθεί ή χωρίς να κάνει πέναλτι.
Ενας πραγματικά πολύ απρόσεκτος, άγαρμπος κεντρικός αμυντικός, τον οποίο "διαβάζει" εύκολα ο αντίπαλος και το εκμεταλεύεται.
Κρίμα, γιατί τα σωματικά προσόντα δεν του λείπουν, αλλά ...τι να το κάνεις!
Ο παίκτης αυτός, είναι κίνδυνος-θάνατος, για την ομάδα που τον έχει.
Στον ΟΦΗ, θα πρέπει να πάρουν την σωστή απόφαση και να λύσουν όσο το δυνατόν πιο γρήγορα, τη συνεργασία μαζί του, καθώς δεσμεύεται με συμβόλαιο.
Ηταν μια ατυχέστατη μεταγραφική επιλογή, που δεν βοήθησε καθόλου τον ΟΦΗ, την φετινή σεζόν.
Με την απόκτηση του Πασαλίδη, στον ΟΦΗ-προφανώς-κινούνται προς την κατεύθνυση αυτή, καθώς ο Σελίμοβιτς είναι πραγματικά αδιόρθωτος.
Δείτε στα παρακάτω εκτεταμένα στυγμιότυπα την φάση της αποβολής του Σελίμοβιτς.