«Επικεντρώνομαι στο να επιστρέψω 100% έτοιμος» δήλωσε ο Αντίλ Ναμπί, για την επέκταση του συμβολαίου του με τον ΟΦΗ για τα επόμενα δυό χρόνια.
Ο Αγγλος μέσος, ο οποίος έχασε την φετινή σεζόν, λόγω επέμβαση στον χιαστό, ευχαρίστησε όσους του συμπαραστέκονται αυτούς τους δύσκολους μήνες και όπως ανέφερε «ανυπομονώ να επιστρέψω στο γήπεδο και να ξεκινήσω να παίζω».
Δείτε παρακάτω τη δήλωση του Αντίλ Ναμπί.
Γ.Κορτς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
«Οι κολυμβητές μας, έδειξαν τις δυνάμεις τους» ανέφερε η αντιπρόεδρος της Διοικούσας Επιτροπής του Εθνικού Αθλητικού κέντρου Ηρακλείου, Εύα Σημαιάκη, στο περιθώριο της ημερίδας ορίων κολύμβησης, που φιλοξενήθηκε στο κολυμβητήριο Ηρακλείου.
Η άλλοτε πρωταθλήτρια κολύμβησης, συνεχάρη τους Ηρακλειώτες κολυμβητές για τις επιδόσεις τους και όπως ανέφερε «είχαμε πολλά ατομικά ρεκόρ, αυτό είναι πολύ ευχάριστο και είμαστε υπερήφανοι για τους κολυμβητές μας. Μετά απο μια τόσο μεγάλη αποχή τα παιδιά, έδειξαν τις δυνάμεις τους. Εύχομαι να μπορέσουμε να φιλοξενήσουμε και άλλες διοργανώσεις στο κολυμβητήριο μας» τόνισε η αντιπρόεδρος του ΕΑΚΗ.
Και ο άλλοτε κολυμβητής και πολίστας Μάνος Χουρδάκης, Γραμματέας του ΕΑΚΗ, παρακολούθησε με ενδιαφέρον την ημερίδα κολύμβησης και όπως δήλωσε «βλέπω τη μεγάλη χαρά των παιδιών, που έχουν επιστρέψει στην αγωνιστική δραστηριότητα, μετά απο 10 μήνες. Αυτό είναι πολύ καλό για την υγεία τους και την ψυχολογία τους».
Να σημειωθεί ότι, η Διοικούσα Επιτροπή του ΕΑΚΗ, έδωσε δυναμικό παρών στην ημερίδα, καθώς την παρακολούθησαν ακόμη ο αναπληρωτής πρόεδρος Νίκος Νταμπακάκης και τα μέλη του Δ.Σ. Μαρία Παπαδάκη και Νίκη Χατζηπαπά.
Με ανακοίνωση του το ΕΑΚΗ συνεχάρη όλους τους αθλητές που συμμετείχαν στους αγώνες και όπως ανέφερε στην ανακοίνωση της "Ζωντάνεψε και πάλι το κολυμβητήριο μας, στην ημερίδα ορίων. Οι μικροί κολυμβητές μας, τα έδωσαν όλα για ένα καλό χρόνο, για τους στόχους τους, τα όρια τους!
Mετά απο αποχή, περίπου 10 μηνών, έπεσαν ξανά στην πισίνα και έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό. Η κολύμβηση του Ηρακλείου, παραμένει σε υψηλό επίπεδο και σαν ΕΑΚΗ είμαστε κοντά στα σωματεία και τους αθλητές, για ένα ακόμη καλύτερο μέλλον!
Συγχαρητήρια σε όλους τους κολυμβητές του Ηρακλείου, που συμμετείχαν στην ημερίδα ορίων που έγινε στο κολυμβητήριο μας. Η Ηρακλειώτικη κολύμβηση, έχει παρελθόν, παρόν, αλλά και λαμπρό μέλλον!"
Δείτε παρακάτω VIDEO με τις δηλώσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Μετά απο 10 μήνες αποχής ξανά στην πισίνα οι κολυμβητές του Ηρακλείου
«Τιμή μου που θα παίξω στον ΟΦΗ. Θα δώσω το 100%» ανέφερε ο 24χρονος (11/3/1997) κεντρικός (2μ03) του ΟΦΗ Βαγγέλης Βαϊόπουλος, έβδομο φετινό μεταγραφικό απόκτημα της ομάδας βόλει του ΟΦΗ, η οποία βάζει ένα ακόμη σημαντικό παίκτη, στο ρόστερ της.
Ο διεθνής με την Εθνική Εφήβων αθλητής απο τα Τρίκαλα, ανέφερε για την επιστροφή του στο Ελληνικό πρωτάθλημα, καθώς τα τελευταία δυο χρόνια, αγωνίστηκε στο εξωτερικό, πως «είναι πρόκληση για μένα. Ηθελα να επιστρέψω και χαίρομαι που θα το κάνω με μια ομάδα όπως ο ΟΦΗ. Είμαι πολύ χαρούμενος για την μεταγραφή μου στον ΟΦΗ. Ειναι μια ιστορική ομάδα, είναι τιμή μου που θα παίξω για αυτόν. Ανυπομονώ να ξεκινήσει το πρωτάθλημα».
Ο Βαγγέλης Βαϊόπουλος, είναι η έβδομη μεταγραφή του ΟΦΗ, καθώς έχουν αποκτηθεί ακόμη οι: Παρασκευάς Τσέλιος (24 ετών, κεντρικός), Pelegrin Vargas, (23 ετών, 1μ93, Ακραίος, Πουέρτο Ρίκο, διεθνής), Fernando Arpajou (27χρονος ,1μ77 διεθνής Αργεντίνος πασαδόρος), Randy Deweese (Αμερικανός, 23 ετών, 2μ01 διαγώνιος), Juan Vasquez (διεθνής ακραίος απο την Βενεζουέλα, 28 ετών, 1μ96) και τον έμπειρο Ελληνα λίμπερο Ακη Δαρίδη (30 ετών, 1μ80).
Δείτε στο παρακάτω VIDEO αγωνιζόμενο το νέο μεταγραφικό απόκτημα του ΟΦΗ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ