Γέμισαν ταλεντάκια του ΟΦΗ, οι μικρές εθνικές ομάδες πόλο, καθώς οι ομοσπονδιακοί προπονητές έχουν επιλέξει τις τελευταίες μέρες 6 παιδιά (!) του ΟΦΗ στις Εθνικές ομάδες Κ15 και Κ20.
Ο εντυπωσιακός αριθμός δείχνει την σοβαρή δουλειά που γίνεται στις υποδομές της υδατοσφαίρισης του ΟΦΗ, όπου έχουν ρίξει το βάρος στις μικρές ηλικίες.
Η ανακοίνωση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ:
Οι κλήσεις παιδιών απο τα τμήματα της υδατοσφαίρισης του ΟΦΗ στις Εθνικές ομάδες, συνεχίζονται και μας γεμίζουν υπερηφάνεια, αλλά και δικαίωση για την δουλειά που γίνεται, στις υποδομές μας.
Δυο ακόμη παιδιά της Κ15 απο την υδατοσφαίριση του ΟΦΗ, κλήθηκαν σε καμπ προετοιμασίας της προεθνικής ομάδας υδατοσφαίρισης Παίδων (Κ15), από τον ομοσπονδιακό τεχνικό Φώντα Λεμπέση.
Πρόκειται για τους Mάνο Βασιλάκη και Νίκο Κόρογλου.
Τα δυο αυτά παιδιά, μαζί με τα 4 (Ιωσήφ Παντέρης, Ζαχαρίας Λουλακάκης , Γιάννης Ταραζάς και Μάνος Παπαδάκης) που έχουν κληθεί , σε καμπ προετοιμασίας της προεθνικής ομάδας υδατοσφαίρισης Νέων ανδρών (Κ20), ανεβάζουν τον αριθμό σε 6 αθλητές του ΟΦΗ, οι οποίοι αυτήν την εποχή, συμμετέχουν στις Εθνικές ομάδες!
Συγχαρητήρια στα παιδιά, στους προπονητές και σε όλους τους συντελεστές! Τα καλύτερα έρχονται για την υδατοσφαίριση του ΟΦΗ μας!
Στην φωτογραφία οι νεαροί πολίστες του ΟΦΗ Μάνος Βασιλάκης και Νίκος Κόρτογλου, με τον προπονητή της ανδρικής ομάδας πόλο του ΟΦΗ, Βασίλη Κεφαλά, ο οποίος δεν κρύβει την ικανοποίηση του, για τα ταλεντάκια του Ομίλου!
Μετά απο πολλά χρόνια, το κλειστό γυμναστήριο του Λίντο, θα μπορέσει να φιλοξενήσει ξανά, ένα Εθνικό μας συγκρότημα.
Η Εθνική ομάδα βόλει γυναικών, θα κάνει την προετοιμασία της, στο "παλατάκι", στο ανακαινισμένο κλειστό γυμναστήριο του Λίντο, το οποίο με το δυναμικό "λίφτινγκ" που έχει γίνει, είναι έτοιμο να φιλοξενήσει ακόμη και διεθνείς αγώνες!
Στην ανακοίνωση του, το ΕΑΚΗ, κάνει λόγο στις ενέργειες του Υφυπουργού Αθλητισμού Λευτέρη Αυγενάκη, σε ότι αφορά στην κάθοδο της Εθνικής γυναικών βόλει, η οποία προετοιμάζεται για το Πανευρωπαικό πρωτάθλημα.
Ενώ, εκφράζει την ετοιμότητα του, σαν ΕΑΚΗ, για την φιλοξενία της Εθνικής.
"Οι εγκαταστάσεις του ΕΑΚΗ (κλειστό Λίντο, κολυμβητήριο, Στάδιο Ελευθερίας), μπορούν και πρέπει να διεκδικήσουν μεγάλες διοργανώσεις και πάνω σε αυτό εστιάζονται οι προσπάθειες μας" αναφέρει μεταξύ άλλων στην ανακοίνωση του, το ΕΑΚΗ.
Η ανακοίνωση του ΕΑΚΗ αναφέρει:
Το Εθνικό Αθλητικό κέντρο Ηρακλείου, εκφράζει την χαρά του, αλλά και την ικανοποίηση του, για το γεγονός ότι η Εθνική ομάδα βόλει γυναικών, θα κάνει την προετοιμασία της, στο ανακαινισμένο κλειστό γυμναστήριο του Λίντο.
Με ενέργειες του Υφυπουργού Αθλητισμού Λευτέρη Αυγενάκη, αλλά και του ΕΑΚΗ, είναι τιμή μας, που θα φιλοξενήσουμε μετά απο πολλά χρόνια , στις εγκαταστάσεις μας, ένα Εθνικό μας συγκρότημα, στην προκειμένη περίπτωση τα κορίτσια του βόλει, που προετοιμάζονται για το Πανευρωπαικό πρωτάθλημα.
Με την κρητική φιλοξενία και τη ζεστασιά μας, είμαστε βέβαιοι ότι θα δώσουμε στα κορίτσια μας την ώθηση που χρειάζονται, για τα μεγάλα παιχνίδια που έρχονται.
Η Εθνική ομάδα γυναικών θα προπονείται για 13 μέρες (14-26/6) στο κλειστό γυμναστήριο του Λίντο, το οποίο μετά την ανακαίνιση του, είναι πλέον ένα γήπεδο-κόσμημα, πανέτοιμο να φιλοξενήσει ακόμα και διεθνείς διοργανώσεις.
Η Διοίκηση του Εθνικού Αθλητικού κέντρου Ηρακλείου, στο διάστημα της παραμονής της Εθνικής ομάδας γυναικών στο Ηράκλειο, έχει προγραμματίσει και μια σειρά απο εκδηλώσεις, με επισκέψεις των αθλητριών μας σε σχολεία της πόλης, αλλά και αξιοθέατα της περιοχής μας.
Οι εγκαταστάσεις του ΕΑΚΗ (κλειστό Λίντο, κολυμβητήριο, Στάδιο Ελευθερίας), μπορούν και πρέπει να διεκδικήσουν μεγάλες διοργανώσεις και πάνω σε αυτό εστιάζονται οι προσπάθειες μας.
To ρόστερ της Εθνικής
Οι αθλήτριες που έχει επιλέξει ο Ομοσπονδιακός τεχνικός Γκιγιέρμο Ναράνχο και ο συνεργάτης του Νίκος Μπουτσορής, είναι οι εξής:
Πασαδόροι: Όλγα Βεργίδου, Παναγιώτα Ξανθοπούλου, Έλενα Καρακάση.
Διαγώνιες: Μάρθα Ανθούλη, Μαρία Τσιτσιγιάννη.
Ακραίες: Εύα Χαντάβα, Κωνσταντίνα Βλαχάκη, Σοφία Κοσμά, Ασημίνα Νικολογιάννη, Ευφροσύνη Αλεξάκου, Σταματία Κυπαρίσση.
Κεντρικές: Μελίνα Εμμανουηλίδου, Άννα Καλαντάτζε, Ιωάννα Πολυνοπούλου, Ανδρομάχη Τσιόγκα.
Λίμπερο: Μαριαλένα Αρτακιανού, Μαρτίνα Ξανθοπούλου.
Η Εθνική γυναικών θα αγωνιστεί στον Β' όμιλο του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος (18/8-4/9) που θα φιλοξενηθεί στη Φιλιππούπολη της Βουλγαρίας και εκτός από τη διοργανώτρια θα αντιμετωπίσει τις: Πολωνία, Γερμανία, Ισπανία και Τσεχία.
Πετυχημένο ήταν το φιλικό τεστ της Εθνικής Ελλάδας απέναντι στο πανίσχυρο Βέλγιο στο «King Baudouin Stadium» των Βρυξελλών (1-1), καθώς η «γαλανόλευκη» (με άκρως πειραματικό σχήμα και πολλές δοκιμές απ’ την πλευρά του Τζον φαν’τ Σιπ) ήρθε ισόπαλη 1-1 απ’ τη Νο1 ομάδα στο ranking της FIFA, αφήνοντας πολλές υποσχέσεις για το μέλλον και τα μεγάλα ματς του Σεπτέμβρη στα προκριματικά του Παγκοσμίου Κυπέλλου του 2022.
Ο Θοργκάν Αζάρ έδωσε το προβάδισμα στους Βέλγους, ισοφάρισε στα μέσα του δευτέρου ημιχρόνου ο Γιώργος Τζαβέλλας.
Ντεμπούτο με την Εθνική ομάδα, έκανε ο Ηρακλειώτης Μανώλης Σάλιακας, ενώ αγωνίστηκαν ακόμη ο Μπουχαλάκης και ο Κούτρης.
Και οι τρείς αθλητές αναδείχθηκαν απο τον Εργοτέλη.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης.
Γ.Κορτς