Ο Γιάννης Αναστασίου επιστρέφει στους Ελληνικούς πάγκους σε ομάδα-έκπληξη!
Ανέλαβε την τεχνική ηγεσία του Παναιτωλικού, ο οποίος φέτος πέτυχε την παραμονή του στην κατηγορία, μέσω μπαράζ (απέναντι στην Ξάνθη απο την Σούπερ Λίγκ 2).
Ο Αναστασίου, που θα διαδεχθεί τον Τραιανό Δέλλα, κατέκτησε με τον Παναθηναικό το Κύπελλο Ελλάδας του 2013, ενώ εργάστηκε ακόμη σε Ρόντα, Κορτράικ, Ομόνοια και Ατρόμητο.
O ίδιος φαινόταν να επιθυμεί να συνεχίσει να δουλεύει στο εξωτερικό, ωστόσο είπε το "ναί" στην πρόταση της ομάδας, του Αγρινίου.
Με την κίνηση αυτή, ο Παναιτωλικός, δείχνει ότι θέλει να κινηθεί πιο δυναμικά στην φετινή σεζόν στην Σούπερ Λίγκ 1.
Γ.Κορτς
Η Μαρία Σάκκαρη έκανε το πολύ μεγάλο βήμα, αποκλείοντας την Iga Swiatek στα προημιτελικά του Roland Garros, αλλά όπως είπε και λίγο μετά στην on-court συνέντευξη, έχει ακόμα δρόμο μπροστά της για να πετύχει τον στόχο της, που δεν είναι άλλος από το τρόπαιο.
Την Πέμπτη, θα επιστρέψει στο Philippe Chatrier η κορυφαία Ελληνίδα τενίστρια, για να αντιμετωπίσει την Barbora Krejcikova, στον δεύτερο ημιτελικό των γυναικών, που αναμένεται να αρχίσει περίπου στις 17:00 το απόγευμα ώρα Ελλάδας (ΕΡΤ1).
Την Παρασκευή θα διεκδικήσει μια θέση για τον τελικό και ο Στέφανος Τσιτσιπάς, που θα αντιμετωπίσει τον Alexander Zverev.
Το παιχνίδι θα ξεκινήσει είτε στις 3.30, είτε στις 6.30 και θα μεταδοθεί επίσης απο την ΕΡΤ1.
Η Πέμπτη ωστόσο είναι μέρα γυναικών και θα προηγηθεί στο Philippe Chatrier o πρώτος ημιτελικός, ανάμεσα στην Anastasia Pavlyuchenkova και στην Tamara Zidansek, που θα αρχίσει στις 15:00 ώρα Ελλάδας.
Το πρόγραμμα της Πέμπτης (10/06):
Court Philippe Chatrier:
15:00 Anastasia Pavlyuchenkova [31] v. Tamara Zidansek ΕΡΤ 3 / ERT SPORTS
17:00 Barbora Krejcikova v. Maria Sakkari [17] ΕΡΤ 3 / ERT SPORTS
Το ευχαριστώ στους Ελληνες
H Μαρία Σάκκαρη ακολούθησε τον Στέφανο Τσιτσιπά στους ημιτελικούς του Roland Garros και είχε την ευκαιρία να μιλήσει στη μητρική της γλώσσα, κατά τη διάρκεια της on-court συνέντευξης που παραχώρησε στο Philippe Chatrier.
"Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους Έλληνες που είναι εδώ, αλλά και σε όλους τους Έλληνες που μας βλέπουν από την τηλεόραση. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην ομάδα μου στην οικογένειά μου και σε όλους τους Έλληνες πίσω στην Ελλάδα. Ελπίζω να αργήσουμε να έρθουμε και να μας υποδεχτείτε με μεγάλη αγάπη. Ευχαριστώ!" είπε η Μαρία, όταν της είπε ο Fabrice Santoro ότι μπορεί να πει κάποια λόγια στα Ελληνικά, στο κλείσιμο της on-court συνέντευξης.
Νωρίτερα, η Μαρία ευχαρίστησε την ομάδα της και έδειξε πως μένει προσγειωμένη, αφού ο μεγάλος στόχος δεν είναι άλλος από το τρόπαιο: "Είμαι άφωνη, είναι ένα όνειρο που γίνεται πραγματικότητα, γνωρίζεις πως είναι καλύτερα από κάθε άλλον εδώ. Είναι πολύ ωραίο συναίσθημα, δε θα μπορούσα να το κάνω χωρίς την ομάδα μου και χωρίς την υποστήριξή τους. Θέλω να τους ευχαριστήσω. Φυσικά έχουμε ακόμα πολύ δρόμο να διανύσουμε, αλλά κάναμε ένα μεγάλο βήμα σήμερα.".
Δείτε στα παρακάτω VIDEOS τις δηλώσεις της Μαρίας Σάκκαρη, αλλά και τα highlights της μεγάλης της νίκης, επί της Iga Swiatek.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
ΟΦΗ και Εργοτέλης, ανανέωσαν την συμμετοχή τους στην Α' Εθνική γυναικών, καθώς και οι δυο ομάδες, κατάφεραν σχετικά εύκολα να παραμείνουν στην κατηγορία.
ΟΦΗ και Εργοτέλης έκλεισαν την χρονιά, με την ίδια συγκομιδή, των 13 βαθμών στην 6η και 7η θέση της κατάταξης.
Ο ΟΦΗ έκλεισε την σεζόν, με ήττα απο το Μεσολλόγι, στο γήπεδο του Αλμυρού στο Γάζι, που χρησιμοποίησε ως φυσική έδρα.
Ο Εργοτέλης, ολοκλήρωσε την χρονιά με εκτός έδρας ισοπαλία στην Γλυφάδα.
Στην Α' Εθνική παρέμεινε και η τρίτη ομάδα απο την Κρήτη, ο Αστέρας Ρεθύμνου, ο οποίος τερμάτισε στην 8η θέση με 11 βαθμούς (οι δυο τελευταίοι υποβιβαζονται).
Ο ΟΦΗ στο παιχνίδι με το Μεσολόγγι, έχασε ευκαιρίες να σκοράρει, σε αντίθεση με τις φιλοξενούμενες που βρήκαν τον δρόμο προς τα αντίπαλα δίχτυα.
Προηγήθηκαν με 0-2 και το μόνο που κατάφερε ο ΟΦΗ, ήταν να μειώσει με την Κοκοτσάκη.
ΟΦΗ: Πίττα, Σηφάκη, Συμμεωνίδη, Κουκουλάκη, Πίτση, Κουνάλη, Αραβιάκη, Αεράκη, Κοκοτσάκη, Κυδωνάκη, Νικηταρά.
Στο δεύτερο ημίχρονο στην θέση της Κουνάλη η Κατιρτσίδου και στη θέση της Αεράκη, η Παπακωσταντή.
Ο Εργοτέλης στην Γλυφάδα, ολοκλήρωσε με "λευκή" ισοπαλία ολοκλήρωσε τις αγωνιστικές του υποχρεώσεις στο φετινό πρωτάθλημα της Α' Εθνικής.
Η αναμέτρηση με τη Γλυφάδα πραγματοποιήθηκε στο Δημοτικό γήπεδο Μοσχάτου κι είχε λιγοστές καλές στιγμές. Η Κρητική ομάδα είχε δοκάρι μόλις στο 5ο λεπτό όταν η Ραπάνη μετά από ατομική προσπάθεια μπήκε στην περιοχή, αλλά το σουτ που επιχείρησε σταμάτησε στο οριζόντιο δοκάρι. Οι γηπεδούχες απείλησαν στο 24ο λεπτό με το σουτ της Κόλλια να φεύγει λίγο πάνω από το δοκάρι, ενώ στο 34′ η Σαριδάκη με δυνατό σουτ ανάγκασε την Βαΐτση σε δύσκολη επέμβαση.
Ο Εργοτέλης ολοκλήρωσε το πρωτάθλημα με 13 βαθμούς που μεταφράζονται σε τρεις νίκες, τέσσερις ισοπαλίες και τρεις ήττες. Σκόραρε 17 φορές, ενώ δέχθηκε εννέα (9) τέρματα.
Διαιτητής: Στεργιώτης Γιάννης (Αθηνών)
Βοηθοί: Καφρίτσας Ανδρέας (Αθηνών) – Γενναίος Νικόλαος (Αθηνών)
Παρατηρητής: Δροσινός Νικόλαος (Πειραιά)
Γλυφάδα: Βαΐτση, Ζιώγα (75′ Μυλωνά), Πλυτά, Τερζή, Νικολάου, Θέου (65′ Νάγκελ), Κόλλια, Στεφάτου, Καπνίση, Νίκα (83′ Μπατζίκα), Μακρή.
Εργοτέλης: Γρηγοριάδου, Σιδηρά, Καλέση, Φανουράκη, Σαριδάκη (58’ Ρέιγκ-Παπαδάκη), Ξέρα, Δρακογιαννάκη (90′ Βαξεβάνη), Χαριτάκη, Δρακωνάκη (85′ Λάρου Μελίνα), Ζήγρα (58′ Ηλιάδη), Ραπάνη (85′ Τζανάκη).
2ος όμιλος-Αποτελέσματα
Γλυφάδα – Εργοτέλης 0-0
ΟΦΗ – Μεσολόγγι 1-2
Άβαντες Χαλκίδας – Ατρόμητος 6-2
Φείδων Άργους – Ολυμπιάδα Υμ 0-2
Καρυάτιδες Σπάρτης – Αστέρας Ρ 0-3 ά.α.
Ρεπό: Αγία Παρασκευή
Βαθμολογία (τελική)
1. Άβαντες Χαλκίδας 25
2. Αγία Παρασκευή 22
3. Γλυφάδα 21
4. Ολυμπιάδα Υμηττού 21
5. ΑΕΚ Μεσολογγίου 14
6. ΟΦΗ 13
7. Εργοτέλης 13
8. Αστέρας Ρεθύμνου 11
9. Φείδων Αργους 9
10. Ατρόμητος 4
11. Καρυάτιδες Σπάρτης 0
*Την προσεχή Κυριακή (13/06) θα αναμετρηθούν στο Πανθεσσαλικό στάδιο οι δύο πρωτοπόροι των ισάριθμων ομίλων (ΠΑΟΚ – Άβαντες Χαλκίδας) για τον τίτλο του πρωταθλητή. Ο μεγάλος τελικός θα αρχίσει στις οκτώ και μισή το βράδυ (20:30). Νωρίτερα (17:00) θα αρχίσει ο μικρός τελικός ανάμεσα στις δεύτερες ομα΄δες των δύο ομίλων (Λάρισα – Αγία Παρασκευή) για τις θέσεις 3-4.