Μια μεγάλη στιγμή για την Ελλάδα, αλλά και για το Ηράκλειο και την Κρήτη.
Η Ηρακλειώτισσα αθλήτρία του Ωρίωνα, Κρυσταλένια Γιαλαμά, πέταξε για το...ΤΟΚΙΟ με τα εκπληκτικά κορίτσια του Ομαδικού της Ελλάδας, στο Ελεύθερο πρόγραμμα καλλιτεχνικής κολύμβησης , στη δεύτερη μέρα του Προλυμπιακού τουρνουά στη Βαρκελώνη.
Η Εθνική μας ομάδα, πήρε την προνομιούχο 3η θέση στο σύνολο και κέρδισε την ιστορική πρόκριση στους Ολυμπιακούς Αγώνες για πρώτη φορά από το 2004!
Την ομάδα αποτελούσαν οι Μαρία Αλζιγκούζη - Κομινέα, Ελένη Φραγκάκη, Κρυσταλένια Γιαλαμά, Πηνελόπη Καραμέσιου, Αντριάνα Μισίκεβιτς, Εβελίνα Παπάζογλου, Ευαγγελία Πλατανιώτη, Γεωργία Βασιλοπούλου (αναπλ. Δανάη Καριώρη), η οποία βαθμολογήθηκε με 88.6000 β. και σύνολο μαζί με το Τεχνικό 175.990 β.
Την πρώτη θέση πήρε η Ιταλία (93.2332 β. και σύνολο 185.0248 β.) και τη 2η η Ισπανία (92.3000 β., σύνολο 182.8506 β.).
Η Ελλάδα άφησε πίσω της και εκτός πρόκρισης παραδοσιακές δυνάμεις του αθλήματος, όπώς οι ΗΠΑ, που έμειναν τελικά 4ες στο σύνολο, παρότι στο Ελεύθερο πρόγραμμα είχαν λίγο καλύτερη βαθμολογία από την Ελλάδα (88.9332 β.), αλλά σύνολο 175.7882 β. και τη Γαλλία 5η (87.8332 β., σύνολο 174.8833).
Συγχαρητήρια ανακοίνωση εξέδωσε το ΕΑΚΗ (Εθνικό Αθλητικό Κέντρο Ηρακλείου) στην οποία αναφέρει:
"Μπράβο Κρυσταλένια, μπράβο κορίτσια! Μια μεγάλη στιγμή για τον Ελληνικό αθλητισμό, αλλά και για το Ηράκλειο και την Κρήτη μας.
Η Ηρακλειώτισσα αθλήτρία του Ωρίωνα, Κρυσταλένια Γιαλαμά, πεταξε για το...ΤΟΚΙΟ με τα εκπληκτικά κορίτσια του Ομαδικού της Ελλάδας, στο Ελεύθερο πρόγραμμα του Ομαδικού, στη δεύτερη μέρα του Προλυμπιακού τουρνουά στη Βαρκελώνη.
Η Εθνική μας ομάδα, πήρε την προνομιούχο 3η θέση στο σύνολο και κέρδισε την ιστορική πρόκριση στους Ολυμπιακούς Αγώνες για πρώτη φορά από το 2004!
Μπράβο Κρυσταλένια, μπράβο σε όλα τα κορίτσια του ομαδικού!
Καλή επιτυχία στο ΤΟΚΙΟ!".
Την υπερηφάνεια της, για τις επιδόσεις αθλητών που στεγάζονται στις εγκαταστάσεις του ΕΑΚΗ(Εθνικό στάδιο, κολυμβητήριο, κλειστό γυμναστήριο Λίντο), εκφράζει με ανακοίνωση της η Διοικούσα Επιτροπή του Εθνικού Αθλητικού κέντρου Ηρακλείου.
Στην ανακοίνωση του, το ΕΑΚΗ αναφέρει:
Η Διοικούσα Επιτροπή του Εθνικού αθλητικού κέντρου Ηρακλείου (ΕΑΚΗ), θα ήθελε να εκφράσει για μια ακόμη φορά, την χαρά της, αλλά και την υπερηφάνεια της, για το γεγονός ότι αθλητές που φιλοξενούνται στις εγκαταστάσεις μας, σημειώνουν σημαντικές επιδόσεις.
Θερμά συγχαρητήρια, στην Ειρήνη Βασιλείου, για την 1η θέση στα 400 μέτρα γυναικών, στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Στίβου Ανδρών-Γυναικών & Κ23, που διεξήχθη στην Πάτρα.
Θερμά συγχαρητήρια, στην ακοντίστρια του ΟΦΗ, Αφροδίτη Μανιού, για την τρίτη θέση που κατέλαβε στους ίδιους αγώνες.
Θερμά συγχαρητήρια και στα 6 ταλεντάκια της υδατοσφαίρισης του ΟΦΗ (Ιωσήφ Παντερής, Ζαχαρίας Λουλακάκης , Γιάννης Ταραζάς, Μάνος Παπαδάκης, Mάνος Βασιλάκης και Νίκος Κόρογλου), που κλήθηκαν στις Εθνικές ομάδες Κ20 και Κ15.
Οι επιδόσεις τους, μας κάνουν υπερήφανους!
Η ΠΑΕ ΟΦΗ έδωσε στην δημοσιότητα φωτογραφίες απο τα έργα που γίνονται αυτήν την εποχή, στο κεντρικό γήπεδο του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου, στο οποίο γίνεται πλήρης ανακατασκευή χλοοτάπητα.
Αυτό είναι ένα μέρος του σχεδίου, για την αλλαγή που επιτελείται στο αθλητικό κέντρο, σε ότοι αφορά στα γήπεδα της ομάδας.
Το γήπεδο αυτό προορίζεται για να την καθημερινότητα της ομάδας και οι άνθρωποι του ΟΦΗ, δίνουν μια μάχη με το χρόνο.
Στόχος, είναι να είναι έτοιμο, στην επιστροφή της ομάδας απ την Ολλανδία, όπου θα γίνει το βασικό στάδιο της προετοιμασίας 11 έως 21 Ιουλίου.
Να σημειωθεί ότι, ανακασκευή του χλοοτάπητα γίνεται και στο Γεντί Κουλέ, στο κεντρικό γήπεδο του ΟΦΗ.
Γ.Κορτς